Φτιάχνοντας Pom poms!

Τα παιχνιδάρικα pom pom,δεν θα μπορούσα βλέποντας τα να ξεφύγω απο την επιθυμία να τα φτιάξω.Είναι η ιδανική εποχή που τα πλεχτά έχουν την τιμητική τους .Έτσι πήρα μαλλιά πλεξίματος σε χρώματα,παστέλ ,όπως το ρόζ,το γκρί,το σιέλ και το άσπρο.Εσείς μπορείτε να επιλέξετε χρώματα της αρεσκείας σας.
 Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να φτιάξετε αυτές τις φουντίτσες.
Εγω προτίμησα την πιο απλή και εύκολη για καλύτερο αποτέλεσμα.Πήρα το νήμα και το τύλιξα γύρω απο την παλάμη μου.Μετά μ'ένα ψαλίδι το έκοψα απο τις άκριες ,αφού πρώτα το έδεσα στη μέση με ένα άλλο μακρύτερο νήμα.Δεν μπορούσα να τραβήξω φωτογραφίες γιατί το ένα μου χέρι ήταν ήδη (τυλιγμένο) με το νήμα..Μετά αφού το έβγαλα προσεκτικά απο την παλάμη μου ,με την βοήθεια του ψαλιδιού το έκοψα σε στρογγυλό σχήμα σε μια μικρή φουντωτή μπαλίτσα.
Μου άρεσε τόσο πολύ ώστε έκανα αρκετές.Μόλις τελείωσα με τα pom pom,τα τοποθέτησα στα ψάθινα μικρά καλαθάκια.Είχα επίσης μικρά πλεχτά μοτιφάκια που έδεσαν χρωματικά με τα pom pom και έτσι τ'ανέδειξα περισσότερο.
 Τα μοτιφάκια τα κόλλησα με το πιστολάκι σιλικόνης για να είναι σταθερά.Σίγουρα αυτά προορίζονται για την Χριστίνα που είναι μικρούλα και της αρέσουν πολύ οι δημιουργίες μου.
Δείτε τις εικόνες που ακολουθούν...



















Σχόλια

  1. Όμορφα, χνουδωτά, χαριτωμένα. Τα λατρεύω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γει ασου Μαρία μου. Αυτό έίχα στο μυαλό μου να φτιάξω πολλά πομ πομ και τό είχα ξεχάσει, φαντάσου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θα τα ευχαριστηθεί σίγουρα η μικρή Χριστίνα! Μπράβο κ πάλι μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ ωραία! Μπράβο σου και αναδεικνύουν υπέροχα τα καλάθια.
    Δηλ αν κατάλαβα καλά βάζεις πολύ μαλλί στο χέρι έτσι; Και το δένεις στο κέντρο και μετά το κόβεις στις δυο άκρες;; Πώς το κάνεις στρογγυλό όμως; Μήπως απλά το κόβεις να είναι ομοιόμορφο;
    Θα το δοκιμάσω. Ευχαριστώ πολύ
    Καλό σου βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. σε κατι τετοια ψαθινα καλαθακια εβαζε η μαμα μου τα κοκαλακια μου ηταν ημουν μικρη!
    τα μεταμορφωσες υπέροχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είναι η εποχή τους τώρα... κάτι σαν τα λουλούδια χαχαχαχαχ! Εγώ έχω πάρει το εργαλείο από τα Tiger αλλά ακόμη δεν έχω κάτσει να φτιάξω. Πανέμορφα έγιναν και τα χρώματα τους είναι τοσο γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. είναι εθισμος! εχω φτιάξει παρα πολλά αλλά και πάλι δεν σταματαω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Λατρεύω αυτα τα χρωματιστα χουχουλιαρικα πον πον.. Μαρία μου και ποιανού δεν αρεσουν πες μου.. στολίζουν ομορφα όπου και να μπουν.. σιγουρα θα αρεσουν στην μικρή Χριστινα ..να περνας ομορφα οτι και να κανεις φιλη μου.. καλο σου βραδυ.. φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τη μανία μου την ξέρεις με αυτά τα χαριτωμενα poms poms και πρόσεχε γιατί σε βλέπω να κολλάς για τα καλά!!! Είναι τέλεια στο καλαθάκι και με το λουλούδι έδεσαν υπέροχα!!! Μαράκι μου έχεις ένα δικό σου τρόπο να τα κάνεις όλα ιδιαίτερα και τόσο ξεχωριστά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εντάξει, είναι τρις χαριτωμένα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου