Τα πλεχτά στη διακόσμηση του σπιτιού σας!

Τα πλεχτά στη διακόσμηση του σπιτιού επανέρχονται και διακοσμούν υπέροχα το καθιστικό σας με μαξιλαράκια,ριχτάρια,ιδίως τώρα που είμαστε στο φθινόπωρο.

Ο χώρος θα είναι άνετος ζεστός και σίγουρα ελκυστικός με τα  ζωηρά χρώματα.Ιδιαίτερες πλέξεις με βελονάκι ή μεγάλες βελόνες πλεξίματος,εντυπωσιάζουν και δημιουργούν αυτό το ξεχωριστό και μοναδικό ύφος διακόσμησης.
Για όσες,λοιπόν αγαπούν και γνωρίζουν το πλέξιμο μπορούν να δημιουργήσουν την απόλυτη ζεστασιά την περίοδο του χειμώνα.
Τα πλεχτά είναι απο τις πιο δημιουργικές τάσεις τα τελευταία χρόνια.Συνήθως τα βλέπω στο instagram,στο Pinterest και απο εκεί άντλησα αυτή την ιδέα διακόσμησης.
Εντυπωσιάστηκα με τα ωραία χρώματα και τις πλέξεις,όπου ολοκληρωμένα αποτελούν όμορφα σκεπάσματα για το κρεβάτι,μικρά και μεγάλα μαξιλαράκια για το καθιστικό και καλαθάκια για κάθε χρήση... 
Μια πανδαισία χρωμάτων,για την κουβέρτα και τα μαξιλαράκια,σε απαλούς τόνους.
Δείτε τα πλεχτά αξεσουάρ για το μπάνιο στο σιέλ χρώμα,και το στρογγυλό κάθισμα,που προσθέτουν την ζεστασιά,την άνεση αλλά και την θαλπωρή στη διακόσμηση...
Χρώματα σε γήινους τόνους,κάνουν αυτή την απίθανη αντίθεση με παστέλ χρώματα,σε "καραμέλες"μαξιλάρια,κουβέτρτες και ριχτάρια...
Είναι τόσο διασκεδαστικό και αγχολυτικό που συνήθως όσες πλέκουν το απολαμβάνουν και βλέποντας το αποτέλεσμα αισθάνονται ικανοποίηση για'αυτό που έκαναν.
Βαζάκια με πλεχτή επένδυση στολίζουν το παιδικό δωμάτιο και τα μοτιφάκια χρησιμοποιούνται για σουβέρ...όσο για τα αστεράκια γίνονται μια γιρλάντα διακοσμητική...
Σημαιούλες πλεχτές με θέμα διάφορα ζωάκια,διακοσμούν το παιδικό δωμάτιο...
Πλεχτά πολύχρωμα,στα μαξιλαράκια,τσάντες και χαλάκια απογειώνουν την διακόσμηση στον χώρο σας...
Μια γιρλάντα απο μικρά πλεχτά μοτιφάκια σε διαφορετικά χρώματα,μαζί με τα δύο πανέμορφα μαξιλάρια αλλάζουν το ύφος της διακόσμησης και το παραπέμπουν σε μια ρομαντική διάθεση...
Πανέμορφες πλεχτές κουβέρτες σε γκρί χρωματικούς τόνους σκεπάζουν το κρεβάτι μ'ένα μοναδικό στυλ...
Στο απαλό εκρού χρώμα βαζάκια ντύνονται με πλεχτά κομμάτια,και μια εκπληκτική κουβέρτα απλώνεται στο κρεβάτι προσθέτοντας το μοναδικό ύφος διακόσμησης σε απλές γραμμές...
Τι πιο όμορφο απο το να σκεπάζεστε με δικές σας δημιουργίες,νοιώθοντας την ικανοποίηση της δημιουργίας αλλά και την ζεστασιά της κουβέρτας για τα χειμωνιάτικα βράδια...
Ξεχωριστές ιδέες ομορφαίνουν κάθε χώρο που θέλετε να διακοσμήσετε με πλεχτά σ'αντικείμενα που είναι για διακόσμηση ή ακόμα και στο μπάνιο σας...
Σας κάνω και μια προσθήκη με Χριστουγεννιάτικα σχέδια για όσες έχουν αυτή την δυνατότητα να δημιουργήσουν μικρές χαριτωμένες φιγούρες.
Άλλωστε υπάρχει ακόμα ο χρόνος μέχρι να έρθουν τα Χρσιστούγεννα.
Μικρά δεντράκια, καμπανούλες και αγγελάκια θα στολίσουν το δωμάτιο του παιδιού σας...
















Σχόλια

  1. Απίθανα είναι!!! Πολύ ωραίες ιδέες!!! Και τα χρώματα θαυμάσια
    Σ'ευχαριστούμε
    Να σαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σευχαριστώ Αννα μου,ελπίζω ότι οι ιδέες θα αρέσουν...φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  2. Δεν είμαι των φλοράλ και των πολύχρωμων αλλά τα μονόχρωμα σε γήινα χρώματα όπως εκρού, σπαγκί, γκρι μου αρέσουν πολύ. Ειδικά για ριχτάρια και μαξιλάρια... πολύ όμορφες όλες οι προτάσεις σου Μαρία μου. Καλή εβδομάδα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίγουρα οι γήινοι τόνοι είναι πιο ασφαλείς στη δικόσμηση του σπιτιού Χριστίνα μου,αλλά πρέπει να δείχνουμε όλα και να παίρνουν ιδέες για την διακόσμηση του σπιτιού τους τα φιλιά μου και μια όμορφη μέρα!

      Διαγραφή
  3. Υπέροχες επιλογές Μαρία μου! Τα γκρι και τα γαλάζια παστέλ τα λάτρεψα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγω αγαπώ τις απαλές και πιο ήσυχες αποχρώσεις Κατερίνα μου,αλλά δεν μπορώ να παραβλέψω τα έντονα χρώματα που προκαλούν να τα κοιτάξεις...την καλημέρα μου και φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. Εγώ πάλι τα πλεκτά τα λατρευω5και οι συνδυασμοί των χρωμάτων που προτείνεις Μαράκι μου, ιδιαίτερα για ένα μοντέρνο υπνοδωμάτιο, είναι πολύ ομορφοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα πλεχτά είναι το νούμερο ένα σ'ένα σπίτι.Φυσικά ανάλογα με το ύφος της διακόμησης.Συνήθως τα πολύ μινιμάλ και μοντέρνα σπίτια δεν υπάρουν κάν.Αλλά εγω αγαπώ την παράδοση και φροντίζω να "παντρεύω",το σύγχρονο με την παρ'αδοση Κική μου.Την καλημέρα μου και φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. Μαράκι με ξετρέλσνες! Θέλω να τα πλέξω όλα! Τι υπέροχες ιδέες! Μου άναψες μεγάλες φωτιές μ αυτό το post! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα"μπουρλώτο" Σοφία μου,άντε καλή αρχή σ'ότι και αν κάνεις φιλίά πολλά και καλό πλέξιμο!

      Διαγραφή
  6. Μαρία μου, ναι, έτσι είναι. Τα πλεκτά ζεσταίνουν το σπίτι και δημιουργούν μια χουχουλιάρικη και ρομαντική διάθεση. Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες και οι ιδέες σου. Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τρελλαίνομαι για τις απαλές πλεχτές κουβέρτες είναι τόσο απαλές στο σκέπασμα τους που σου δίνουν αυτή την αίσθηση της ζεστασιάς και ζέστης,Μία μου.Την καλημέρα μου και φιλάκια!

      Διαγραφή
  7. Με τα πλεκτά έχω ένα θέμα... Είναι φορές που τρελαίνομαι με κάποια διακοσμητικά και αλλες που ούτε να τα βλέπω δεν θέλω. Νομίζω ότι έχει να κάνει πάρα πολύ με τον συνδυασμό των χρωμάτων και των σχεδίων για αυτό κατέληξα ότι τα μονόχρωμα είναι η πιο σίγουρη επιλογή και δίνουν ένα ωραίο στυλ στο χώρο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ ότι τα μονόχρωμα είναι πιο ασφαλή στη διακόσμηση,αλλά υπάρχει και ένας άλλος τρόπος να δείξεις τους τρελούς χρωματισμούς και τα απίθανα σχέδια σε ένα boho ή σ'ένα shabby chic στυλ σπιτιού που ταιριάζουν και τονίζουν περισσότερο την διακόσμηση...τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  8. Όσο και αν μου αρέσουν τα πλεκτά, τα αποφεύγω γιατί με τα μικρά δε ξέρω πως μπορώ να τα βρω! Υπεροχες οι προτάσεις σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο σ'αυτο που λες.Ξερω τις δυσκολίες όταν υπάρχουν μικρά παιδιά...Μεγαλώνοντας θα αλλάξουν όλα!

      Διαγραφή
  9. Στο Homing Πιστεύουμε ότι όλοι μας πρέπει να έχουμε ένα ωραίο σπίτι με σύγχρονα έπιπλα βρεις οτιδήποτε χρειάζεσαι για το σπίτι & κήπο και ρωτήστε μας για καλύτερη τιμή η οτιδήποτε άλλη πληροφορία χρειαστείτε.
    Μόνος σου θα πας πιο γρήγορα,μαζί θα πάμε πιο μακριά Homing <3
    #homing #smartliving #smarthouse #έπιπλαεσωτερικουχωρου #ειδησπιτιου
    #αξεσουαρμπανιου #αξεσουαρτζακιου #bbq
    http://www.homing.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας ευχαριστώ πολύ που περάσετε αποτο blog μου!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου