Το γραφείο στη διακόσμηση και τα αναλώσιμα του!

Ένας πολύ σημαντικός χώρος του σπιτιού είναι το γραφείο.
Ίσως κάποια άτομα να μεταφέρουν τις εργασίες, που δεν πρόλαβαν να κάνουν στη δουλειά τους στο σπίτι τους για να τις συνεχίσουν.Αυτό και μόνο είναι αρκετό για να έχουν ένα χώρο άνετο,φωτεινό και φυσικά τα κατάλληλα αναλώσιμα που παίζουν σπουδαίο ρόλο.Εκτός απο το γραφείο(τραπέζι)την σωστή καρέκλα ή πολυθρόνα,σημαντικό είναι και ο φωτισμός του δωματίου,όσο και το επιτραπέζιο φωτιστικό.Αποθηκευτικά σταθερά κουτιά σε χρώματα που δίνουν ζωντάνια είναι μια καλή επιλογή,και οι φάκελοι που θα είναι για την  οργάνωση,του γραφείου σας.

 Τα γραφεία,είναι σε λιτές γραμμές ,αλλά τόσο λειτουργικά χωρίς να πιάνουν ιδιαίτερα μεγάλο χώρο..Η σωστή οργάνωση με τα κατάλληλα αναλώσιμα,μπορεί να κάνει την εργασία σας πιο εύκολη ευχάριστη και σύντομη.
Επιδαπέδιο μεταλλικό φωτιστικό για περισσότερο και συγκεντρωμένο φώς εκεί που το χρειάζεστε...
Γυάλινη διαφάνεια (στο τραπέζι) του γραφείου,με μεταλλικά πόδια στο λευκό χρώμα συνδυάζεται με ξύλινα και διάφανα κουτιά που εκεί μπορεί να έχετε τις σημειώσεις σας οργανωμένες.Το κεφάλι της γάτας είναι απο τσόχα στο γκρί χρώμα για να τοποθετείτε ποντίκι.
...όλα θυμίζουν γατάκια ο βιβλιοστάτης η κούπα για τον καφέ ακόμα και οι συνδετήρες έχουν το σχήμα της γατας.
Είναι για τα κορίτσια που αγαπούν τα ζωάκια και είναι τόσο χαριτωμένα...
Εδώ είναι η κομψότητα και το στυλ,που απογειώνει την διακόσμηση στο γραφείο,με τις μοναδικές φιγούρες της γατούλας.Μαύρα γραφεία με μεταλλικά ασημί πόδια και φωτιστικό στο πράσινο κυπαρισσί χρώμα. 
Μέσα σ'ένα χώρο όπου κυριαρχεί το λευκό τοποθετείστε ξύλινα έπιπλα,όπως μια καρέκλα ή αξεσουάρ,που δένουν με όλο το σύνολο...

Μπλέ και μώβ,εκρηκτικά χρώματα για τους πιο τολμηρούς είναι ένας τρόπος για να δείξετε την ζωντάνια σας και το γούστο σας...
Οργανωτικά μεταλλικά ντουλάπια,με ροδάκια κρύβουν ένα σωρό έγγραφα και προσωπικά σας αντικείμενα που μόνο εσείς θέλετε να βλέπετε.
Ακόμα και ένα ειδικά διαμορφωμένο σκαμπώ με συρτάρι δίνει λύση και εξοικονομείται χώρος.
Απαλά χρώματα όπως το σιέλ και οι τόνοι του,ομορφαίνουν οποιοδήποτε χώρο γραφείου...
Το ξύλινο ντουλάπι με τους διαφορετικούς χρωματισμούς και τα μεταλλικά πόδια είναι ένα έπιπλο πολύ χρήσιμο για το γραφείο και τόσο κομψό.Η ξύλινη βιβλιοθήκη η καρέκλα με την γκρί υφασμάτινη επένδυση και το επιδαπέδιο φωτιστικό,συνθέτουν την κατάλληλη εικόνα για το στήσιμο ένός γραφείου στό σπίτι σας...
Αυτά τα 2 mood board είναι με εικόνες από έπιπλα ειδικά κατασκευασμένα για άτομα που χρησιμοποιούν το Laptop.Δείτε και πάρτε έξυπνες ιδέες για να φτιάξετε ή ν'ανανεώσετε το χώρο σας στο γραφείο!












Σχόλια

  1. Πολύ ωραίες ιδέες! Μου άρεσαν πολυ τα χρώματα στα έπιπλα γραφείου.Δίνουν άλλο τόνο στην επίπλωση
    Ευχαριστούμε για τις ιδές να σαι καλά
    Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίγουρα αν υπάρχει χρώμα σ'ένα χώρο που να ταιριάζει η εικόνα του είναι πιο ζωηρή και φρέσκια Αννα μου...και εγω σ'ευχαριστώ.Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  2. Ωραίες ιδέες, Μαρία μου. Έπιπλα λιτά, χρηστικά, όμορφα, μοντέρνα. Δεν ξέρω τι να πρωτοδιαλέξω! Σε φιλώ, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι τόσο εύκολα στο συνδυασμό και τόσο χρηστικά που τα συστήνω στα παιδι'α που θέλουν ν'αλλάξουν το γραφείο τους Μία μου...φιλιά πολλά και την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  3. Πάρα πολλές και όμορφες επιλογές Μαρία μου για όσους θέλουν να οργανώσουν το χώρο του γραφείου τους.. .. αυτό με τις γατούλες .. σίγουρα θα αρέσει της εγγονής μου ..ετών 27.. αγαπάει τις γάτες.... μέχρι κουρτίνες με γάτες έχει βάλει στο σπίτι της που είναι πάνω από το δικό μου... θα της το στείλω με μέηλ την φωτογραφία να το δει..
    Να περνάς όμορφα .. ότι και να κάνεις Μαρία μου καλό φθινόπωρο... φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ουάου,αφού τις λατρεύει η εγγονή σου,είναι μια ευκαιρία τώρα να τα δεί συγκεντρωμένα και να πάρει ιδέες Ρουλίτσα μου...καλό φθινόπωρο,τα φιλιά μου και την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  4. Μου αρέσουν πολύ κάποια αξεσουάρ!! Πάντα ονειρεύομαι ένα ωραίο γραφείο που θα μένει καθαρό από περιττά πράγματα, γιατί εγώ δε ξέρω πως τα καταφέρνω και μαζεύω πάντα ένα κάρο αντικείμενα.. :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου