Μεταλλικές και ρόζ πινελιές για το καλοκαίρι στη διακόσμηση!

'Έτσι θα καλοσορίσω τον Ιούνιο μήνα,με λάμψη και μεταλλικές ρόζ πινελιές.Το καλοκαιράκι έκανε την είσοδο του και αυτό σημαίνει πολλά πράγματα.Εκτός ότι θα περιμένουμε με ανυπομονησία την περίοδο των διακοπών,ίσως κάποιοι να έχουμε την διάθεση και τον χρόνο φυσικά να κάνουμε δημιουργίες λαμπερές αλλά και συνάμα όμορφες.Στο ενεργητικό μου λοιπόν,μόλις τελείωσα ένα μικρό παλιό πήλινο γλαστράκι,που ήταν αρχικά στο χρώμα του πηλού.Ένα καλάθι που πραγματικά μου έκανε εντύπωση η μεταμόρφωση του και φυσικά θα έχει όσο το δυνατόν την περισσότερη χρήση στο σπίτι.Μπορώ να το χρησιμοποήσω σαν φρουτιέρα,ή να τοποθετήσω μικρές πετσέτες χεριών στο μπάνιο,ή ακόμα και καλλυντικά.Αυτό θα το δώ στην πορεία.Ένα γυάλινο βαζάκι,που του έδωσα ένα ματ ροζ χρώμα και τα στάχυα,που πήραν και αυτά λίγο χρωματάκι για να δέσει το σύνολο.Τώρα τι χρειάστηκα;Δύο σπρέυ το ένα μεταλλικό ρόζ και το άλλο ματ ρόζ,για όλες τις επιφάνειες.Μια πολύ εύκολη και οικονομική κατασκευή,που δεν πήρε πολύ χρόνο,παρά ελάχιστα λεπτά.Το στέγνωμα του, έγινε πολύ γρήγορα,μας και η θερμοκρασία έχει ανέβει. Αν έχετε και εσείς κάποια αντικείμενα που θεωρείτε ότι αξίζει να τους δώσετε μια ευκαιρία να λάμψουν,διακοσμώντας σε θέσεις που να τα βλέπετε και να καμαρώνετε,μην διστάσετε να κάνετε αυτή την μεταμόρφωση.Δείτε τις εικόνες που ακολουθούν!
 

















Σχόλια

  1. Το ροζ παντα σε παραπεμπει Μαρία μου σε ρομαντικα μονοπατια.. .. είναι ενα τρυφερο χρώμα θα έλεγα..και τωρα που ερχεται και το καλοκαιρακι..μας αλλαζει πραγματι την διάθεση φιλη μου... λιγο χρώμα μονο..!!
    το γλαστράκι και το καλαθακι .. εδεσαν ομορφα μαζί...και τα βιβλια επανω του μαζι με το ροζ βαζο και τα σταχια...ειναι ομορφο σαν συνολο.. το κλικ ηταν η ροζ φουντιτσα...να εισαι καλα φιλη μου και να περνας ακομα καλυτερα.. καλο σου μηνα φιλακιααααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η φουντιστα έκανε την διαφορά Ρούλα μου,και μάλιστα την βρήκα από μία μπομπονιέρα βάπτισης.Τελικα όλα κάποια στιγμή χρειάζονται.Σευχαριστω και εύχομαι ένα ξενοιαστο και ξεκούραστο καλοκαίρι.Φιλακια φίλη μου!

      Διαγραφή
  2. Καλό μήνα Μαρία μου !!! Πραγματικά είναι αυτό το ροζ , τόσο τρυφερό που η διάθεση σου αλλάζει !! Χαίρομαι που έτσι με απλά υλικά και λίγα χρήματα μεταμόρφωσες το καλαθάκι , το βαζάκι ακόμα και τα στάχυα!! Το δε μεταλλικό χρώμα δεν το είχα δει πάλι και είναι τόσο όμορφο !!
    Πολλά φιλιά και καλή συνέχεια σε ότι κάνεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα αλλάζουν και ιδιαίτερα μικρά αντικείμενα,αγαπητή Νικόλ αν κάνεις συνδυασμούς που ταιριάζουν στον χώρο σου.πολλα Φιλακια και από εμένα και ένα ανάλαφρο δροσερό καλοκαιράκι!

      Διαγραφή
  3. Όμορφος συνδυασμός,υπέροχο χρώμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σευχαριστω Ιωάννα μου,το ροζ πιστεύω ότι είναι κατάλληλο χρώμα σε αντίθεση με το μεταλλικό roses gold!

      Διαγραφή
  4. Πολύ επίκαιρος συνδυασμός οχι μόνο στη διακόσμηση αλλά και σε ρούχα και αξεσουάρ. Μπράβο Μαράκι πολύ όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το Gold roses είναι πράγματι στη μόδα,όπως πολύ σωστά είπες σε ρούχα,παπούτσια και αξεσουάρ.Παντως για μένα είναι τοπ ακόμα και στα διακοσμητικά που τόσο όμορφα χαρακτηρίζουν ένα χώρο στο σπιτι Σοφία μου.Καλο μήνα και καλές βουτιές στη θάλασσα.Φιλακια πολλά!

      Διαγραφή
  5. αλλη χάρη έχει τελικά το μεταλλικό και σε συνδυασμό με το ροζ είναι απλά υπέροχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σύμφωνω ότι έχει ένα ωραίο και λαμπερό δέσιμο!

      Διαγραφή
  6. Πάρα πολύ όμορφα Μαρία μου ιδιαίτερα το ροζ βαζάκι!! Έφτιαξες πάλι μία κομψή γωνιά εύκολα και γρήγορα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν υπάρχουν διαθέσιμα γυάλινα η άλλα αντικείμενα που θέλουν ανανέωση Ελεάνα μου,τα βάζω σε προτεραιότητα και ειδικά τώρα που λόγω της θερμοκρασίας τα βαψιματα γίνονται γρήγορα.Καλο μήνα και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  7. Όλα πανέμορφα. Αγαπώ το ροζ. Είναι τόσο κοριτσίστικο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και δεμένα αρέσει πολύ το ροζ και ιδιαίτερα το πιο απαλό του χρώμα !

      Διαγραφή
  8. Κοίτα να δεις που το ροζ μου αρέσει και εδώ!Πολύ καλό Μαράκι. Καλό μήνα<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα έτσι θα σας κάνω όλες ροζουλι ΛΙλια μου...Καλό μήνα!

      Διαγραφή
  9. Λατρεύω το χρυσό και ο συνδυασμός του με το ροζ πραγματικά με τρελαίνει! Πάντα ξεχωριστά τα δημιουργήματά σου Μαράκι, με ξεχωριστές προτάσεις και φρέσκο αέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι πινελίε που δίνουν λάμψη στα αντικείμενα πάντα μου αρέσουν Κική μου,και ιδιαίτερα στα μικρά αντικείμενα που παίρνουν μια περισσότερη αίγλη...τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  10. Πήρες κάτι τόσο απλό και πραγματικά το μεταμόρφωσες με την αισθητική σου Μαρία μου! Χίλια μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι γίνεται συνήθως στη διακόσμηση Κατερίνα μου.Προσπαθούμε να αναδείξουμε απλά πράγματα για να φανεί και η δουλειά μας.Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  11. Υπέροχα!! Και μου έδωσες αμέσως λύση γιατί έχω τρια καλάθια και ήμουν έτοιμη να τα πετάξω...Πες μου κάνεις καμιά προετοιμασια πρώτα ή απλά το περνάς με το βερνικόχρωμα; Και έχει και άλλα χρώματα;
    Ευχαριστώ για την ιδέα
    Καλό Σ/Κο να περάσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να μην πετάμε τίποτα Άννα μου γιατί σίγουρα κάποια στιγμή θα μας χρειαστεί,για να κάνουμε κάποια κατασκευή.Λοιπόν αυτο το πέρασα με το σπρέυ αμέσως,δεν έκανα κάποια προετοιμασία,απλά το αντικείμενο δεν πρέπει να είναι ανοξείδωτο γιατί δεν θα το απορροφήσει.Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου