Effect,Σπρεύ και ανανέωση!

Το καλοκαιράκι έφτασε με ανεβασμένη την θερμοκρασία κάπως νωρίς και ζέστανε την φύση.Είναι ο καιρός λοιπόν κατάλληλος για ανανεώσεις και φρεσκάρισμα σε αντικείμενα που θα δώσουν την τελική πινελιά για μια όμορφη διακόσμηση.
Αρχικά ότι παλιό και ξεχασμένο στοιχείο,το έβγαλα στην επιφάνεια  για να κάνω τα "μαγικά" μου.
Τι χρειάστηκα; Μόνο δύο καινούργια σπρέυ effect,που το κόστος τους είναι 5 ευρώ το ένα,ειδικά για διακοσμήσεις πάνω σε ξύλο,πλαστικό σίδερο, μέταλλο,πέτρα και αλουμίνιο.Όπως βλέπετε η διαδικασία είναι εξ'αρχής εύκολη και πολύ γρήγορη.Τα μπρούτζινα δοχεία αφού καθαρίστηκαν,βάφτηκαν με το σπρέυ απο μια συγκεκριμένη απόσταση και τα άφησα να στεγνώσουν.
Αυτό ήταν τόσο πολύ εύκολο και διασκεδαστικό που άρχισα να ψάχνω τι άλλο θα βρώ για να τα μεταμορφώσω.Έτσι βρήκα ένα παλιό δισκάκι που έκανα την ίδια διαδικασία βαψίματος με το σπρέυ του καθαρού χρυσού χρώματος,αλλά μόνο στα πλάγια σημεία του.Τέλος αφου στέγνωσε και ο δίσκος τοποθέτησα τα δοχεία με λουλουδάκια που αντέχουν και δεν θέλουν συχνό πότισμα και τα τοποθέτησα στο δίσκο.Είναι μια εξαιρετικά εύκολη ιδέα αν,θέλετε ν'ανανεώσετε παλιά αντικείμενα στο χώρο σας.
Το σπρέυ είναι ιδανικό προϊόν για τέτοιου είδους εργασίες, μικρο-διακόσμηση πάνω σε έπιπλα, αντικείμενα,χειροτεχνιές, κλπ γιατί μπορεί να εφαρμοσθεί πάνω σε οποιαδήποτε επιφάνεια χωρίς να απαιτείται κάποιο αστάρι, απλώνεται πολύ εύκολα χωρίς να χρειάζεται δεξιοτεχνία, και, κυρίως, δημιουργεί ένα αποτέλεσμα πολύ όμορφο και ανθεκτικό.

Ακόμα και οι βιβλιοστάτες πήραν ένα ωραίο roses gold ,χρώμα δίνοντας μια διαφορετική όψη στο στήσιμο των βιβλίων.Τελικά τι πιο όμορφο απο το να προσφέρετε  κάτι νέο στο χώρο σας,δεν σας γοητεύει αυτή η ανανέωση;















Σχόλια

  1. Ενθουσιάστηκα!! Και δεν τα ήξερα αυτά τα σπρέυ...Σ'ευχαριστώ πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπάρχουν πολλά ειδικά για διαφορετικές επιφάνειες και υλικό.Θελει μόνο λίγο ψάξιμο Άννα μου!

      Διαγραφή
  2. Η τελεια ανανέωση και τόσο απλά. Το ροζ χρυσο που επελεξες, καταπληκτικο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλώς όρισες Μαρία μου στο κλαμπ των μεταλλικών σπρέι!!! Θα θέλεις να τα βάψεις όλα πίστεψε με. Πάντως ότι έφτιαξες έλαμψε!!! Καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως το λες Χριστίνα μου,αρχίζω να έχω κόλλημα μεγάλο...Χαχαχα την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  4. Έχω και εγώ ένα τέτοιο σπρέι που κάθεται τόσο καιρό αλλά τώρα με ξεσήκωσες με τις ιδέες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι ωραία Κατερίνα μου...Μου αρέσει η ιδέα του ξεσηκωμού...Άντε να φτιάξεις και εσύ με την σειρά σου!

      Διαγραφή
  5. Μπράβο βρε Μαρία μου με τις ιδέες σου.... ναι χρειαζόμαστε πότε πότε τις αλλαγές μας....και μάλιστα με λίγη λάμψη στα πράγματα.. τα γλαστράκια σου ..έγιναν λαμπερά τα συγκεκριμενα κακτοειδή εχω και εγω.. αυτο με το φουξια λουλουδακι γινεται πανεμορφο..!!! να περνας ωραία φιλη μου παντα .. φιλακααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το λουλουδάκι θέλει μεγαλύτερη γλαστρουλα.Προν το παρόν θα το αφήσω εδώ.Σευχαριστω Μεταξία μου για το σχόλιό σου... Φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. Έχω και εγώ σπρέι και τα ψεκάζω όλα!!! χαχαχαχα Είναι πραγματικά κολλητικό το θέμα!! Μου αρέσουν πολύ Μαρία μου με τις νέες αλλαγές! Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ούτε μύγες να κυνηγούσαν Ελεάνα μου και εγώ γελάω με τα καμώματα μου...Φιλακια!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου