Η είσοδος στο σπίτι και η διακόσμηση του!



Η είσοδος του σπιτιού είναι  ένα σημαντικό θέμα για την διακόσμηση του, αλλά και πόσο πρακτικό μπορεί να γίνει.Ανοίγοντας την πόρτα η πιο συνιθισμένη κίνηση είναι να αφήσουμε κάπου τα κλειδιά του σπιτιού για να μπορούμε να τα ξαναβρούμε.Μια θέση λοιπόν μόνιμη,σ'ενα σημείο που θα είναι ευδιάκριτο.Προτιμείστε μικρά μπόλ πάνω στο έπιπλο ή στο ράφι του τοίχου ή κρεμάστε τα στην κρεμάστρα.Αλλη κίνηση που κάνουμε ,είναι να αφήσουμε την τσάντα μας ή να βγάλουμε τα παπούτσια μας.Εαν είναι χειμώνας κάπου θα θέλουμε να κρεμάσουμε το πανωφόρι μας ή την ομπρέλα μας.Βλέπετε λοιπόν ότι τελικά είναι το σημείο αναφοράς στο χώρο του σπιτιού.Αρα πρέπει να είναι σωστά τοποθετημένα τα έπιπλα η κρεμάστρα και τα διάφορα αντικείμενα στη διακόσμηση.Φυσικά ένας μεγάλος καθρέπτης είναι ένα άλλο σημαντικό στοιχείο για να βλέπουμε την εμφάνιση μας,βγαίνοντας απο το σπίτι η "τελευταία"ματιά που λέμε.Ακόμα και ένα ή δύο καλάθια θα παίξουν και αυτά τον ρόλο τους εξυπηρετώντας τις ανάγκες αποθήκευσης σε περιοδικά ή σ'οτιδήποτε άλλο.Τα ράφια στους τοίχους δίνουν μια ιδανική λύση για περισσότερο χώρο ,αφήνοντας ελεύθερη την κίνηση στον διάδρομο.Δείτε τα mood boards,που θα σας δώσουν λύσεις και ιδέες για την διακόσμηση στο χώλ του σπιτιού. Τοποθετήστε καλάθια ,βάζα μικροαντικείμενα απλά μην το παρακάνετε για να μπορείτε να έχετε τον χώρο σας πιο ελεύθερο και μινιμαλιστικό!









Σχόλια

  1. Καλησπέρα Μαρία. Συμφωνώ ότι η είσοδος είναι πολύ σημαντικός χώρος. Πολύ ωραίες ιδέες μας έδωσες. Και από ότι είδα από τις φώτο καλό είναι αν η είσοδος έχει μια εσοχή, ένα κούφωμα. Και μ'αρέσει να υπάρχει ο χώρος εισόδου στα σπίτια. Σήμερα στα σπίτια κυρίως μπαίνεις κατευθείαν σαλόνι και είναι λιγάκι αβολο κατά τη γνώμη μου.
    Καλή σου εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα νέα σπίτια τα περισσότερα έχουν ενιαίο χώρο όπότε δεν συναντάς την κατάλληλη διακόσμηση στην είσοδο του σπιτιού,γιατί απλά δεν εξυπηρετεί Αννα μου.όπότε η γνώμη σου είναι σωστή να είσαι καλά και καλό απόγευμα!

      Διαγραφή
  2. είναι η πρώτη εντύπωση και γι αυτό καμαια φορα αμα μπαινω σε κανενα σπίτι που είναι λίγο "στριμωγμένη" η είσοδος, ψυχοπλακώνομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ιδίως αν είναι παλιό και με στενό διάδρομο και σκοτεινό είναι ένα θέμα...

      Διαγραφή
  3. Φοβερές προτάσεις πάντα Μαίρη μου! Πολύ ωραίες και πρακτικές λύσεις με μινιμαλ διάθεση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προτιμώ τις πιο πρακτικές λύσεις Σοφία μου,γιατί οι περισσότερο αυτό ψάχνουν να βρούν...σ'ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή

  4. Μου άρεσαν οι προτάσεις σου Μαίρη μου.
    Προσπαθώ κι εγώ να κάνω ευχάριστες μικροαλλαγες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό είναι ν'ανανεώνουμε με έξυπνες κινήσεις τον χώρο μας έτσι για την αλλαγή Ρένα μου.Καλά θα κάνεις ν'αλλάξεις ότι μπορείς!

      Διαγραφή
  5. Η είσοδος είναι σημαντική και πρέπει να λύνει και τα πρακτικά θέματα όπως πολύ ωραία μας παρουσιάζεις Μαρία μου. Κράτησα ιδέες για το μελλοντικό μου σπίτι !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαυτό είναι το κυριότερο Λίλια μου,εκτός στο να διακοσμήσης την είσοδο πρέπει να προσέξεις και την λειτουργικότητα του.Νάσαι καλά!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου