Πασχαλινές μικροκατασκευές!

Συνεχίζοντας τις Πασχαλινές κατασκευές ,ολοένα και γίνονται περισσότερο διασκέδαση.Φυσικά πολλά απο τις δημιουργίες θα δοθούν δωράκια,γιατί που να χωρέσουν στο σπίτι μου;Κουτάκια απο τρόφιμα,γυάλινα βαζάκια τα έχω ντύσει με χαρτί και γίνονται μικρά δοχεία για λουλούδια ή ότι άλλο θα μπορούσε να τοποθετήσει κάποιος αυτή την περίοδο του Πάσχα.Για περισσότερο στυλ κόλλησα πλαστικές τουλίπες που βρήκα σε χαρτοπωλείο.Τελικά το έχουμε ξαναπεί πολλές φορές ότι φαντασία να υπάρχει και διάθεση και το απλό αντικείμενο  μεταμορφώνεται  σ'ένα ωραίο διακοσμητικό στοιχείο.









Σχόλια

  1. Ομορφιές! Μου άνοιξες την όρεξη για κατασκευές Μαίρη μου! Πάω να ψάξω τις κόλες και τα χαρτιά μου! Φιλιά καλημέρα και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι Σοφία μου που θα ξεκινήσεις τα κατασκευαστικά σου...Άντε καλή επιτυχία σ'οτι κανεις και μην ξεχάσεις θέλω να τα δω...Φιλακια και καλό μήνα!

      Διαγραφή
  2. Μαρία μου τελικα ότι και μας προτινεις για την διακοσμιση ..είναι κομψό και ομορφο. η διαφανια είναι η αδυναμια μου ...το κρυσταλινο σου διακοσμιτικό αυγουλακι... το λατρεψα.. αλλα και τα κουτακια με τα χαρουμενα χρωματα τους κανουν την διαφορα... εκει που η ομορφια είναι τελεια ειναι τα κρινακια σου ... ετσι που γεμιζουν την οθονη ...είναι παραδεισος...φιλη μου..να περνας ομορφα καλο σου μηνα φιλακιααα!!!
    Να σου πω με γειά και το καινουργιο λουκ στο μπλοκ σου εψαχνα την εικονα που ειχες .. δυσκολευτηκα λιγο να το βρώ..μου αρεσε και το παλιο ..!!1
    Ετσι να μπαινουμε σιγα σιγα στο Πασχαλινο κλιμα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Προτείνω απλές και εύκολες κατασκευές,που μπορεί οποιοσδήποτε να τις κάνει. Άλλωστε όλοι ψάχνουμε να είναι οικονομικά ότι κάνουμε και το κυριότερο να είναι καλαίσθητα.Η εικόνα που βλέπεις η μεγάλη είναι εκεί που θα κάνεις κλικ και έτσι μπαίνεις στο blog Ρουλακι μου...Σε δυσκολεψα λιγάκι αλλά τα κατάφερες... Πολλά πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφα όλα
    Καλό μήνα
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτές οι ξύλινες τουλίπες πανέμορφες! Και φυσικά τις συνδύασες καταπληκτικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ιδανικές οι τουλίπες για να τις κολλήσεις σ'΄ποια κατασκευή θέλεις Κατερίνα μου!

      Διαγραφή
  6. Μπράβο βρε Μαράκι να μας δίνεις ιδέες! Ψάχνω να δω τι θα κάνω στις δασκάλες δωράκια για το Πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι τόσο απλή και ανέξοδη κατασκευή που σίγουρα θα γινόταν πολύ όμορφα δωράκια για τις δασκάλες,Μαρία μου!

      Διαγραφή
  7. Αξιοποιήθηκαν τέλεια τα βαζάκια Μαράκι.μου. Και οι τουλίπες εξαιρετικές. Όντως πρέπει να διασκεδάζεις με αυτά τα craft γιατί το αποτέλεσμα είναι δροσερό και ευφάνταστο. Καλή Ανάσταση με αγάπη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου