Πασχαλινή σύνθεση!

Συνεχίζοντας τις αναρτήσεις μου ,με θέματα την διακόσμηση του σπιτιού για το  Πάσχα,θα σας δείξω σήμερα άλλη μια απλή,εύκολη κατασκευή μ'ένα ψάθινο καλαθάκι.Το είχα καιρό στην αποθήκη μου και μόλις το είδα σκέφτηκα να το μεταμορφώσω σ'ένα πασχαλινό διακοσμητικό.Το καθάρισα και ξεκίνησα να το βάφω με άσπρο σπρέυ.Αφού στέγνωσε,έβαλα στην βάση του αρκετό άχυρο και προσθέτοντας αυγουλάκια και φτερά το καλαθάκι πήρε άλλη μορφή,φτιάχνοντας μια μικρή "φωλιά" αυγών.Μ'αυτό τον τρόπο,έκανα πάλι μια μικρή πασχαλινή σύνθεση που θα γεμίσει κάποια γωνία στο σπίτι.Δίπλα στο ασπρο καλαθάκι, ένα άσπρο βάζο με τις ορτανσίες στο μπλέ και λευκό και οι κοτούλες απο πορσελάνη να "ζεσταίνουν" τα αυγά τους.Το μόνο που πήρα καινούργιο ήταν τα φωτάκια γιατί με εντυπωσίασαν απο την αρχή που τα είδα.Είναι απο δαντέλα και λειτουργούν με μπαταρίες.Αν έχετε κάποιο καλάθι να σας περισσεύει ,μπορείτε και εσείς μ'αυτό τον απλό και εύκολο τρόπο να κάνετε κάτι ανάλογο στη διακόσμηση του σπιτιού σας για την Πασχαλινή περίοδο!








Σχόλια

  1. Πόσο μου αρέσουν οι απαλές και φωτεινές αποχρώσεις που διάλεξες Μαρία !!! Μου φτιάχνουν απίστευτα τη διάθεση !! Εκείνο που μου αρέσει πολύ είναι τα φωτάκια από δαντέλα !!! Καλή συνέχεια και να είσαι καλά !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα φωτάκια ήθελα πολύ φέτος να τα στολίσω για το Πασχαλινό ντεκόρ.Άλλωστε ότι αγαπά και επιθυμεί ο καθένας μπορεί να το κάνει.Ετσι μόλις τα είδα σκέφτηκα ότι είναι το ιδανικό για να φωτίζει το βράδυ ο χώρος.Φιλακια πολλά Νικόλ μου!

      Διαγραφή
  2. Καλαίσθητη και διαφορετική πρόταση για ένα διακριτικό Πασχαλινό ντεκόρ! Τα δαντελένια φωτάκια σου τα ζήλεψα Μαίρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ασπρο-μπλε είναι ένας ιδανικός συνδυασμός χρωμάτων που φέρνει μία χαρούμενη νότα στο περιβάλλον Σοφία μου.Ετσι τα φωτάκια με την δαντέλα ολοκλήρωσαν το Πασχαλινό ντεκόρ...Φιλακια πολλά!

      Διαγραφή
  3. Πολύ όμορφη η προτασή σου
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστω Μαρια-Ελενα που πέρασες από εδώ...Φιλακια!

      Διαγραφή
  4. Απίστευτα δροσερή γωνιά Μαρία μου...τα φωτάκια από δαντέλα επίσης φοβερά. Πολλά γλυκά φιλιά πάντα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ΛΙλια μου,τα φωτάκια κερδίζουν εντυπώσεις,κυρίως όταν είναι αναμμένα...Φιλακια πολλά!

      Διαγραφή
  5. Πολύ όμορφη η πασχαλινή σου σύνθεση Μαρία και τα φωτάκια πολύ εντυπωσιακά!!Να είσαι καλά καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι μία από τις πασχαλινές συνθέσεις για φέτος Μεταξία μου.Στο τέλος δεν θα έχω που να τις βάλω....Χαχαχα... Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  6. Έχουμε το ίδιο καλαθάκι Μαρία, το είχα βάψει και εγώ πριν μερικά χρόνια και φιλοξενούσε τα βαμμένα κόκκινα αυγουλάκια μου! Έχεις φτιάξει τόσες όμορφες γωνιές που πρέπει να το σπίτι σου να λάμπει πραγματικά!!! Καλή συνέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα αρχίζω να δίνω στις κόρες μου,σε φίλες μου για ν'αδειασω λιγάκι Έλενα μου...Τι παθαίνουμε και εμείς με τις κατασκευές μας.Χρειαζομαι επειγόντως και άλλο χώρο...Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  7. Ωραία η πασχαλινή σου σύνθεση αλλά κόλλησα με τα στρογγυλά λαμπιόνια. Μα πόσο όμορφα και σικ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου