Πασχαλινές κατασκευές!

Μπορεί να μας τα χάλασε πάλι ο καιρός αλλά εμείς συνεχίζουμε τις πασχαλινές δημιουργίες,γιατί ο χρόνος περνάει γρήγορα.Όπως σας είχα πεί θα δείτε κατασκευές, που πραγματικά θα σας εντυπωσιάσουν στην μεταμόρφωση τους.Προσωπικά μου αρέσουν οι δημιουργίες να γίνονται απο απλά υλικά ,γιατί είναι εύκολο να τα βρούμε μέσα στο σπίτι και να παίρνουν την όψη διακοσμητικών στοιχείων για το ντεκόρ του σπιτιού.Βαζάκια γυάλινα τενεκεδάκια τροφίμων,κουτιά απο παπούτσια,όλα αλλάζουν και παίρνουν την κατάλληλη θέση στη διακόσμηση.Με υλικά που δεν κοστίζουν,όπως ένα κεσέ γιαουρτιού,αφου αδειάσει πλυθεί και στεγνώσει,μπαίνει στην διαδικασία της κατασκευής του.
Ύλικά 
Ένα πλαστικό δοχείο γιαουρτιού στο μέγεθος που θέλετε
Χαρτί περιτυλίγματος
κόλλα,ψαλίδι,κορδέλλα
άχυρο
αυγουλάκια πασχαλινά,φτερά πουπουλένια
φωτάκια (προεραιτικό)

Κόβετε το χαρτί στο μέγεθος του πλαστικού δοχείου και αρχίζετε νε το κολλάτε περιμετρικά.Στο χερούλι  τυλίγετε μια κορδέλλα και την στερεώνετε στα πλάγια με κόλλα.Αφού στεγνώσει βάζετε το άχυρο και τα διακοσμητικά στοιχεία.Είναι μια πολύ εύκολη,γρήγορη και ανέξοδη κατασκευή που θα σας γεμίσει ευχαρίστηση δημιουργώντας τη.Τα φωτάκια τα προτίμησα για να δώσω φώς την νύχτα,ανάβοντας τα.Είναι φωτάκια που ανοίγουν με μπαταρία και είναι πολύ εύκολο στην μετακίνηση αλλά και στην τοποθέτηση τους.Λίγα σκόρπια λουλουδάκια θα ολοκληρώσουν την εικόνα και είναι έτοιμα.Στην συνέχεια θα δείτε ακόμα μια μικροκατασκευή που και αυτή είναι εύκολη και με λίγα και απλά υλικά.
Δείτε παρακάτω τις εικόνες...



Ένα χάρτινο κουτί μεσαίου μεγέθους θα γίνει ένα "box flower"
ΥΛΙΚΑ
Ένα κουτί απο παπούτσια,ή ότι έχετε
ένα αυτοκόλλητο χαρτί
ψαλίδι,μέτρο

Αρχικά μετράτε τα πλάγια το πάνω και κάτω μέρος του κουτιού και ξεκινάτε το κόψιμο του αυτοκόλλητου χαρτιού προσεκτικά.Η τοποθέτηση του χρειάζεται σταθερότητα στα χέρια και λίγη υπομονή για να μην διπλώσει το χαρτί κολλώντας το.Δεν είναι δύσκολο,απλά πρέπει να μετρήσετε σωστά για να έχετε ένα καλό αποτέλεσμα.Η εσωτερική του επένδυση είναι και αυτή εύκολη και στο τέλος θα δείτε ότι το αποτέλεσμα θα σας αρέσει.
Μεταμορφώθηκε σ΄ένα
"box flower"έτοιμο να φιλοξενίσει λουλούδια ή ότι άλλο σας αρέσει.Δίπλα είναι ένα τενεκεδένιο κουτί απο πουράκια.Αφού φαγώθηκαν με μεγάλη ευχαρίστηση το μετέτρεψα σένα δοχείο λουλουδιών.Κατα τον ίδιο τρόπο έκοψα το χαρτί περιμμετρικά και το κόλλησα.Στο τέλος έβαλα και μια κορδελίτσα φιόγκο για περισσότερη τσαχπινιά.
Ελπίζω να σας άρεσαν αυτές οι κατασκευές και να τις φτιάξετε και εσείς γιατί πραγματικά θα ομορφύνουν τον χώρο σας.
Μέχρι την επόμενη ανάρτηση σας εύχομαι να περνάτε καλά!
























Σχόλια

  1. Απόδειξη πως τα ωραία πράγματα δεν έχουν πάντα κόστος. Μπράβο Μαράκι μου, εκπληκτικές κατασκευές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα βασίζονται στο μέγεθος της φαντασίας και της εφαρμογής Λίλια μου.Με τα χρόνια απέκτησα κάποια εμπειρία που μου επιτρέπει να κάνω διάφορες κατασκευές... Φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. Έχεις τόσο καλό γούστο που ακόμα κι ένα κουπάκι γιαουτιού, κι ένα κουτί απο παπούτσια τα μεταμορφώνεις σε διακοσμητικά υψηλής αισθητικής! Μπράβο βρε Μαράκι!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφία μου με κολακεύεις με τα λόγια σου ...Εεε κάπου-καπου κάτι κάνω και εγώ...Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  3. Αυτό είναι έξυπνη ανακύκλωση!! Ένα κεσεδάκι γιαουρτιού να μπαίνει στη διακόσμηση του σπιτιού!! Μου άρεσαν πολύ τα χαρτιά που χρησιμοποίησες, ανοιξιάτικα και χαρούμενα!! Τα αυγά είναι πανέμορφα, τα έφτιαξες ή τα αγόρασες?
    Καλή συνέχεια Μαρία μου με τις κατασκευές σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ανακύκλωση όπως λες είναι μέρος της ζωής μας πλέον, Ελεάνα μου όσο για τα αυγουλάκια τα είχα κάνει πέρυσι.Ειναι ζωγραφισμένα με ακρυλικά χρώματα...Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  4. Καλά Μαράκι έγραψες πάλι! Το κεσεδάκι γιαουρτιού νομίζω πως με γέμισε ιδέες...!!!Όλα τέλεια και τα χρτιά και τα χρώματα και οι κατασκευές σου!!!Είμαι σίγουρη πως υπάρχει και συνέχεια!!! φιλιά πολλά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάτι έχω κατά νου αλλά πιέζομαι πολύ από τον χρόνο που δεν τον βρίσκω...Κική μου.παντως να είσαι καλά και φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. Εννοείται ότι μας άρεσαν!
    Υπέροχες κατασκευές και τα υλικά υπάρχουν παντού.
    Πες μας και για τα ωραία αυγουλάκια σου.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα αυγουλάκια είναι η βάση τους άσπρη.Εγω τα ζωγράφισα με ακρυλικά χρώματα και τα ποσοστά πέρυσι το Πάσχα Ρένα μου... Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  6. πολυ shabby chic και λατρευω το στυλ αυτο. Ολα υπεροχα. ασε που παπαρουνες δεν εχω βαλει ποτε στη διακοσμηση μου και πολυ μου αρεσαν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι ανεμώνες όταν είναι αληθινές είναι ακόμα πιο ωραίες και ταιριάζουν με το shabby style ειδικά οι μωβ... Φιλάκια!

      Διαγραφή
  7. Maρία μου έκανες θαυμάσιες κατασκευές με απλά υλικά,μπράβο σου,καλή συνέχεια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου βγήκε πολύ αυθόρμητα αυτή ή ιδέα,γιατί πάντα μ'αρεσει να μαζεύω βαζακια και δοχεία Μεταξία μου...Να είσαι καλά και φιλάκια!

      Διαγραφή
  8. Τα πιο όμορφα γίνονται με απλά υλικά και με την ικανοποίηση μας διπλή !!
    Καλή συνέχεια !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο αυτό που λες Νικόλ μου...Όταν η ιδέα είναι δικιά σου ή ικανοποίηση είναι μεγάλη...Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  9. Γέμισαν τα μάτια μου ομορφιά...
    και με τόσο απλά υλικά, είναι απίστευτο!
    Πολλά φιλιά Μαράκι μου ✿
    Υ.Γ Δευτέρα/Τρίτη: χειμώνας βαρύς :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Πέτρα μου ήταν μια πολυ εύκολη και γρήγορη κατασκευή.Αυτο που μ'ανησυχει είναι ότι θα πάμε πάλι πίσω με τον καιρό και όχι τιποτα άλλο μόλις ανάρρωσα από τις ιώσεις...Φιλιά πολλά και να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  10. Εντάξει έχω τρελαθεί με τα αυτοκόλλητα χαρτιά που τα έχεις διακοσμήσει όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου