Μεταλλικές Πασχαλιάτικες λάμψεις!

Ζέστανε ο καιρός και η διάθεση κτύπησε "κόκκινο".Μετά απο ταλαιπωρία των ιώσεων και τον "τρελλό" καιρό του χειμώνα όλα αρχίζουν ν'ανθίζουν .Υπάρχει ψυχική ανάταση,με την προσμονή της μεγάλης εορτής της Χριστιανοσύνης το Πάσχα.Έτσι μπήκαμε στο κλίμα της Άνοιξης και οι δημιουργίες έρχονται η μία μετά την άλλη.Οχι τίποτα άλλο αλλά να μέινει καιρός για την εκκλησία,τις δουλειές και προετοιμασία του σπιτιού και αργότερα τα υπέροχα πασχαλινά γλυκά μας.Φέτος είχα την διάθεση να φτιάξω για το Πασχαλινό ντεκόρ αυγά που να έχουν μεταλλικές λάμψεις ,στο ασημί και το χάλκινο χρώμα.Πήρα τα πινέλα μου,τα αυγά του εμπορίου όχι όμως φρέσκα αλλά σε πλαστικό και ξεκίνησα τις δημιουργίες μου.Τα χρώματα που χρησιμοποίησα είναι σε σκόνη που τα χρησιμοποιούν οι Αγιογράφοι.Τα λευκά αυγουλάκια τα ζωγράφισα με μαρκαδοράκι μάυρο.Λίγα φτερά μια αυγοθήκη και η εικόνα ολοκληρώθηκε σε πασχαλιάτικο στυλ.Φυσικά και θα βάψω τα κόκκινα αυγά αφού είναι το έθιμο μας,απλά ήθελα να σας δείξω πόσες επιλογές μπορούμε να έχουμε μόνο να υπάρχει η διάθεση και η αγάπη γι' αυτό που κάνουμε..Δείτε τις εικόνες παρακάτω με τις Πασχαλινές συνθέσεις στο ασημί και χάλκινες μεταλλικές λάμψεις.















Σχόλια

  1. Πανέμορφη παρουσίαση κούκλα μου, πανέμορφη πραγματικά.Λάμψη και καλό γούστο. Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή εβδομάδα Λίλια μου και σ'ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο σου...φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  2. Μαράκι είναι αροστουργήματα! Πρωτότυπα και πανέμορφα! Συγχαρητήρια! Πάω να τα κοτσάρω στο pinterest!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 'Ολα έγιναν σε πολύ γρήγορο χρόνο Σοφία μου,γιατί είχα αρκετά μικροπροβληματάκια. Ελπίζω και εύχομαι να είμαστε καλά για να μπορούμε καθένας ξεχωριστά να δίνει τις δικές του ιδέες. Σ'ευχαριστώ πολύ και φιλάκια!

      Διαγραφή
    2. Εύχομαι να να ξεπεραστούν γρήγορα και να είναι ασήμαντα!

      Διαγραφή
  3. Πανεμορφα!!! ελπίζω να κρατησει και ο ζεστος καιρος Μαρακι να το χαρουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με την αλλαγή του καιρού απέκτησα διάθεση και ενέργεια Ζήνα μου,γιατί κάπως ταλαιπωρήθηκα με τα τερτιπια του χειμώνα...Τώρα είμαι έτοιμη και για άλλες δημιουργίες!

      Διαγραφή
  4. Κάθε χρόνο περιμένω τις επιλογές σου για το Πάσχα Μαρία μου για να πάρω έμπνευση! Τις λάτρεψα τις μεταλλικές λάμψεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φέτος Κατερίνα μου ήθελα πολύ αυτή την λάμψη δεν ξέρω γιατί αλλά το προσπάθησα και νομίζω ότι είναι αρκετά ωραία τα αυγουλάκια μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πανέμορφα πραγματικά! Λατρεύω τις μεταλλικές αποχρώσεις σε οτιδήποτε ποσο μαλλον σε Πασχαλιάτικα αυγουλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πιστεύω ότι είναι κάτι διαφορετικό και τόσο λαμπερό όσο το ήθελα Ντίνα μου για φέτος στο Πάσχα!

      Διαγραφή
  7. Πραγματικά πανέμορφα και πρωτότυπα! Μπράβο πολύ ωραία παρουσίαση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έκανα ότι μπορούσα για να έχω αυτό το αποτέλεσμα, άλλωστε οι λάμψεις δίνουν μία ωραία εικόνα!

      Διαγραφή
  8. Μαρία μου πολύ όμορφες οι επιλογές σου για την Πασχαλινή διακόσμηση φέτος!! Και εμένα μου αρέσουν τα μεταλλικά χρώματα αλλά τα ζωγραφιστά νομίζω πως έχουν ενα πιο προσωπικό χαρακτήρα!! Καλή συνέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα ότι είναι από χέρι σίγουρα κάνει την διαφορά Ελεάνα μου,τώρα με τις μεταλλικές λάμψεις ήθελα να δώσω μία ξεχωριστή πασχαλινή νότα στο ντεκόρ...Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  9. Οι Πασχαλιάτικες επιλογές σου Μαρία μου εκτος του ότι μου αρεσαν παρα πολύ και στην πρωτοτυπία τους αλλα και στην ομορφη ιδέα σου να βαφουν με μεταλιζέ χρωματα..με τραβηξαν δε τα μπρονζέ χρωματιστα σου αυγουλακια.. αλλα και τα αλλα δεν πανε πίσω φιλεναδα..!!! θα περιμενουμε κι αλλες ιδέες.. ελπίζω τα μκροπροβλήματακια να ξεπεράστηκαν.. ο καιρός φιαχνει σιγά σιγα..και μαζι της φτιαχνει και η διαθεση μας!!!να περνας ομορφα βρισκοντας ωραίες διακοσμητικες ιδεες ...φιλακιαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είχα αυτή την διάθεση φέτος για κάτι ξεχωριστό και λαμπερό Ρούλα μου.Φυσικα τα κόκκινα αυγα θα γίνουν στην ώρα τους όπως κάθε χρόνο.Μακαρι ο καιρός να ζεστάνει ακόμα περισσότερο για να είμαστε και εμείς καλύτερα.Φιλακια πολλά!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου