Σάββατο, 11 Μαρτίου 2017

Φλοράλ μαξιλαράκια στο καθιστικό!

Όπως σας είχα υποσχεθεί στην προηγούμενη ανάρτηση μου ,θα σας έδειχνα τις τελευταίες μου δημιουργίες στην ραπτική.Το ύφασμα που βλέπετε στην εικόνα είναι βαμβακοσατέν με φλοράλ μοτίβα.
Απλό και φίνο στην αφή το ύφασμα κόπηκε στις διαστάσεις 40-40 εκ.για 6 μαξιλαράκια.Έτσι ξεκίνησα να τα γαζώνω ,πολύ γρήγορα και εύκολα.Μικρές διακοσμητικές πινελιές ανανεώνουν,φρεσκάρουν,ενω παράλληλα είναι ένα αξεσουάρ που μπορείτε εύκολα ν'αλλάζετε,ανάλογα με το γούστο σας και την εποχή.Με ελάχιστες κινήσεις η αναέωση του καθιστικού γίνεται αισθητή και διαφορετική.Επιλέξτε διαφορετικά χρώματα,με ρίγες,prints, ή με φλοράλ στα μοτίβα που ταιριάζουν στο καθιστικό σας.Τέλος μια διαφορετική μετακίνηση των επίπλων,ένα φρεσκάρισμα στην καθαριότητα και πετάγοντας τα μαξιλαράκια στο καθιστικό, δινουν ένα νέο στυλ διακόσμησης.
Όμορφα και έξυπνα διακοσμητικά, από βαζάκια γλαστράκια ή κεριά, θα δώσουν άλλη χάρη στον χώρο.



Τα φλοράλ μαξιλάρια,δίνουν στυλ,στον χώρο αρκεί να συνδυαστούν σωστά.Επιλέξτε φλοράλ μαξιλάρια αν δεν μπορείτε να τα κάνετε μόνες σας,με αποχρώσεις που ήδη έχετε στο σπίτι σας.Συνδυάστε το φλοράλ,με πιο παλ αποχρώσεις,για ακόμα καλύτερο αποτέλεσμα και την δημιουργία αντιθέσεων.
Αν το καθιστικό σας είναι σε πάλ αποχρώσεις,τότε πρέπει να επιλέξετε πιο έντονα χρώματα με μικρά  και μεγάλα μοτίβα σε συνδυασμό.Όσο πιο ανοιχτόχρωμο είναι το καθιστικό σας ή το σαλόνι σας τόσο πιο έντονα χρωματικά πρέπει να είναι τα μαξιλάρια.Ωραίο θα ήταν επίσης να διαλέγατε 2-3 διαφορετικές αποχρώσεις του ίδιου χρώματος.
Συνδυάστε διαφορετικά μεγέθη.Προσπαθείστε να μην είναι όλα στο ίδιο μέγεθος.Διαφορετικά μεγέθη σχήματα υφές και σχέδια κάνουν το καθιστικό σας να φαίνεται  ανανεωμένο έτοιμο να υποδεχτεί την ΑΝΟΙΞΗ!


  






11 σχόλια:

  1. Είναι πολύ όμορφα τα μαξιλαράκια και το ύφασμα που επέλεξες υπέροχο με αυτά τα χρώματα!! Το φλοραλ δε το έχω βάλει ποτέ στη διακόσμηση, αν και ταιριάζει με πολλά στυλ. Αχ που δε ξέρω να ράψω.. :) Καλημέρα Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το φλοραλ είναι εαρινό καλοκαιρινό στυλ που συνήθως το υιοθετούμε σε χώρους ανοιχτούς όπως την βεράντα ή σε καθιστικό με ανοιχτόχρωμα έπιπλα.Παντως αν δοκίμαζες να ράψεις μία φορά θα έβλεπες ότι δεν είναι δύσκολο Ελεάνα μου.Εγω είμαι αυτοδίδακτη και περιορίζομαι στα εύκολα ραψίματα...Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  2. Θα είναι σαν να μπαίνει η άνοιξη που λέει και το τραγούδι! Πάρα πολύ όμορφα γίνανε και άψογα για την εποχή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άνοιξη δεν έχουμε δει ακόμα Κατερίνα μου και έτσι την φέρνουμε σιγά σιγά στο σπίτι... Φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. Υπεροχα υφασματα!!! πραγματικα μπηκε η Ανοιξη σπιτι σου και στο μπλογκ σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάπως έτσι ανεβάζουμε την διάθεση μας με τις δημιουργικές δραστηριότητες... Φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. Υπέροχη ανοιξιάτικη ατμόσφαιρα, Μαρία μου!!!! Τα εμπριμέ που διάλεξες είναι πανέμορφα και συνδυάζονται ωραία μεταξύ τους!!!
    Αντε, με το καλό να φύγει αυτή η μαυρίλα από τον ουρανό και να φωτιστούν τα σπίτια μας!
    Φιλάκια και καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω σύντομα για να ανεβάσουμε και τα Πασχαλινά Μαριάννα μου... Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  5. Εντάξει Μαράκι μου, με το ίδιο ύφασμα έχω ντύσει την καρέκλα του γραφείου μου!!! Οπότε τα λόγια είναι περιττά!!! Τα μαξιλαράκια σου σου είναι όνειρο!!!Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραία Κική μου τότε θα ξέρεις ότι είναι πολύ καλή ποιότητα υφάσματος και έχει φινέτσα όπου και αν το βάλεις η σε καρέκλα ή μαξιλαράκια, οπουδήποτε...Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  6. Τόσο όμορφο χρώμα χρειαζόταν να το δω ύστερα από αυτόν τον χειμώνα!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή