Παρασκευή, 3 Μαρτίου 2017

Σπίτι για να ζείς!

Για τον άνθρωπο της πόλης "σπίτι" είναι ο χώρος όπου ξεκουράζεται,επικοινωνεί καθημερινά,συναντά φίλους και οικογένεια.Γι'αυτό λοιπόν,σχεδιάζουμε και ανανεώνουμε χώρους όπου περνάμε την καθημερινότητα μας.Ένας τέτοιος χώρος είναι το καθιστικό,εκεί όπου όλοι χαλαρώνουμε βλέποντας τηλεόραση ή διαβάζοντας κάποιο βιβλίο(για τους τυχερούς που έχουν χρόνο).Δεν χρειάζεται να υπάρχει ιδιαίτερο ταλέντο για να αναμορφώσετε το καθιστικό σας.Τι εννοώ; Μα φυσικά τα μαξιλαράκια ,σε διάφορους χρωματισμούς και μεγέθη θα δώσουν μια αίσθησης φρεσκάδας και φινέτσας στο καθιστικό σας.Αλλά ας ξεκινήσω με τον πίνακα που έχω ήδη φτιάξει τώρα και αρκετό καιρό και ήθελα να σας τον δείξω.Είναι  αφηρημένη τέχνη και έχω χρησιμοποιήσει ακρυλικά χρώματα.Το μέγεθος του είναι πολύ μεγάλο και το έχω τοποθετήσει σε ουδέτερη ζώνη,στο σπίτι μου.Εδω το βλέπετε συνδυασμένο μ'ένα καθιστικό στο γκρί χρώμα,θέλοντας να κάνει την ανάλογη αντίθεση με τον πίνακα.Επίσης το μαξιλαράκι είναι  ζωγραφισμένο αλλά 'οχι δικό μου.Ολοκλήρωσα την εικόνα με δύο μοντέρνα λιτά φωτιστικά στο μαύρο-γκρί χρώμα.
Εδω συνεχίζουμε με τα υφάσματα στα μαξιλαράκια σε χρώματα διαχρονικά και που ταιριάζουν σε κάθι σπίτι που έχει καναπέδες σε γκρί τόνους.Το τυρκουάζ χρώμα με μαύρο και γκρί απαλό δίνει το στίγμα του και κάνει πιο φωτεινό μαλακώνοντας τα πιο σκούρα χρώματα.
Κάπως έτσι με την προσθήκη νέων υφασμάτων αλλάζουμε το ύφος στο ίδιο σπίτι με διαφορετικές όψεις.Σας προτείνω λοιπόν για όσους θέλετε να κρατήσετε ουδέτερα και διαχρονικά χρώματα να επιλέξετε απο την γκάμα των γήνινων τόνων και αν θέλετε για να σπάσετε την μονοτονία,δώστε μικρές πινελιές στο χρώμα που ταιριάζει στο χώρο σας.
Δείτε πόσο όμορφα και αρμονικά δένει το μουσταρδί κίτρινο με animal prints και προσθέτοντας πράσινα φυτά,έχετε  δημιουργήσει  ένα νατουραλιστικό  κλίμα.
Μια μίνιμαλ πρόταση για την πολυθρόνα,που είναι πολύ ανοικτό γκρί χρώμα με μαξιλάρια σε χρώματα της ίδιας παλέτας του γκρί και για αντίθεση το μόβ σκούρο χρώμα.Δίπλα δύο μεταλλικά τραπεζάκια με το μοντέρνο φωτιστικό γεμίζουν την γωνία στο σπίτι.
Ένα ιδιαίτερο και προσεγμένο στυλ διακόσμησης με γραμμές και λεπτομέρειες σε μαξιλαράκια και διακοσμητικά αντικείμενα,δίνουν ένα φρέσκο και classy αποτέλεσμα.
Για τον καναπέ επιλέξτε τη φόρμα που ταιριάζει στο χώρο και την αισθητική σας.Είναι πολύ σημαντικό να αισθάνεστε άνετα και  οι χρωματισμοί στα μαξιλαράκια,που θα επιλέξετε να δημιουργήσουν ένα αρμονικό αποτέλεσμα.
Μεταλλικές προσθήκες ,φωτίζουν τα έπιπλα,δίνοντας μια πιο glamorous διακόσμηση.
Ανάλαφρη και πιο φωτεινή διακόσμηση για την εποχή της άνοιξης καλοκαίρι,με μαξιλαράκια σε χρώματα δροσερά.Δύο μικροί πίνακες, arbstract με ακρυλικά χρώματα είναι απο την προσωπική μου συλλογή.
Το σπίτι μας είναι ο κόσμος μας,ας είναι όσο πιο όμορφο γίνεται,με αφαιρετική διάθεση,φωτεινή ανάλαφρη ατμόσφαιρα.
Στην επόμενη ανάρτηση θα σας δείξω τις δικές μου δημιουργίες στα μαξιλαράκια που μου αρέσει πολύ να αλλάζω συχνά.















14 σχόλια:

  1. Πες μου ότι πράγματι έκανες τον πίνακα να τρελαθώ!Υπέροχα αφαιρετικό και τα χρώματα πολύ αγαπημένα. Έδωσες πολύ ζωντάνια στον χώρο Μαράκι μου!Καλό μήνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου αρέσει πολύ η ζωγραφική και έχω κάνει αρκετούς πίνακες Λίλια μου.Το μόνο που μένει είναι να κάνω και την έκθεση μου...ελπίζω να τα καταφέρω φιλάκια πολλά και να έχουμε καλό μήνα!

      Διαγραφή
  2. Μαράκι ο πί πίνακας σου είναι πραγματικά αξιόλογος! Συγχαρητήρια! Η διακόσμηση σπυ καταπληκτική και οι προτάσρις σου η μια καλύτετη απο την άλλη! Μπράβο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσπαθώ για να βγάλω αρμονικό αποτλελεσμα στις εικόνες Σοφία μου.Ο πίνακας είναι ένας απο την συλλογή μου που σύντομα θα κάνω την έκθεση μου Σ'ευχαριστώ και πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. Καλά Μαράκι κι εγώ στον πίνακα θα σταθώ που κερδίζει πραγματικά τις εντυπώσεις!!!Είναι τόσο ιδιαίτερος και τα χρώματα τόσο όμορφα που δένουν με το χώρο σου αρμονικά και το αποτέλεσμα κερδίζει!!Μπράβο σου Μαράκι μου!!! Όλες οι ιδέες και οι προτάσεις, δεν το συζητώ είναι όπως πάντα πολύ μελετημένες και εύστοχες!!!Καλό μήνα γλυκιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν υπάρχει έστω και μια μικρή φλέβα καλλιτεχνική,διάθεση και φαντασία όλο και κάτι κανουμε Κική μου... σ'ευχαριστώ κούκλα μου και να περνάτε καλά καλό μήνα!

      Διαγραφή
  4. Ο πίνακας σου είναι εκπληκτικός και ο συνδυασμός των χρωμάτων υπέροχος!
    Ένα γκρι καναπέ θέλω καιρό τώρα και όπως βλέπω τις φωτογραφίες, μου ανοίγει ακόμα περισσότερο η όρεξη! Μπορείς να παίξεις με τόσα χρώματα!!
    Καλημέρα και καλή εβδομάδα Μαρία μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα τα ουδέτερα χρώματα όπως το γκρί "αγκαλιάζουν"άλλα χρώματα και ο συνδυασμός τους είναι εκπληκτικός.Καλή εβδομάδα Ελεάνα μου

      Διαγραφή
  5. Υπέροχος ο πίνακας σου Μαρία μου! Πραγματικά λάτρεψα τα χρώματα που επέλεξες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Οντως έτσι ειναι Μαρία μου ο χωρος που καθομαστε στο σπιτι μας για ξεκουραση ειναι αυτος που θα μας χαλαρωσει με τα χρωματα του και να νιώσουμε ομορφα οι επιλογες που μας προτεινεις είναι πολύ ομορφες οταν ταιριαζουν στο χωρο μας..φιλη μου..!!
    πολύ ωραιος ο πινακας σου θα περιμενουμε και την συλλογη σου και οταν κανεις εκθεση αν το θυμηθείς να με ειδοποιησεις να έρθω με την κορη μου που ζωγραφισζει και εκεινη..
    να περνας ομορφα Μαρια μου ότι και να κανεις.. φιλακιαααααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω τον χρόνο που θα γίνει αλλά όταν θα τοην κάνω σίγουρα θα σε ειδοποιήσω Ρούλα μου...φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  7. Μπράβο για τον πίνακα με όμορφα χρώματα! και σαφέστατα συμφωνώ μαζί σου πως τα μαξιλάρια είναι το νο 1 στην αλλαγή ατμόσφαιρας μέσα στο σπίτι! Καλό ΣΚ Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κουρτίνες μαξιλαράκια αλλά και μικρές χρωματικές πνελιές και το σπίτι παίρνει άλλη όψη Χριστίνα μου...καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή