Κυριακή, 12 Φεβρουαρίου 2017

Greenery το νέο χρώμα της χρονιάς στη διακόσμηση!

Όπως κάθε χρόνο οι σχεδιαστές ,μας ετοιμάζουν πιο είναι το επικρατέστερο χρώμα της χρονιάς,έτσι και φέτος η pantone αποφάσισε 'οτι το χρώμα που θα είναι στη μόδα απο τις πασαρέλλες εως και την διακόσμηση χώρου,θα είναι το Greenery.

Το  Greεnery ,ξεπροβάλει μέσα απο την τεράστια παλέτα του πράσινου και μας κάνει την εμφάνιση του παντού.ένα καθαρό και αισιόδοξο πράσινο χρώμα, ντύνει με την φρεσκάδα του το σπιτικό.Μοντέρνα τραπεζαρία με ψηλές  καρέκλες στο ιδιαίτερο αυτό χρώμα συνδυάζεται με καθαρές γραμμές χωρίς την υπερβολή και γίνεται  ενας άνετος χώρος στην τραπεζαρία. 
Ευρύχωρες κουζίνες με λευκά ντουλάπια και πινελιές στο greenery,φωτίζουν και φέρνουν την φύση,στον χώρο σας.Ντουλάπια σε μάτ ή γυαλιστερό χρώμα απο φυσικό ξύλο ή κάποιο άλλο υλικό συνδυάζονται με λευκό χρώμα στος τοίχους και λευκούς μαρμάρινους πάγκους κουζίνας σε αντίθεση με γκρί ή καφέ πλακάκια στο δάπεδο.
Ανάλογα με τον τόνο χρώματος που θα επιλέξουμε στο καθιστικό ή στο γραφείο,μπορούμε να δημιουργήσουμε ένα δυνατό και έντονο περιβάλλον ή κάπως ανάλαφρο και χαλαρό .Αυτό οφείλεται στον συνδασμό επίπλων που θα κάνουμε και φυσικά στα χρ'ωματα των επίπλων που θα επιλέξουμε.Για ένα ξεκούραστο γραφείο το λευκό στα έπιπλα έρχεται σε αντίθεση με το χρώμα του τοίχου και το μαυρο στις καρέκλες και φωτιστικά.
Μικροέπιπλα στους τόνους του Greenery,αλλά και όλα τα διακοσμητικά στοιχεία,όπως μαξιλαράκια και αντικείμενα συνθέτουν την φρεσκάδα και μια λαμπρότητα στο χώρο.
Όλες οι αποχρώσεις του Greenery,ξεκουράζουν και δημιουργούνμια ήρεμη και παράλληλα ζωντανή ατμόσφαιρα.
Καθαρό μπάνιο υπό την φωτεινότητα του λαμπερού πράσινου χρώματος,δημιουργεί την κατάλληλη ατμόσφαιρα για να χαλαρώνετε στο μπάνιο σας..Δείτε πόσο φωτεινός γίνεται ο χώρος και με την προσθήκη των αντικειμένων στα ίδια χρώματα,δίνει ένα πολύ φρέσκο αποτέλεσμα.
Ακόμα και στο υπνοδωμάτιο είναι το χρώμα που κάνει πιο ξεκούραστο το περιβάλλον,με ριχτάρια και ασπρόρουχα,με μικρές πινελιές στο χρώμα του Greenery.







8 σχόλια:

  1. Πολύ μου άρεσαν οι προτάσεις σου! Ομολογώ μου άρεσε φέτος το χρώμα της pantone και έχω και κάποιες πινελιές στο σπίτι μας! Ταιριάζει και με το γκρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λίγες πεταχτές πινελιές σ'αυτό το χρώμα,δίνει μια φρεσκάδα στο χώρο Κατερίνα μου!

      Διαγραφή
  2. Το πράσινο μου αρέσει πολύ σε εξωτερικούς χώρους, πχ μπαλκόνι, αυλή!!
    Μου φτιάχνει την διάθεση, με ηρεμεί και στο μυαλό μου το έχω ως ένα χαρούμενο χρώμα! Σε αντίθεση με τους εσωτερικούς χώρους που μου δημιουργεί απίστευτη ένταση όταν το βλέπω σε μεγάλες επιφάνειες.. Έχω και εγώ τα κολλήματα μου.. :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να προτιμάς χρώματα που σου δημιουργούν ηρεμία και χαλάρωση Ελεάνα μου,σε καταλαβαίνω...εγω αντιπαθώ τα πολύ έντονα και σε μεγάλες επιφάνειες...

      Διαγραφή
  3. Δεν το έχω καθόλου με αυτό το χρώμα σε μεγάλες επιφάνειες... μπορεί λίγες πινελιές συνδυασμένες με μπλε ή ροζ. Και πάλι όμως δεν είμαι σίγουρη... όμορφες οι επιλογές σου Μαρία μου όπως πάντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σίγουρα τα χρώματα πρέπει να μας "πηγαίνουν"για να έχουμε ένα καλύτερο αποτέλεσμα Χριστίνα μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή