Μάρμαρο και παστέλ χρώματα στη διακόσμηση!

Η διακόσμηση στο σπίτι γίνεται πιο ανάλαφρη ρομαντική και με ανοιξιάτικη διάθεση.Μια ακόμα διακοσμητική τάση για το 2017,είναι τα παστέλ χρώματα.Χωρίς να χρειάζεται να ανανεώσουμε εξ'ολοκλήρου τον χώρο,προσθέτουμε μεταλλικά στοιχεία απο το φίνο rose gold,για ένα πιο φωτεινό λαμπερό αποτέλεσμα. Φεύγοντας ελπίζω σύντομα απο το βαρύ κλίμα του χειμώνα η άνοιξη να μας κτυπήσει την πόρτα μας φέρνοντας την εαρινή αύρα,σκορπίζοντας,χαρούμενες νότες στο σπίτι μας.Απόλυτα θηλύκό το ρόζ παστέλ,γίνεται πιο ενδιαφέρον,συνδυάζοντας το με διάφορες υφές.Το μέταλλο(rose gold),επανέρχεται δυναμικά και δένει απόλυτα με το μάρμαρο.και το ξύλο.Το μάρμαρο σαν πέτρα μας χαρίζει την αίσθηση της καθαρότητας με τα ωραία νερά που σχηματίζει στην επιφάνεια του.Δείτε τα μεταλλικά στοχεία πόσο ωραία δένουν και δείχνουν στη διακόσμηση.Δίπλα στο κομοδίνο μια μεταλλική λάμπα είναι αρκετή για να αλλάξει το δωμάτιο.Ακόμα και το μαξιλαράκι είναι στα νερά του μαρμάρου με χρώματα ρομαντικά.
Ευτυχώς το γκρί που στην ουδετερότητα του έχει μεγάλη προτίμηση στη διακόσμηση και συνδυάζεται απόλυτα με το gold rose,που δίνει μια νέα δυναμική στον χώρο.
Στο καθιστικό κυριαρχεί το ρόζ χρώμα με πινελιές στο gold rose,στο λευκό-μαύρο και παστέλ τόνοι του ροζ.
Τα γεωματρικά σχήματα εξακολουθούν να είναι στο προσκήνιο και όλο και περισσότεροι τα υιοθετούν στον χώρο τους,ξεφεύγοντας απο τα στερεότυπα.
ένας μοντέρνος λιτός καναπές κάνει την διαφορά μέσα στις παστέλ νότες του rose gold.Η λεπτομέρεια στις βαλίτσες ΄στα κουμπώματα,βγαλ΄μενες μέσα απο μια άλλη εποχή δένουν με το όλο σύνολο.
Οι μαρμάρινες επιφάνειες στον τοίχο ,δένουν με το ξύλο και ταπαλά παστέλ χρώματα του mint και ροζ.










Σχόλια

  1. Καλησπέρα Μαρία μου !! Υπέροχα αυτα τα παστέλ χρώματα πέραν που μου θυμίζουν Ανοιξη , μου ταιριάζουν !!
    Την αγάπη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πιστεύω ότι αγγίζει με ρομαντισμό την θηλυκότητα και κυρίως στα υπνοδωμάτια,παίζοντας με τις μοναδικές αποχρώσεις του γκρι Νικόλ μου φιλια και καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
  2. Τι όμορφοι συνδυασμοί! Ηρεμεί το μάτι και η ψυχή! Νομίζω ότι πρέπει να αρχίσω αγορές σε αυτό το ροζ χρυσό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Στο κατάστημα ΖΑΡΑ θα βρείς κομμάτια σ'αυτο το υλικό. Εγώ πήρα την περίοδο των εκπτώσεων σε χαμηλή τιμή αν δεν έχει τότε μπορείς να φτιάξεις με φύλλο κόκκινου χαλκού,διάφορα μικροαντικείμενα,ιδίως κηροπήγια από κονσερβοκουτια,τυλίγοντας το φύλλο κάπως ακατάστατα και έχεις ένα υπέροχο βαζακι για οποιαδήποτε χρήση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το έχω λατρέψει αυτό το rose gold εξ αρχής που βγηκε αλλά εδώ δε μπορώ να το βρω πουθενά και έχω σκάσει. Πολύ όμορφες οι προτάσεις σου Μαρία μου και με γούστο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Θα κάνω αργότερα μία ανάρτηση που θα έχει στοιχεία rose gold και πως μπορείς να τα φτιάξεις Ελεάνα μου...Οπότε θα βρούμε λύση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ax!! αυτά τα παστέλ χρώματα Μαρία μου ποσο μας χαλαρώνουν και αποπνέουν ενα αίσθημα ρομαντισμού.. η δέ ροζ χρυσές πινελιές απογειώνουν το αποτέλεσμα..!! όμορφες προτάσεις..φίλη μου..εχεις πολύ ωραια αισθητική στην διακόσμηση.. να περνάς όμορφα Μαρία μου.. φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου