Το τραπεζάκι του καθιστικού στη διακόσμηση!

Το τραπεζάκι είναι ένα έπιπλο που συνήθως,όλοι το έχουν στο σπίτι τους,αφου αποτελεί την βάση στο κέντρο του καθιστικού ή του σαλονιού.
Το πολύπαθο όπως χαρακτηριστικά το λέω γιατί εκτός απο την διακόσμηση, πολλές φορές γίνεται τραπεζάκι φαγητού,τραπεζάκι χαλάρωσης των ποδιών,τραπεζάκι ζωγραφικής (για τα παιδιά).και τόσα άλλα. Ευτυχώς 'ομως όταν περιμένουμε κόσμο ως δια μαγείας το τραπεζάκι "βάζει"τα καλά του.
Ενα ανθοδοχείο θα φιλοξενήσει λουλούδια εποχής, ένα καλό βιβλίο ή ακόμα περισσότερα θα τοποθετηθούν δίπλα,και όλα αλλάζουν.
Επίσης ένας δίσκος,όχι ιδιαίτερα μεγάλος είναι το ιδανικό κομμάτι που μπορείτε να βάλετε δικά σας αντικείμενα,όπως μια κανάτα σε λευκό με μπλέ ορτανσία για την αντίθεση στο σύνολο,ένα μικρότερο ποτήρι με ζουμπούλι φυτεμένο,ένα φλυτζάνι καφέ και ένα κοχύλι για να σπάει την μονοχρωμία.
Νομίζω ότι τα μικρόφυτα είναι μια ιδανική λύση γιατί δεν χρειάζονται πολύ φροντίδα και όπως είναι μαζί έχουν μια πολύ αρμονική εικόνα στη διακόσμηση του τραπεζιού.
Κηροπήγια μικρά,μεγάλα ένα ακόμα πολύ σημαντικό διακοσμητικό αντικείμενο στην βάση του τραπεζιού.Εκτός του ότι χαρίζει ένα ρομαντικό φως ανάβοντας τα είναι και πολύ σικ στη διακόσμηση.
Τα κεριά μπορούν απο μόνα τους να στηρίξουν την διακόσμηση,του τραπεζιού με λίγα αντικείμενα για καλύτερο αποτέλεσμα.
Οποιαδήποτε και αν είναι η επιλογή σας,μην ξεχνάτε ότι πρέπει να δένει με το υπόλοιπο σύνολο του καθιστικού σας,για να φτάξετε ένα ταιριαστό αποτέλεσμα.
Τοποθετήστε δίσκους απο διαφορετικά υλικά,όπως ξύλο,μάρμαρο ή μέταλλο και γεμίστε το εσωτερικό τους με την φαντασία σας.έτσι δημιουργείτε μια άλλη νότα στον χώρο.Καλό είναι να μην υπερβάλλεττε για να υπάρχει αρκετός χώρο στη λειτουργηκότητα του τραπεζιού.









Σχόλια

  1. Όπως και να μας παρουσιάζεις αυτό το τραπεζάκι είναι πανέμορφο Μαράκι μου.Καλό ΣΚ <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπάρχουν πολλές επιλογές και σίγουρα καθένας προσαρμόζει το δικό του προσωπικό γούστο Λίλια μου καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  2. Οι προτάσεις σου πάντα υπέροχες Μαράκι! Το παλύπαθο είναι πολύ σωστός χαρακτηρισμός αφου στο δθκό μου τραπεζάκι έχουν γυριστεί τα μισά μου video! Μεταλικοί δίσκοι με μικρά διακοσμητικά κσι κάποιο π4πράσινο φυτό είναι η δική μου προτίμηση! Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύρικο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το μεταλλικό υλικό στη διακόσμηση δίνει λάμψη και συνδυάζεται πολύ με μικρά φυτά σε γλαστρακια πάνω στο δίσκο...Ωραία η ιδέα σου Σοφία μου...Πολλά φιλιά και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  3. Αυτό το πολύπαθο τραπεζάκι Μαρία μου έχει τα πάντα επάνω !! Κανονικά έχω μάλλον βάζω όταν έχω επισκέψεις έναν δίσκο με κεριά !! Ομορφες οι ιδέες σου !! Καλό Σ/κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το τραπεζάκι χωράει τα πάντα Νικόλ μου αλλά το μεταμορφώνουμε πιο σικ όταν περιμένουμε κόσμο..Πολλά φιλάκια και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  4. πολύ ομορφες και σικατες οι επιλογες σου Μαρία μου τόσο όσο χρειαζεται να έχει ενα τραπεζακι που γινεται τα παντα για όλους μας..κερια και λουλουδια η προτιμηση μου... να περνας ομορφα φιλη μου καλή εβδομαδα φιλακιααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
  5. Κεριά, λουλούδια,δίσκοι,μικρά διακοσμητικά,συνθέτουν μία ωραία εικόνα στο τραπεζάκι του σαλονιού Ρούλα μου.Αλλωστε δεν χρειάζονται πολλά.Καλη εβδομάδα και φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. τα δισκακια τα φλερταρω πολυ τελευταια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εκεί στο Μοναστηράκι είναι το πιο κατάλληλο μέρος να βρεις μοναδικά δισκάκια!

      Διαγραφή
  7. Τι όμορφες προτάσεις Μαίρη μου! Εμάς έχει καταλήξει να είναι working station με τόσες συσκευές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά όλοι έχουμε ένα θέμα με τις συσκευές και καλώδια Κατερίνα μου,απλά για όσες φορές μένει άδειο το τραπεζάκι το στολίζουμε ανάλογα...Φιλάκια!

      Διαγραφή
  8. Είναι πολύ ωραίες οι επιλογές σου Μαρία μου και πολύ κομψές!! Τα κεριά είναι απαραίτητα μέσα σε κάποιο δίσκο να φτιάχνουν ατμόσφαιρα!! Αν και σε εμάς αυτό το τραπεζάκι ποτέ δε μένει μόνο με την διακόσμηση, πάντα θα υπάρχουν πάνω και πέντε-έξι άσχετα πράγματα. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Είναι νομίζω από τα πιο σημαντικά στην διακόσμηση τα τραπεζάκια... αλλάζοντας λίγο την διακόσμηση τους παίζεις με εποχές και στυλ. Πολύ όμορφες προτάσεις Μαρία μου όπως πάντα. Φιλιά και καλό τριήμερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ακριβώς Χριστίνα μου ανάλογα με την εποχή βάζουμε και τα κατάλληλα διακοσμητικά και ως δια μαγείας αλλάζει όψη το τραπεζάκι και ο χώβρος καλό να περνάς και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου