Μαύρο -λευκό!

Είναι η δεύτερη φορά που αναρτώ αυτό το θέμα,του δίδυμου μαύρου-άσπρου,θέλοντας να ολοκληρώσω και να σας δώσω περισσότερες ιδέες για την εφαρμογή αυτών των χρωμάτων στο σπίτι σας.Ανεξάντλητες είναι  οι ιδέες αλλά έκανα την προσπάθεια και συγκέντρωσα ορισμένες, για να έχετε την δικιά σας άποψη.

Είναι δύο βασικά χρώματα το μαύρο και το λευκό που στην πορεία του χρόνου ,δημιουργούν τον πιο κλασάτο και διαχρονικό συνδυασμό.Σίγουρα εκτός απο την κλασσική αξία αυτών των χρωμάτων,μπορεί να εφαρμοστεί και σε πιο μοντέρνα διάθεση Αυτό το βλέπουμε στις επόμενες φωτογραφίες,πόσο ωραία έχουν τοποθετηθεί τα διάφορα αντικείμενα που στο σύνολο μιας διακόσμησης έχουν τον πρώτο λόγο.Μοντέρνα καρέκλα,απο φίνο και πρωτοπωριακό υλικό στο μαύρο χρώμα,μπορεί  να χρησιμοποιηθεί σαν καρέκλα τραπεζαρίας.Ποτήρια στο μαύρο χρώμα κολονάτα,και ένας δερμάτινος στρογγυλός δίσκος,με το ίδιο υλικό στο ανθοδοχείο του και μικρές κέρινες μπάλλες.
Τραπέζι με μεγάλη μαρμάρινη επιφάνεια,φωτιστικά,καρέκλες συνθέτουν μια μοντέρνα εκδοχή του μαύρου-άσπρου στη διακόσμηση.

Για όσους σκέφτονται να δημιουργήσουν το νέο τους, σπιτικό μπορούν,να πάρουν ιδέες απο τις εικόνες και να φέρουν στα δικά τους μέτρα την διακόσμηση του σπιτιού τους.Ιδιαίτερα όσοι  προτιμούν την διχρωμία άσπρου -μαύρου,εκτός των αντικειμένων, είναι και τα υφάσματα είτε σε μαξιλαράκια ή ριχτάρια μπορούν να δώσουν την πινελιά για ένα ισορροπημένο σύνολο στο χώρο.
Σ'αυτό το  moodbord, είναι μέσα απο τον δικό μου χώρο,στα ράφια του καθιστικού.Στην προηγούμενη ανάρτηση είχα ολοκληρωμένο το σύνολο της διακόσμησης μέσα απο τις φωτο μου.Υπάρχει το κυρίαρχο άσπρο χρώμα ,με μικρές δόσεις μαύρου σε αντικείμενα,δίνοντας την μοντέρνα εφαρμογή που έκανα στον χώρο.
Το θέμα σε ένα κάδρο, τα διακοσμητικά μαξιλάρια, ένα βάζο με λουλούδια ή ένα χαλί είναι μια ωραία λύση για την εισαγωγή ενός ακόμα χρώματος πέρα από το λευκό ή το μαύρο, ώστε να σπάσει τη μονοτονία αλλά συγχρόνως να κρατήσει την ισορροπία και να διατηρήσει το ασπρόμαυρο θέμα του δωματίου.
Οριζόντιες και κάθετες ρίγες, μοτίβο σκακιέρας, διακοσμητικά pattern με λουλούδια ή αφηρημένα σχήματα, ακόμη και μονόχρωμες ολόκληρες επιφάνειες.
Τολμήστε με ότι  τρόπο προτιμάτε ,στο καθιστικό,στο χόλ υποδοχής,στο υπνοδωμάτιο σας,στην κουζίνα,στο γραφείο ακόμα και στο μπάνιο γιατί όχι;με διαφορετικούς τρόπους.
Αφήστε την πιο διαχρονική διχρωμία, μέσα από υφάσματα, έπιπλα, δάπεδα, ταπετσαρίες, και διακοσμητικά να δώσει μια classy νότα στο χώρο σας!
Το δίδυμο αυτό μας δίνει μια φρέσκια, κομψή και σοφιστικέ διακόσμηση σε οποιοδήποτε δωμάτιο και να την επιλέξουμε. Αν και συνήθως είναι πιο εύκολο να προτιμηθεί για χώρους minimal και πιο μοντέρνους, το συναντάμε πάρα πολύ συχνά και στην κλασική διακόσμηση.


















Σχόλια

  1. Συνέχεια εξαιρετικών επιλογών!!! Ενέπνευσε μας κι άλλο Μαρία μου με τις εικόνες σου... φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το λατρεύω το λευκό σε συνδυασμό με το μαύρο, αρκεί να είναι ισορροπημένες οι δόσεις στο ντεκόρ Χριστίνα μου... Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Τέλειος ο συνδιασμός άσπρου μαύρου..Μαρία μου οταν ο χώρος σου σου το επιτρέπει να το κάνεις.. θα μου άρεσε παρα πολύ σε μπάνιο... και σε μικρες πινελιες στο υπόλοιπο σπιτι οταν η διακοσμηση του ταιριαζει με αυτα τα χρώματα φιλη μου να περνας ομορφα καλο Σαββατοκύριακο να έχεις... φιλακιαααααα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι όπως το λες στο μπάνιο είναι φανταστικό,αν τα υλικά είναι καλής ποιότητας Ρούλα μου... Φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. Είμαι ερωτευμένη με το άσπρο και το μαύρο...Χάθηκα μέσα στις φωτογραφικές σου προτάσεις Μαρία μου! Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ chic και trendy,για φέτος Μαίρη μου... Φιλάκια και από εμένα!

      Διαγραφή
  4. Κρατάει χρόνια η αγάπη μου για οτιδήποτε μαύρο! Τελευταία όμως με τρελαίνει ο συνδυασμός άσπρου μαύρου!! Μία φωτογραφία μου έδωσε ωραία έμπνευση.. ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό είναι Ελεάνα μου να δίνουμε ιδέες για να ανανεώνουμε και φρεσκαρουμε το σπίτι μας...Φιλάκια!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου