Γραφείο και διακόσμηση!

Πολύ καιρό ήθελα να κάνω μια ανάρτηση, που να έχει θέμα το χώρο του γραφείου,και φυσικά εννοώ τον δικό μου προσωπικό χώρο στο σπίτι μου.Είναι ο χώρος περισσυλογής,εργασίας και πολλαπλών συνθέσεων.
Εδώ "στεγάζεται"η ψυχή μου που καταθέτω συχνά-πυκνά,τις ιδέες μου, στο blog "Ιδέες για διακόσμηση".

Οι ώρες είναι πολλές ,γι'αυτό είχα φροντίσει εξ'αρχής να είναι ένας χώρος ιδιαίτερα φωτεινός,με αναπαυτικό κάθισμα και πολύ αποθηκευτικό χώρο.Στο σπίτι μου γενικά υπάρχει μπόλικο υλικό βιβλίων και έτσι η μεγάλη βιβλιοθήκη μου έδωσε την δυνατότητα να τοποθετήσω τα βιβλία,και ένα σωρό άλλα πράγματα.Η αισθητική του γραφείου  συμβαδίζει με την υπόλοιπη αισθητική του σπιτιού και  εξυπηρετεί με λειτουργικότητα τις ανάγκες εργασίας.Τα χρώματα του δωματίου είναι σε γήινες αποχρώσεις,όπως  το ένα πλαινό του τοίχου,(όπως φαίνεται στην εικόνα)είναι λίγο πιο σκούρο και έχω κρεμάσει τρία διαφορετικά κάδρα με θέμα τους κάκτους. Η βιβλιοθήκη είναι διαμορφωμένη,με θήκες για cd,και το επάνω μέρος είναι μεγάλα ντουλάπια κλειστά στο venge χρώμα .Το εσωτερικό της είναι στο λευκό χρώμα για περισσότερη φωτεινότητα.  

 


Εδω βρίσκεται και το pc,που με το πληκτρολόγιο σ'άλλη θήκη με εξυπηρετεί για το γράψιμο.Η μεγάλη δερμάτινη πολυθρόνα δίνει την λύση με το υπεραναπαυτικό της κάθισμα να εργάζομαι χωρίς γκρίνια και πόνους στην πλάτη...
Ενα σημαντικό στοιχείο για το γραφείο είναι η καλή και προσεγμένη οργάνωση,ώστε οι  εργασίες να γίνονται με μεγαλύτερη ευκολία και χωρίς νεύρα,ψάχνοντας κάθε φορά που είναι το ένα ή το άλλο.

Στα ράφια επίσης σημαντικό είναι οι φάκελοι, τα περιοδικά να είναι σε  σε τάξη,ώστε να υπάρχει χώρος για την επικείμενη εργασία.Πάνω σ’ αυτά τα ράφια, μπορείτε να προσαρμόσετε συρταριέρες, όπου θα μπορείτε με μεγαλύτερη άνεση να τακτοποιείτε τα χαρτιά σας, (αλληλογραφία, γραφική ύλη κ.λ.π.) που δεν είναι απαραίτητο να βρίσκονται διαρκώς πάνω στο γραφείο σας.
 
Τα μικρόφυτα σίγουρα δεν λείπουν απο το γραφείο μου και πάντα υπάρχει χώρος γι'αυτά. Εδω είναι ένα βαζάκι γυάλινο με αλόη και το άλλο το έχω φτιάξει με bronze,μεταλλικό φύλλο.
 

Τέλος ακόμα ένα μικρό γλαστράκι και η θέα απο το παράθυρο,όπου μπαίνει το φώς,κάνοντας τις ώρες εργασίας,να γίνονται πιο ευχάριστα και παραγωγικές! 









Σχόλια

  1. Μαρία μου γλυκιά! Σ ευχαριστούμε που μας έβαλες στο σπιτικό σου! Είναι σικ και συμμαζεμένο το εντελώς αντίθετο με το δικό μου. Μόνο τα ραφάκια πάνω από τον υπολογιστή σου με αγχώνουν μη πέσουν τα βιβλία με κανέναν σεισμό.
    Καλή χρονιά μας κι από εδώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστίνα μου,είναι μέρες που και εγω δεν βρίσκω άκρη,μην νομίζεις ότι πάντα είναι σ'αυτή την κατάσταση,όσο για τα βιβλία πάνω στα ράφια δεν ανησυχώ ιδιαίτερα,έτσι και αλλιώς υπάρχουν παντού ράφια με βιβλία ακόμα και στο υπνοδωμάτιο μου...φιλάκια πολλά και να είσαι πάντα καλά!

      Διαγραφή
  2. Υπέροχος χώρος από μια κυρία που μας προτείνει πάντα τα καλύτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάνω τις προσπάθειες μου και ελπίζω να ικανοποιώ όλα τα γούστα στη διακόσμηση...καλή μου.Σ'ευχαριστώ και φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  3. Πολύ όμορφα τακτοποιημένος ο χώρος του γραφείου σου καλά μου !!! Είναι σημαντικό να νιώθουμε άνετα στο γραφείο μας η στον πολυχώρο μας σαν και μένα π.χ. που το γραφείο και το εργαστήριο συστεγάζονται και γίνεται ένας χαμούλης !! Καλή εβδομάδα να έχεις !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίγουρα Νικόλ όταν όπως το λες συστεγάζονται μαζί θα είναι πιο δύσκολο,αλλά πιστεύω ότι η δουλειά βγαίνει,άλλωστε φαίνεται κάθε φορά στο blοg σου...φιλάκια πολλά και την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  4. Μου αρέσει πολύ ο χώρος σου Μαρία μου και μου αρέσει επίσης που ακολούθησες μια άλλη στυλιστική οδό. Πιο μίνιμαλ, πιο επαγγελματική σε αντίθεση με τους υπόλοιπους χώρους του σπιτιού όπου βγάζεις την ρομαντική σου πλευρά. Καλή εβδομάδα και φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήθελα ο χώρος αυτός του γραφείου να είναι απλός για να μπορώ να συγκεντρώνομαι στην εργασία μου. Άλλωστε το μινιμαλιστική στυλ απλοποιεί τα πράγματα Χριστίνα μου.Καλη εβδομάδα και φιλακια!

      Διαγραφή
  5. Πολύ μου αρέσει αυτή η γωνιά όπως τη βλέπω. Έχει μια ζεστασιά αλλά και την απαιτούμενη πρακτικότητα. Καλή εβδομάδα και καλή χρονιά νομίζω που δεν είπαμε Μαρία μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γενικά ότι είναι απλό και πρακτικό το προτιμώ για να μπορώ να κινούμαι καλύτερα.Ειδικα στο γραφείο μου μ'αρεσει να έχω τα απολύτως απαραίτητα..Καλή χρονιά Ελευθερία μου και να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  6. Εμπνευσμένος ο χώρος σου Μαρία όπως άλλωστε και η δουλειά που βγάζεις από εκεί! Δεν περίμενα κάτι άλλο! Πολύ μου άρεσε η ιδέα να μας ξεναγήσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σευχαριστώ Κατερίνα μου,οι εργασίες που κάνω με βοηθούν πολύ αν όλα είναι στη θέση τους χωρίς περιττά αντικείμενα ...φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  7. Γενικα οι χωροι που εργαζόμαστε ανάλογα και την δουλειά μας.. βέβαια Μαρία μου αντανακλούν τον χαρακτήρα μας.. και ο δικός σου είναι πολύ τακτικός και περιποιημένος..όλα ταχτοποιημένα στην θέση τους έτοιμα να σε εξυπηρετήσουν όταν χρειαστείς κάτι φίλη μου!! η ουσία είναι να νιώθουμε ευχάριστα στον χώρο της εργασία μας!!!
    Σύμπτωση και εγώ τον δικό μου χώρο έβαλα.. αλλά εκεί γίνεται ένας χαμός.. ντρέπομαι η γυναίκα..!!
    Να περνάς όμορφα Μαρία μου.. φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί να ντρέπεσαι Ρούλα μου...όλοι περνάμε φάσεις και καμμιά φορά δεν μας εξυπηρετεί ο΄χωρος ιδιαίτερα αν χουμε πολλά πράγματα...μην ανησυχείς αν χρειαστείς την βοήθεια μου εδω είμαι φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  8. Υπέροχα διακοσμημένος και ιδιάιτερα προσεγμένος ο χωρός σου Μαρία! Δυστυχως εγω δεν έχω γραφείο και το "εργαστήριο" μου είανι περιπλανώμενο αλλά που θα πάει κάποια στιγμή θα βρω κι εγω μια γωνιά αποκλειστικά για μένα! ΄Πολύ ωραία η ιδέα σου να το μοιραστείς μαζί μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ωραίο να έχεις τον δικό σου χώρο και να τον διαμορφώσεις στα γούστα σου, εύχομαι πολύ σύντομα να τον αποκτήσεις και να δημιουργείς.Σευχαριστω που πέρασες και την καλησπερα Ντίνα!

      Διαγραφή
  9. Άλλη όψη το γραφείο Μαράκι μου!!! Κάθε δωμάτιο και άλλη άποψη και άλλη αισθητική!!! Καλές εμπνεύσεις σου εύχομαι στον όμορφο χώρο που δημιούργησες!!!Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ο χώρος που με ηρεμεί και συνάμα περνάω ώρες χαλάρωσης Κική μου.Φιλακια και από εμένα και την καλησπέρα μου!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου