Μαύρο-λευκό,η νέα τάση στη διακόσμηση!

Η απόλυτη αισθητική του μαύρου- άσπρου στη διακόσμηση του σπιτιού,για την νέα χρονιά είναι  trendy.Είναι ένας χρωματικός συνδυασμός που ανανεώνει τον χώρο δίνοντας ένα πιο μοντέρνο στυλ.
Το μαύρο -λευκό αποτελεί, για μένα πηγή  έμπνευσης για την τέχνη της ζωγραφικής που τώρα και αρκετά χρόνια ασχολούμαι .
Μικρές πινελιές των δύο χρωμάτων, σε αντικείμενα και τέχνη (καμβάς) είναι το κεντρικό σημείο που κάνει την διαφορά στο πιο ψηλό ράφι.
Το λευκό -μαύρο έχει να κάνει με το φώς για ένα καλύτερο αποτέλεσμα στη διακόσμηση.Ο χώρος πρέπει να είναι φωτεινός και όχι σκοτεινός.Εάν το κάνετε με φινέτσα και λεπτότητα,τότε θα προσθέσετε  μια κομψή πινελιά όπου και αν  διακοσμήσετε,αυτά τα δύο χρώματα.Χρησιμοποιήσετε επίσης φυτά για να δώσετε λίγο χρώμα και φρεσκάδα.
Ανανεώσετε το χώρο ,ξεχνώντας την πολυχρωμία και δώστε ένα πιο σοφιστικέ στυλ στη διακόσμηση, με λίγα αντικείμενα που θα αποτελούν ένα απόλυτο μοντέρνο στυλ.Στήσετε το δικό σας σκηνικό όπως εσείς θέλετε επιλέγοντας μοναδικά διακοσμητικά στοιχεία. 
Τοποθετείστε στα ράφια καδρα ανόμοιων ή και ίδιων διαστάσεων, σε μαύρο ή στο χρώμα του ξύλου,με θέματα που σας αρέσουν.μπορείτε να τα διακοσμήσετε ανα δυάδες ή όπως στη φωτο που βλέπετε.



























Σχόλια

  1. ενω μου αρεσει σα συνδυασμος, δεν τον εχω καθολου σπιτι μου! πολυ ομορφη γωνια Μαρακι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι απαραίτητο να έχουμε σ'ολους τους χώρους ακόμα και ένα αντικείμενο είναι αρκετό Ζήνα μου!

      Διαγραφή
  2. Καλό σου μήνα Μαρία μου !! Πραγματικά οι ασπρόμαυροι τόνοι δίνουν μια ανάλαφρη όψη στο χώρο !!! Είχα πριν χρόνια το καθιστικό μου αλλά με την αλλαγή του σπιτιού πήρε άλλη όψη !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραία ένα καθιστικό είναι αρκετό για να αλλάξει ο χώρος τώρα δύο ή ίσως τρία διακοσμητικά και συμπληρώνεται το ντεκόρ Νικόλ μου!

      Διαγραφή
  3. Τι όμορφες που δείχνουν οι πεταλούδες! Και τα φυτά όντως ότι πρέπει για να ολοκληρωθεί το σύνολο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα φυτά δίνουν την αντίθεσή μεταξύ του μαύρου και λευκού Κατερίνα μου.

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου