Η κρυφή πολυτέλεια του Γκρί στη διακόσμηση!



Το γκρί και οι αποχρώσεις του ,είναι ένας ουδέτερος μεγάλος καμβάς.Είναι το χρώμα που έχει βάση το λευκό και το μαύρο.Διαχρονικό χρώμα  που ταιριάζει σε επαγγελματικούς χώρους ,σε σπίτια και ιδιαίτερα σε μεγάλες επιφάνειες τοίχων.Είναι η κρυφή πολυτέλεια που μπορείτε να το συνδυάσετε με διάφορα υλικά,όπως το ξύλο ιδιαίτερα το ακατέργαστο ή στο πολύ ανοικτό του χρώμα,με μέταλλα όπως το ασημί ,ο  μπρούτζος, το μαύρο ο  χαλκός,το σίδερο και πολλά άλλα.Είτε σε κλασσική διακόσμηση,ή σε μοντέρνο στυλ το γκρί θα κάνει πάντα την αντίθεση του.Σ'ένα σπίτι θα το προτιμήσετε σε κοινόχρηστους χώρους,αλλά για μένα είναι ιδανικό ακόμα και στο υπνοδωμάτιο,στην κουζίνα,στο μπάνιο στο παιδικό δωμάτιο στο γραφείο σας και σ'όποιο άλλο σημείο του σπιτιού αρκεί να είναι όλα αρμονικά συνδυασμένα μεταξύ τους.Οι ανοικτές αποχρώσεις του γκρί είναι πιο ξεκούραστες και φωτεινές στους τοίχους και στα έπιπλα.Εδώ στη φωτο το πάτωμα είναι απο φυσικό ξύλο στο ανοικτό του χρώμα με μπέζ κρεβάτι και η ντουλάπα σε δύο χρωματισμούς του γκρί.
Ενας απόλυτος συνδυασμός χρωμάτων για το υπνοδωμάτιο...
Όσοι προτιμούν το γκρί θα ξέρουν ότι ταιριάζει πολύ με το λευκό χρώμα,σπάζοντας την διχρωμία με το μαύρο και πινελιές στο  ρόζ χρώμα...
 Η συρταριέρα στο υπνοδωμάτιο είναι στο απαλό γκρί χρώμα και τα σκεπάσματα  το κεφαλάρι του κρεβατιου και ο τοίχος στις ίδιες αποχρώσεις...
Λευκό και γκρί στο μπάνιο προσδίδουν καθαρότητα και στυλ...ακόμα και η ταπετσαρία κάνει την διαφορά τοποθετώντας ένα απλό ξύλινο καθρέπτη...
Λευκό σύνθετο με γκρί πινελιές στα μαξιλαράκια...
Καρέκλα με γκρί υφασμάτινη επένδυση...
Γκρί ανοικτό χρώμα στον τοίχο με ράφια και διακοσμητικά στοιχεία απο μάρμαρο...
Το γκρί χρώμα δίνει μια απλή αλλά πανέμορφη εκδοχή κάθε καναπέ...
Μου αρέσουν πάρα πολύ οι αποχρώσεις του γκρι! Το γκρι χρώμα μπορεί να φέρει στυλ και όμορφη ενέργεια ,σε κάθε χώρο, εφ ‘όσον το επιλέξετε συνετά...
Λευκά σύνθετα με λεπτομέρειες στη διακόσμηση του χώρου,δίνουν ένα πολύ φινετσάτο αποτέλεσμα,χωρίς να χρειάζεται η προσθήκη πολλών αντικειμένων.Το λευκό με το γκρί είναι ένας απο τους αγαπημένους μου συνδυασμούς γιατί λειτουργούν υπέροχα μαζί δίνοντας μια κρυφή πολυτέλεια στο χώρο!











Σχόλια

  1. 'Οντως είναι πολυ chic το γκρί στην διακόσμηση αν και προσωπικά μου αρέσουν πολύ τα χρώματα.
    Πάντως, γκρί με ρόζ...είναι και για μένα ένας αγαπημένος, υπέροχος και γλυκός συνδυασμός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ένας πολύ καλός συνδυασμός γιατί χρωματίζει ωραία το σύνολο της διακόσμησης Μαριάννα μου.

      Διαγραφή
  2. Τι όμορφη πρόταση μας είχες πάλι Μαράκι μου! Το γκρι το σκέφτομαι καιρό τώρα για το δωμάτιο των αγοριών!Είναι αγαπημένο χρώμα όντως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι διαχρονικό, ουδέτερο και έχει πολλούς συνδυασμούς Κική μου...Να το τολμήσεις και δεν θα χάσεις!

      Διαγραφή
  3. Λατρεύω το γκρι στα πάντα Μαρία μου...σε ρούχα, σε τοίχους, σε έπιπλα...Εκπληκτικές οι επιλογές σου όπως πάντα. Την καλημέρα και την αγάπη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γνωρίζω ότι οποίος αγαπήσει το γκρι δεν το αφήνει εύκολα Λίλια μου...Το λατρεύω..Μια καλημερα και φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. πωπω το ασπρόμαυρό μπάνιο με ξελόγιασε, το έχω μεγάλο απωθημένο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σε επόμενη ανάρτηση μου έχω ετοιμάσει τις νέες τάσεις για το μπάνιο Χριστίνα μου..Θα σε ενδιαφέρει... Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου