Μαρμάρινα στοιχεία στη διακόσμηση!



Η διακόσμηση στο χώρο του σπιτιού,είναι το στοιχείο που δίνει ξεχωριστό στυλ και αποκτά κάθε φορά δαφορετικά χαρακτηριστικά  ανάλογα με την εποχή.Όπως βλέπετε στις εικόνες εδω το κυρίαρχο στοιχείο είναι το μάρμαρο σε διάφορες εκδοχές του.Ένας τρόπος να το διαπιστώσετε είναι να κάνετε  διάφορους συνδυασμούς μικροαντικειμένων στα έπιπλα σας.Είτε είναι σε κονσόλα,η σε τραπεζάκι καθιστικού ή σε διάφορες επιφάνειες που εσείς κρίνετε ότι ταιριάζουν.Μικρά σουβέρ σε σχήμα πολύγωνου με λεπτομέρειες χρυσού ,στέκονται με φινέτσα όπου και αν τα βάλετε.Μια  κορνίζα μαύρη με μαρμάρινο  background και θέμα ένα χρυσό φτερό προσδίδει  αίγλη στη διακόσμηση του χώρου.Επίσης κεριά σε μαρμάρινο μοτίβο μαξιλαράκια,τραπεζάκια καθιστικού που η επιφάνεια τους είναι μαρμάρινη είναι τα στοιχεία που θα κάνουν την μεγάλη διαφορά .
Για να σπάσετε την στυβαρή υπόσταση του μαρμάρου ,ο συνδυασμός με το μέταλλο τό κάνει να φαίνεται κυριολεκτικά,πιο λαμπερό και με ιδιαίτερη φινέτσα.Επίσης μπορείτε ακόμα να το συνδυάσετε με γυάλινα βάζα διάφανα γεμίζοντας τα με λουλούδια που θα ομορφύνουν ακόμα περισσότερο το χώρο.

 
Ο χαλκός είναι επίσης ένα μέταλλο λαμπερό,γυαλιστερό,που στο ροζ χρώμα του(rose gold)κάνει ακόμα και το πιο φθηνό αντικείμενο να δείχνει ακριβό,προσφέροντας ζεστασιά και μετατρέπεται στην πιο chic επιλογή διακόσμησης

 







Σχόλια

  1. Καλή χρονιά Μαρία μου με υγεία κ ευτυχία! Υπέροχες οι προτάσεις σου με το λευκό μάρμαρο! Είμαι από τους τυχερούς που το έχω στα πατώματα ολόκληρου του σπιτιού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειδικά φέτος το μάρμαρο μπορεί να το βρεις σε πολλές εκδοχές διακόσμησης στο σπίτι και ιδιαίτερα στα πατώματα και τοίχους Κατερίνα μου...Οπότε εισαιin !

      Διαγραφή
  2. Μου αρέσει πολύ ο συνδυασμός διαφορετικών υλικών.
    Εγώ πάλι έχω "δέσει" μαρμάρινο τραπέζι με ξύλινο δάπεδο!
    Στην διακόσμηση όλα μπορούν να συμβούν, αρκεί να υπάρχει γούστο! ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φανταστικός συνδυασμός του ξύλου με το μάρμαρο...Το απαλαινει χωρίς να χάνει την αίγλη του...!

      Διαγραφή
  3. Οποτε ερχομαι εδω καθομαι και χαζευω με την ώρα καθε φορα με αυτά που βαζεις Μαρία μου γυρω απο την διακοσμηση .. και την αισθητική των χώρων.. το μαρμαρο είναι απο μονο του ενα υλικο που πρσοδιορίζει φινετσα.. και οταν γινεται συνδιασμος και με άλλο υλικο τοτε το αποτελεσμα παιρνει άλλη διασταση φιλη μου... πολύ ωραίες ιδέες βρίσκει καθε φορα.. οπως και το παιδικο δωματιο που εβαλες στην πρωτη σου αναρτση με τον καινουργιο χρόνο...να έχεις μια ομορφη και χαρουμενη χρονια.. θα τα πουμε ελπίζω καποτε..Μαρια μου... φιλακιαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με χαροποιεί ιδιαίτερα που υπάρχουν άτομα σαν και εσένα Ρούλα μου με το καλό και αντικειμενικό λόγο.Το μάρμαρο σαν σύνθεση υλικού είναι σκληρό αλλά όταν τοποθετηθεί σε κατάλληλους χώρους και συνδυαστεί με άλλα υλικά αρχίζει και φαίνεται περισσότερο η φινέτσα του.Πιστεύω ότι θα συναντηθούμε απο κοντά....φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  4. Μάρμαρο αγαπημένο σε όλες μα όλες τους τις εκδοχές. Και ας διάβασα πως φέτος οι διακοσμητές το θεωρούν out εγώ θα επιμένω να το λατρεύω... Υπέροχες επιλογές Μαρία μου, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγω πάλι σε διάβασα ότι το μάρμαρο στη διακόσμηση απο 2015 εως και σήμερα ειδικά φέτος ,είναι πολύ in,όχι μόνο σε αντικείμενα διακοσμητικά αλλά και σε μεγάλες επιφάνειες στο σπίτι Χριστίνα μου...λές να διιστανται οι απόψεις των διακοσμητών;.....ποιός ξέρει εμας πάντως μας αρέσει...χαχαχα πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. Το μάρμαρο δεν είναι από τα αγαπημένα μου υλικά, Μαρία! Με έκανες όμως να το δω διαφορετικά μέσα από τις προτάσεις σου και ομολογώ πως μου άρεσαν ιδιαίτερα!
    Φιλιά πολλά, φίλη
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα οι προτάσεις στη διακόσμηση έχουν τις προσωπικές επιλογές του καθένα μας,Μαρίνα μου.Οπότε όλα παίζουν όπως το έχω ξαναγράψει....φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  6. Εχει γίνει πάλι πολύ της μόδας το μάρμαρο και μου αρεσει ο συνδυασμός του με το χρυσο! απλά υπέροχος :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Συμφωνώ Ζήνα ότι η προσθήκη του μετάλλου το κάνει να δείχνει απλά υπέροχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου