Συρταριέρα και διακοσμητικά στοιχεία!

Το υπνοδωμάτιο είναι ο προσωπικός μας χώρος,εκεί που χαλαρώνουμε και ανακτούμε δυνάμεις.Ενα κρεβάτι  είναι το κύριο στοιχείο  για χαλαρό και ξεκούραστο ύπνο.Παίζει,όμως ρόλο όλο το σύνολο του υπνοδωματίου να είναι αρμονικό και ιδανικό στους χρωματισμούς.
Τα απαλά χρώματα προσδίδουν μια ιδιαίτερη φωτεινότητα και χαλαρότητα.Φυσικά άλλο ένα σημαντικό έπιπλο είναι η συρταρίερα,ο μεγάλος αποθηκευτικός χώρος που μπορεί να σας φανεί χρήσιμη.Υπάρχουν πολλά σχέδια και η χρήση τους για τον καθένα μας μπορεί να είναι διαφορετική.Ανάλογα με το χώρο θα μπορέσετε να το διακοσμήσετε στην επιφάνεια του ,με διάφορα αντκείμενα,συνδυάζοντας τα, με το υπόλοιπο στυλ διακόσμησης του υπνοδωματίου.Η δικιά μου συρταριέρα μόλις φιλοξενεί νέα διακοσμητικά αντικείμενα στο χρυσό χρώμα,όπως ένα χρυσό ματ μπόλ,ενα ποτήρι με ανάγλυφη χρυσή ζωγραφιά,δύο μεταλλικές χρυσές κορνίζες με θέματα της αρεσκείας μου και το σύνολο είναι έτοιμο.Φυσικά δεν λείπουν οι αγαπημένες μου Ζέβρες,που δημιουργούν την αντίθεση.... 
Στο χώρο της κρεβατοκάμαρας, η συρταριέρα με έναν καθρέπτη κρεμασμένο στον τοίχο, μπορεί να φιλοξενήσει τα καλλυντικά και τα κοσμήματά μας. . Αποτελεί ένα πολύ εντυπωσιακό έπιπλο το οποίο μπορεί να δέσει αισθητικά με οποιοδήποτε στιλ κρεβατοκάμαρας.
Για να ξεχωρίσει, επιλέξτε κάτι μοναδικό, ώστε να τραβήξει αμέσως το μάτι κατά την στο χώρο.Δείτε τις εικόνες....
























Σχόλια

  1. Πολύ ωραία η πρότασή σου Μαρία μου!! Και μ αρεσουν πολύ οι.ζέβρες σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι μέσα στο υπνοδωμάτιο μου Βέρα,που κατά καιρούς αλλάζω τα διακοσμητικά στοιχεία!

      Διαγραφή
  2. Όσο πας και καλύτερες εικόνες μας δίνεις Μαρία μου. Λάμψεις όμορφες και καλόγουστες. Πράγματι υπέροχη αντίθεση της Ζέρβας με το χρυσό!Πολλά φιλιά <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου αρέσει η φωτογραφία Λίλια μου και προσπαθώ γιαυτό πολύ.Σευχαριστω και φιλάκια από εμένα!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου