Πακετάρισμα Χριστουγεννιάτικων δώρων!

Μήπως ήρθε η ώρα να τυλίξετε τα δωράκια σας για να τα δώσετε στους αγαπημένους σας την βραδιά των Χριστουγέννων,ή περιμένετε την πρωτοχρονιά; Το γνωρίζετε όλοι ότι ο μήνας Δεκέμβριος είναι ο μήνας των δώρων,για μικρούς και μεγάλους δώρα που γίνονται απο καρδιάς και συμβολίζουν την αγάπη.
Ότι είναι φτιαγμένο απο τα δικά σας χέρια έχει ανεκτίμητη αξία και σίγουρα θα το εκτιμήσουν όσοι  πάρουν δωράκια απο εσας.
Ανάλογα με το γούστο σας παίρνετε χαρτί περιτυλίγματος και τα κατάλληλα μικρά διακοσμητικά τυλίγοντα τα μόνοι σας τα δώρα με αγάπη και φαντασία.Έτσι ξεφεύγετε απο τα τυποποιημένα περιτυλίγματα των καταστημάτων.Δίνετε την προσωπική σας σφραγίδα και σίγουρα θα εντυπωσιάσετε .Εδω είναι μερικές προτάσεις που βρήκα απο το Pinterset,τις οποίες έκανα moodboard και σας τις δείχνω.Το αμπαλάζ τελικά παίζει σπουδαίο ρόλο,για το πόσο αρέσει το περιεχόμενο που έχει μέσα.Ότι το προσφέρετε  μέσα απο την καρδιά σας και όχι μόνο σαν υποχρέωση... γιατί αυτό είναι το μήνυμα που θα στείλετε,ότι το ψάχνετε,λίγο παραπάνω για  περισσότερη πρωτοτυπία και για να ξεχωρίσετε.Στείλετε λοιπόν το δικό σας μήνυμα που θα λέει αγάπη και δείτε τις εικόνες για περισσότερες ιδέες!  









Σχόλια

  1. Βρήκα υπέροχες ιδέες Μαρία!
    Σε ευχαριστώ!'Καλές γιορτές να έχεις!
    ( βλέπω όλες σου τις αναρτήσεις να ξέρεις, απλά δεν έχω το χρόνο να σχολιάζω )
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καταλαβαίνω ότι ο χρόνος είναι λίγος πολλές φορές και δεν προλαβαίνουμε...Να ξέρεις ότι και εγώ παρακολουθώ το blog σου... Καλές γιορτές...Και φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. Υπέροχες ιδέες!! Χαίρομαι ιδιαίτερα που δεν αρέσει μόνο σε μένα αρέσει το πακετάρισμα! Λατρεύω το περιτύλιγμα των δώρων και πολλές φορές κρατάω τις κορδέλες που μου αρέσουν.
    Καλές γιορτές με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ωραίο να προσφέρεις και μάλιστα με την λεπτομερεια που θα κάνει την διαφορά Άννα μου.Καλες γιορτές με ευημερία και αγάπη!

      Διαγραφή
  3. Πανέμορφα κούκλα μου<3. Οι ιδέες που μας δίνεις είναι τέλειες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστω Λιλια μου...Καλές γιορτές και να πέρασε όμορφα!

      Διαγραφή
  4. Έχεις δίκιο, μου αρέσει κι εμένα ένα καλό τυλιγμένο δώρο. Ευχαριστώ για τις ιδέες.
    Καλά Χριστούγεννα.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου σ'ολους πιστεύω ότι αρέσει το ιδιαίτερο περιτύλιγμα γιατί σίγουρα το κάνει το δώρο πιο επιθυμητό...Καλές γιορτές και φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  5. Συμφωνώ και εγώ Μαρία μου τα 2/3 της επιτυχίας ενός δώρου στηρίζεται στο αμπαλάζ! Πανέμορφες και πολύ σικάτες οι προτάσεις σου όπως πάντα. Καλές γιορτές καλή μου φίλη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστίνα μου ξέρω ότι είσαι και εσύ της λεπτομερειας και ειδικά με το περιτύλιγμα των δώρων.Καλες και όμορφες γιορτές με πολύ αγάπη...Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  6. Πώς μπορώ να μην είμαι κι εγώ σύμφωνη Μαράκι μου!!!Όλες οι ιδέες που διάλεξες είναι μία και μία!!! Ακόμα και οι επιλογές σου γίνονται με γούστο!Εύχομαι να περάσεις τέλεια! Καλά Χριστούγεννα Μαράκι, ευτυχισμένα και ξεχωριστά!!!Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστω πολύ Κική μου,να είστε όλοι καλά στην οικογένεια σου και να πέρασετε υπέροχες γιορτές..Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  7. Μαρία μου, οι ιδέες σου είναι πολύ όμορφες και πρωτότυπες!Σ'ευχαριστώ για τη συμμετοχή σου στην τελευταία βδομάδα της αντίστροφης μέτρησης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δέσποινα μπορεί να μην τα κατάφερα τόσο καλά στην συμμετοχή αλλά ελπίζω να τα πάω καλύτερα την επόμενη φορά.Καλες γιορτές και φιλάκια!

      Διαγραφή
  8. Πολύ όμορφες όλες σου οι προτάσεις, Μαρία μου!!! Κι επειδιή τα περισσότερα δώρα τα κάνουμε την Πρωτοχρονιά στην οικογένεια, μπορώ ακόμα να εφαρμόσω κάποιες από τις προτάσεις σου!!!!
    Καλές γιορτές και να χαίρεσαι τους αγαπημένους σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν μπορείς να το κάνεις γιατί όχι;θα δώσεις χαρά και έκπληξη στους φίλους και συγγενείς σου με την λεπτομερεια του περιτυλίγματος Μαριάννα μου...Καλές γιορτές και φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  9. Εκπληκτικες ιδεες και αρκετα ομορφες! Καλες γιορτες Μαρια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστω πολύ Αθανασία μου και εύχομαι οι γιορτές να είναι ξεχωριστές!

      Διαγραφή
  10. Αχ υπέροχα όλα και τόσο πρωτότυπα. Λίγη φαντασία χρειάζεται κι ακόμα και τα πιο καθημερινά μεταμορφώνονται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου