Χριστουγεννιάτικο ξύλινο δεντράκι!

Πλησιάζοντας σιγά-σιγά στην μαγική μέρα των Χριστουγέννων, όλα μεταμορφώνονται.Μέσα στο διάστημα αυτό άλλοι στολίζουν νωρίτερα και άλλοι την τελευταία στιγμή.Όλοι εμεις στήνουμε το δέντρο και ανάβουμε τα φωτάκια,που αναβοσβήνουν ρυθμικά χαρίζοντας μια λαμπερή γιορτινή ατμόσφαιρα.
Πολλές φορές όμως τα απλά πράγματα είναι και τα πιο εντυπωσιακά.Έτσι βρήκα στην αγορά ένα ξύλινο επιτραπέζιο δεντράκι στο κόκκινο χρώμα,με  ξύλινα μικρά στολίδια ,σε διάφορες φιγούρες και χρυσά κουδουνάκια...Είναι μια minimal,πρόταση που σίγουρα θα χαρίσει στο χώρο μια φωτεινότητα και εορταστική χαρούμενη ατμόσφαιρα...
Ένα ξύλινο διακοσμητικό δεντράκι με βάση στόλισε και έδεσε με τα χάρτινα αστέρια,δημιουργώντας μια εντυπωσιακή Χριστουγεννιάτικη πινελιά. Δείτε τις εικόνες...















Σχόλια

  1. Μαρία μου είναι πολύ εντυπωσιακά και χαρούμενα ,πολύ ωραία ιδέα ,και αυτό το κόκκινο πολύ λαμπερό .Να είσαι καλά καλό Σαββατοκύριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το κόκκινο σαν χρώμα είναι ελκυστικό και χαρούμενο ιδιαίτερα σε στολίδια για την διακόσμηση των Χριστουγέννων Μεταξία μου...φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  2. Μου αρέσουν πολύ τα Χριστουγεννιάτικα δεντράκια κάθε σχεδίου.
    Πολύ όμορφο το δικό σου.
    Καλά Χριστούγεννα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ολα τα μικρούλικα και ειδικά τα ξύλινα δεντράκια είναι χαριτωμένα Ρένα μου καλά Χριστούγεννα!

      Διαγραφή
  3. Πανέμορφο το δεντράκι σου!!Καλά Χριστούγεννα γλυκιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Λίλια μου να περάσετε καλές γιορτές!

      Διαγραφή
  4. Τελευταία μου αρέσει πάρα πολύ το κόκκινο χρώμα!Σ'ευχαριστώ και γι'αυτή τη συμμετοχή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγω σ'ευχαριστώ για την πρόσκληση και ελπίζω την επόμενη φορά να τα καταφέρω καλύτερα!

      Διαγραφή
  5. Υπέροχο το δεντράκι αλλά και το κουνιστό αλογάκι μου άρεσε πολύ σαν στολίδι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τα μικρά στολίδια είναι σαν παιχνιδάκια για μικρά παιδιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου