Χριστουγεννιάτικα διακοσμητικά!

Ζήστε την μαγεία των Χριστουγέννων,φέρνοντας την ευθυμία του Χριστουγεννιάτικου πνεύματος,στο σπίτι σας με  όμορφα και εντυπωσιακά στολίδια.
Μπάλλες,κορδέλλες παιχνίδια,γιρλάντες,στεφάνια, Χριστουγεννιάτικα δέντρα,φωτάκια και όλα τα είδη θα τα βρείτε στα καταστήματα Εδω  https://christmasshop.gr/  και Εδω https://www.happyseasons.gr/.
Σας παρέχουν ένα ευρύ φάσμα επιλογών που μπορείτε να τα βρείτε στον ηλεκτρονικό κατάλογο,κάνοντας τις παραγγελίες σας,πραγματοποιώντας μοναδικούς συνδυασμούς για το εορταστικό στολισμό του σπιτιού σας.Δείτε τις εικόνες  με τα δικά μου στολίδια που τα παρήγγειλα και έφτασαν με κούριερ στο σπίτι μου...Κόκκινο,λευκό και πινελιές στο ασημί,στόλισαν ακόμα μια μικρή επιφάνεια στον μπουφέ.Δείτε τις εικόνες...














Σχόλια

  1. Υπέροχη διακόσμηση !!!και τα έχεις φωτογραφήσει πολύ ωραία ,γειά στα χέρια σου Μαρία μου να είσαι καλά ,καλές γιορτές!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Μετάξια μου,να περάσεις τα ομορφότερα Χριστούγεννα... φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  2. Ναι, Μαράκι μου, πάντα τα στολίζεις όλα τόσο όμορφα και τόσο ιδιαίτερα που με κάνεις να χαζεύω τις φωτογραφίες σου με μεγάλο ενθουσιασμό!!! Καλή συνέχεια σου εύχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κική μου είσαι ένα υπέροχο πλάσμα με δραστηριότητα στις εξίσου πολύ ωραίες δημιουργίες σου...να είσαι καλά και μία καλησπέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καταπληκτικές φωτογραφίες όπως πάντα!
    Σ'ευχαριστώ πολύ για τη συμμετοχή σου και αυτή τη βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι συνθέσεις, τι χρώματα, τι διακόσμηση, τι φωτογραφίες!!! Όλα θαυμάσια Μαρία μου!!!
    Καλή Κυριακή, σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Νομίζω πως έχεις κάνει φοβερό στολισμό φέτος Μαρία μου!Σε ευχαριστούμε και για τα site. Είναι πολύ εξυπηρετικά πράγματι. Χρόνια Πολλά σου εύχομαι και καλές γιορτές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Και του χρόνου να είσαι καλά Μαρί μου! Καλές γιορτές να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μα τι υπέροχα διακοσμητικά και στολίδια! Λάτρεψα τη κόκκινη μπάλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου