Μικρές Χριστουγεννιάτικες συνθέσεις!

Είναι μέρες γιορτής αγάπης και χαράς,γι'αυτο στολίζουμε με διάθεση και φαντασία.Υπάρχουν,αμέτρητοι τρόποι για να κάνετε Χριστουγεννιάτικες συνθέσεις στη διακόσμηση του σπιτιού σας.Δεν έχει σημασία τόσο να είναι νέα τα στολίδια... μπορείτε να ανανεώσετε αγοράζοντας 1-3 κομμάτια παίζοντας με τα χρώματα και την διάθεση σας.Βάζα,γυάλες, πιατέλες,κηροπήγια,μπάλες,φωτάκια όλα δημιουργούν την κατάλληλη ατμόσφαιρα και φυσικά την μαγική λάμψη των Χριστουγέννων.Αυτές οι μικρές συνθέσεις είναι το κεντρικό διακοσμητικό κομμάτι, που θα τοποθετήσετε σε διάφορα σημεία του σπιτιού σας.Η δικιά μου σύνθεση είναι μια διάφανη πιατέλα με άσπρες μπάλες,ένα εντυπωσιακό μεταλλικό ποτήρι στο ασημί χρώμα ,τα δύο ελαφάκια (απο πέρυσι)διάφανο και ασημί και η νέα κόκκινη μπάλα με τα κουδουνάκια.Νομίζω ότι δεν χρειάζεται η διακόσμηση να γίνεται δαπανηρή και πολύ φορτωμένη,αρκεί να έχετε τα κατάλληλα αντικείμενα για τον στολισμό το χώρο σας.Δείτε τις εικόνες  που ακολουθούν... 








Σχόλια

  1. πολυ πολυ ομορφο!!!! Καλες γιορτες να εχουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μα είναι τόσο υπέροχη αυτή η γωνιά! Έχουν δέσει όλα τόσο αρμονικά μεταξύ τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι χρώματα που εκφράζουν και δένουν με το υπόλοιπο σπίτι στη Χριστουγεννιάτικη διακόσμηση!

      Διαγραφή
  3. Τέλεια σύνθεση!Τέλεια δομή και μου άρεσε ο συνδυασμός χρωμάτων και ανικειμένων!!! Φοβερή γωνιά Μαράκι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ή κάθε γωνιά στον χώρο μου είναι και διαφορετική Κική μου... μ'αρεσει πολύ να γεμιζω τους χώρους τώρα τα Χριστούγεννα!

      Διαγραφή
  4. Εκτυφλωτικές οι λάμψεις της σύνθεσης! Και το κόκκινο ήρθε να τις συμπληρώσει! Είσαι εξπέρ στο να στήνεις συνθέσεις Μαράκι... φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φέτος έδωσα μία μικρή πινελιά λάμψης για αλλαγή Χριστίνα μου...φιλακια και καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
  5. Μικρές υπέροχες γωνιές Μαρία μου!Είσαι πηγή έμπνευσης για όλες μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μαρία μου, σαν να ΄ναι βγαλμένα από περιοδικό! Σ'ευχαριστώ πολύ για τη συμμετοχή σου στην αντίστροφη μέτρηση και αυτή τη βδομάδα! Πέρνα αύριο από το μπλογκ για να δεις όλες τις συμμετοχές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Υπέροχα Μαρία μου! Λάτρεψα τις πινελιές του κόκκινου που είναι όσο πρέπει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου