Χειμωνιάτικες γούνινες και πλεκτές Blankets!

Παίρνω έμπνευση για το σημερινό θέμα της ανάρτησης μου,λόγω των ημερών και του επικείμενου χιονιά που θα σαρώσει τα μέρη μας.Τι άλλο θα σκεφτόσαστε απο ένα ζεστό όσο γίνεται περιβάλλον;
Μα φυσικά ζεστά και απαλά σκεπάσματα ιδιαίτερα στο υπνοδωμάτιο σας.Μια πρόταση είναι να προσθέσετε στη διακόσμηση σας πλεκτές η γούνινες λεπτομέρειες.
Υπάρχουν πολλά χρώματα αλλά εσείς να επιλέξετε 
 τα γήινα ,σε καφέ, γκρί ,λευκό  και λίγες δόσεις  ρόζ για να κάνετε μια πιο ρομαντική πινελιά.Πετάξτε στο κρεβάτι σας μαξιλαράκια γούνινα,στις πολυθρόνες στις καρέκλες και στρώσετε στο πάτωμα  σας, ζεστά χαλάκια .Ανάψτε ρομαντικά κεράκια ρεσω και η ατμόσφαιρα θα ζεστάνει τόσο που δεν θα θέλετε να σηκωθείτε απο το κρεβάτι σας. 
Προσθέστε την χειμωνιάτικη ζεστασιά στο χώρο σας και μετατρέψτε το ,σε μια μεγάλη ζεστή αγκαλιά,όπως θα δείτε στις παρακάτω εικόνες....







Σχόλια

  1. Δίπλα στο τζάκι με την γούνα στην πολυθρόνα... τι υπέροχο σκηνικό! Ο συνδυασμός του σομόν με το γκρι και το εκρού πολύ μου άρεσε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χουχουλιάρικο και πολλά υποσχόμενο ...χαχαχα...φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  2. αχ αυτα τα απαλά και χουχουλιάρικα καλούδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι είναι απαλά σαν χάδι και σου ζεσταίνουν πολύ ωραία το σώμα....Αριάδνη μου...φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  3. Θα συμφωνήσω με την Μαίρη πως η φωτογραφία με την γούνινη κουβέρτα δίπλα στο τζάκι είναι τέτοια που σε κάνει να θέλεις να χωθείς στην αγκαλιά της! Μεγάλο μου απωθημένο οι κουβέρτες με την χοντρή πλέξη... αχχχχχχχ μάλλον θα ψάξω να την αγοράσω δεν με βλέπω να την φτιάχνω εγώ. Καλή χρονιά Μαρία μου, με υγεία και ότι άλλο εσύ επιθυμείς για σένα και την οικογένεια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το έχω ψάξει αυτό με την χοντή πλέξη αλλά νομίχω ότι χρειάζεται δεξιοτεχνία και γνωση για να την φτάξεις που θα πάει όμως; θα το μάθουμε Χριστίνα μου...καλή χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τελειες επιλογες... θα θελα να βρω βιντεακι να κανω την παχουλη πλεκτη κουβερτα!

    Καλή χρονια εύχομαι με υγεια και πολλές ακομη δημιουργίες!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίγουρα κάτι θα βρέις και θα κάνεις την κουβέρτα σου...σου εύχομαι μια καλή και ευλογημένη χρονιά!

      Διαγραφή
  6. Μου αρέσουν πάρα μα πάρα πολύ αυτές οι γουνο-ιδέες (πολύ χουχουλιάρικες!) αλλά και η γκρι κουβέρτα είναι υπέροχη! Καλή χρονιά Μαρία μου με ωραίες εμπνεύσεις ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ κορίτσι μου να είσαι καλά και ευτυχισμένος ο νέος χρόνος!

      Διαγραφή
  7. Πωπω χουχουλιάσματα!!! Δε θα σηκωνόμουν ποτέ! Αν είχα κι ένα βιβλίο θα ήμουν ολοκληρωμένη! Καλή χρονιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το βιβλίο Ντίνα μου θα έκανε την διαφορά...συμφωνώ και εγω με την σκέψη σου...καλή χρονιά!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου