Χριστουγεννιάτικες κατασκευές με Πον -Πον στο παιδικό δωμάτιο!

Στολίζουμε συνήθως τον κοινόχρηστο χώρο, όπως το καθιστικό η το σαλόνι ,τραπεζαρία και αφήνουμε τα δωμάτια ύπνου.
Για μένα είναι σημαντικό να υπάρχει διάχυτο το Πνεύμα των Χριστουγέννων ,σ'όλο το σπίτι ιδιαίτερα στα υπνοδωμάτια με τα λαμπάκια ν'αναβοσβήνουν(να είναι ασφαλείας)....χαρίζουν αυτή την ζεστή θαλπωρή που είναι σαν χάδι στα μικρά σας παιδάκια.

Ετσι,με λίγα υλικά όπως ένα έτοιμο ξύλινο δεντράκι στο λευκό του χρώμα(απο βάπτιση),όσα είχε επάνω του κορδέλλες ,φιογκάκια και λοιπά τα έβγαλα και το άφησα γυμνό. Πήρα τα χρωματιστά πον-πον και άρχισα να τα κολλάω στα κλαδάκια του δέντρου.
Παίζοντας με τα πον-πον,είναι μια διασκέδαση αφού μπορείτε να κάνετε,άπειρες κατασκευές για να στολίσετε το παιδικό δωμάτιο του παιδιού σας...Αυτή είναι η πρώτη κατασκευή .
Για να κάνω ένα πιο παιδικό σκηνικό, στη συνέχεια ότι περίσσεψε απο τα Πον-πον,πήρα ξυλάκια (για τα σουβλάκια)σουβέρ που έιχα ήδη στο σπίτι μου και ξεκίνησα να κάνω τα μαγικά μου....

Υλικά
Πον-πον χρωματιστά
Ξυλάκια
Σουβέρ μικρού μεγέθους
Κόλλα και ψαλίδι
Εδω στην εικόνα, βλέπετε ότι κόβω το σουβέρ μέχρι την μέση,κολλάω με την κόλλα την άκρη του και σχηματίζω μια μικρή ομπρελίτσα ...στην παρακάτω εικόνα φαίνεται.Αφού στεγνώσει σ'ένα λεπτό, ξεκινάω το δεντράκι μου...Ενα πον-πον, ένα σουβέρ ομπρελίτσας και συνεχίζεται μέχρι την κορυφή....έφτιαξα δύο και σας δείχνω όλο το σύνολο με τα υπόλοιπα άστρα (ΕΔΩ)που θα τα δώσω δωράκια για να στολίσουν το δωμάτιο τους η Χριστίνα και ο Σταύρος....Ελπίζω να σας άρεσαν οι ιδέες μου και να κάνετε κάτι ανάλογο!















Σχόλια

  1. Μου άρεσαν τρομερά οι ιδέες σου και οι κατασκευές σου , Μαρία μου!Θα χαρώ να τις δω στην Αντίστροφη μέτρηση ! Προς το παρόν θα πάνε στο Pinterest!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Δέσποινα μου,εχω κάνει προσπάθειες για την αντίστροφη μέτρηση και εγγραφή αλλά κάπου δεν τα βρίσκω....

      Διαγραφή
  2. Λατρεύω τα πον-πον!!!Και εγώ προσπαθώ να στολίζω όλο το σπίτι με χριστουγεννιάτικες πινελιές,καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε φούλ απασχόληση και δημιουργίες να βρισκόμαστε,μιας και είναι μια λαμπερή γιορτή τα Χριστούγεννα...την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  3. Μα τι όμορφα που είναι όλα Μαρία μου! Ξετρελάθηκα! Πάντα οι ιδέες σου είναι φανταστικές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είναι πολύ όμορφα Μαρία μου!! Πέρυσι και εγώ στόλισα το υπνοδωμάτιο μας με ένα μικρό δεντράκι και άφηνα τα φωτάκια ανοιχτά όλο το βράδυ, ήταν υπέροχο!! Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι χαρούμενη εικόνα?Πόσο μου φτιάχνει τη διάθεση!!!Και τόσο απλά να γίνουν βρε Μαρία μου....μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είναι τα πιο χαριτωμένα δεντράκια που είδα φέτος. .Καλές γιορτές Μαρία ..Επιτέλους βρέχει. ..♡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αχ είναι τόσο όμορφα! Αλλά αν το κάνω για τα μικρά μου φοβάμαι ότι δε θα επιζήσουν πάνω από 1 ώρα χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύχρωμα και χαρούμενα Μαρία μου! Ότι πρέπει για το παιδικό δωμάτιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου