Χριστουγεννιάτικα χάρτινα αστέρια!

Αναζητώντας κάποια γιορτινή χάρτινη κατασκευή,αγόρασα μια σειρά,χάρτινων αστεριών με πολλά σχέδια και σε διάφορα μεγέθη.Έτσι ξεκίνησα ακολουθώντας τα βήματα ένα-ένα όπως βλέπετε στη φωτο για να φτιάξω το πρώτο μεγάλο αστέρι.
Πάντα προσπαθώ να βρίσκω εύκολες και ωραίες κατασκευές για να δώσω την γιορτινή ατμόσφαιρα των Χριστουγέννων σ'όλο το σπίτι μου.
Η κατασκευή του είναι τόσο απλή που ακόμα και και με την συντροφιά φίλων σας ή παιδιών σας θα το διασκεδάσετε.Τα υλικά που θα χρειαστείτε είναι να αγοράσετε απο το χαρτοπωλείο τα χάρτινα αστέρια ,μια  κορδέλλα στο χρώμα που επιθυμείτε,κόλλα σελοτέιπ και ένα ψαλίδι.Τα πολύ μικρού μεγέθους χάρτινα αστέρια, που υπάρχουν στην καρτέλα μπορείτε να τα στολίσετε στο δέντρο σας,ή να κάνετε γιρλάντες όπως θα σας δείξω σ'άλλη ανάρτηση και να στολίσετε το παιδικό δωμάτιο,ή κάποιες άλλες γιορτινές συνθέσεις....Δείτε τι εικόνες! 

Στολίστε το αστέρι σας στο παράθυρο σας ή κρεμάστε το απο κάποιο ψηλό σημείο για φαίνεται καλύτερα...










Σχόλια

  1. Είναι θαυμάσια και πρωτότυπα!!! Σαφώς έχουν και τη δουλίτσα τους αλλά νομίζω αξίζει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι τόσο εύκολη κατασκευή που γίνεται και διασκέδαση αν έχεις παρέα...Σ'ευχαριστω πολύ!

      Διαγραφή
  2. Είναι πολύ όμορφα Μαρία μου και μπορούν να κρεμαστούν και από τα φωτιστικά!!
    Εγώ με τις κατασκευές από χαρτί έχω ένα θεματάκι.. μου δίνουν την εντύπωση ότι θέλουν δουλίτσα και υπομονή οπότε θαυμάζω όσους έχω την όρεξη και ασχολούνται!!
    Καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα, πιστεύω Ελεάνα μου ότι είσαι ταλέντο ας πολλές κατασκευές,α άλλωστε το βλέπω από τις φωτό σου... καλή και δημιουργική εβδομάδα!

      Διαγραφή
  3. Πολύ ομορφο και πρωτοτυπο το αστερι σου Μαρία μου τι ωραια που δειχεις πως φτιαχνεται...αξίζει να προσπαθήσει κανεις να το κανει φίλη μου ... να περνας ομορφα..φιλακιαα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΡΟΥΛΑ μου το καταχαρηκα,γιατι με πήγε πίσω στα σχολικά μου χρόνια με τις χάρτινες κατασκευές που κάναμε...φιλια πολλά και σ'ευχαριστω!

      Διαγραφή
  4. Μαρία μου είναι φανταστικά! Έχεις επιλέξει πάρα πολύ όμορφα σχέδια και χρώματα και μου άρεσε πάρα πολύ η γωνιά με το αστέρι και τα λευκά δεματάκια! Φιλάκια πολλά και να έχεις μια υπέροχη εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Έχεις αυτή την ιδιαίτερη καλλιτεχνική ματιά αλλά και παρατηρητικοτηταβΘαλεια μου...να είσαι καλά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ nordic style! Εξαιρετική η τελική σου σύνθεση Μαρία μου και εξαιρετικές φωτογραφίες! Φιλιά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καλε τι ομορφα που βγηκαν! ασε που εγω θα τα ειχα μονιμα στη διακοσμηση μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Υπέροχα Μαρία! Και τα patterns ου διάλεξες ταιριάζουν άψογα μεταξύ τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου