Χριστουγεννιάτικο στεφάνι!

Ακόμα μια κατασκευή για την Χριστουγεννιάτικη διακόσμηση.Το στεφάνι,είναι η λεπτομέρεια που πραγματικά θα ομορφύνει το χώρο σας όπου και αν το βάλετε.
Μικρό ή μεγάλο δεν έχει σημασία, αρκεί να είναι προσαρμοσμένο στο δικό σας γούστο.


Αλλά ας τα πάρω απο την αρχή,για να σας πώ πως έφτασα να κάνω ένα στεφάνι απο ύφασμα.Σκέφτηκα να αλλάξω τις κουρτίνες στο καθιστικό μου για να δώσω ένα πιο γιορτινό αέρα στο περιβάλλον.Έτσι αγόρασα ταφτά ύφασμα και έφτιαξα τις κουρτίνες.Περίσσεψε όμως ένα αρκετά μεγάλο κομμάτι ύφασμα και αποφάσισα να το χρησιμοποιήσω στο στεφάνι για να δένει με το υπόλοιπο ντεκόρ.Είχα το στεφάνι,την ιβουάρ κορδελίτσα και τις μικρές χρυσές μπάλλες.Αυτά τα υλικά χρησιμοποίησα για να ολοκληρώσω την κατασκευή μου.Στη συνέχεια κάποια ζωάκια φάρμας βάφτηκαν με χρυσό χρώμα για να συμπληρώσουν την διακόσμηση.
Ενα κλαδί απο έλατο και στολίστηκαν όλα στην είσοδο του σπιτιού για το καλοσόρισμα.Δείτε τις εικόνες....
Τυλίγω το ύφασμα γύρω απο το στεφάνι και αφού το στερεώσω περνώ και την κορδελίτσα δύο φορές, για να είναι πιο σταθερό.Τέλος στην κορυφή δένω με λεπτή κλωστή τις τρείς μπαλλίτσες μικρού μεγέθους.
Εσεις μπορείτε να βάλετε ότι χρώμα και ύφασμα σας αρέσει και να στολίσετε με αστεράκια ή ότι άλλο χριστουγεννιάτικο στολίδι σας αρέσει....
























Σχόλια

  1. Το περίσσευμα από το ύφασμα ολοκλήρωσε αρμονικά και το όλο σκηνικό! Λατρεύω το λευκό και αγαπώ τον συνδυασμό του με το χρυσό! Φαντάζομαι πόσο όμορφο θα είναι το σπίτι σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα τα ουδέτερα χρώματα όπως είναι το ιβουάρ,δένουν με το χρυσό ασημί,δίνοντας μια πιο εκλεπτυσμένη διακόσμηση όπου και αν τα τοποθετήσεις Κική μου.σ'ευχαριστώ και καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
  2. Τόσο σικάτο μες την απλότητα της κατασκευής του. Ο λευκός ταφτάς και ο χρυσός δύο πολυτελή υλικά είναι αρκετά για να κάνουν το στεφάνι σου Μαρία μου ναι αιχμαλωτίζει το βλέμμα όσων μπαίνουν σπίτι σου! Φιλιά και καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγμτικά Χριστίνα μου,ήταν μια ιδέα της στιγμής άλλο ήθελα να κάνω και μου βγήκε αυτό...σ'ευχαριστώ και καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
  3. Απλό και τόσο όμορφο το στεφάνι σου Μαρία μου!
    Αξιοποίησες και το ύφασμα που περίσσεψε , είναι σημαντικό κι αυτό!!!
    Να είσαι καλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και του χρόνου Μαρία μου!Μου αρέσει πολύ το απλό και λαμπερό στεφάνι σου!!Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστω Λιλια μου καλές γιορτές να περάσουμε όλοι... φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Μαρία μου τι ωραία ιδέα, το στεφάνι είναι πανέμορφο, κομψότατο και δίνει αέρα πολυτέλειας στον χώρο! Τα χρυσά ζωάκια είναι φανταστικά! Όλη σου η διακόσμηση είναι καταπληκτική! Φιλάκια πολλά, και του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είστε καλά όλοι Θαλεια μου και του χρόνου...φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  6. Μαρία μου, υποθέτω ότι είναι η συμμετοχή σου για τη δεύτερη βδομάδα; Ανέβασέ τη στη σελίδα, μην ξεχνιέσαι για να μπορώ να την υπολογίσω με τις υπόλοιπες συμμετοχές! Λαμβάνεις κανονικά τα μέιλ μου; Ενημέρωσέ με!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Λιτό και υπέροχο! Ταιριάζει και απίστευτα με τη φετινή μου διακόσμηση οπότε θα το τολμήσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου