Χρυσαφένιες λάμψεις σε ξύλινα κουτιά!

Βρίσκομαι σε κατάσταση δημιουργίας και  σε φάση που θέλω να αξιοποιήσω ακόμα και τα παλιά αντικείμενα,γιατί με το πέρασμα του χρόνου χάνουν την λάμψη τους.Ετσι βρήκα τα δύο ξύλινα κουτιά που είχα παλιότερα πάλι ανανεώσει και τα πέρασα με χρυσό και μαύρο χρώμα.
Θα σας εξηγήσω πως έγινε.Τα καθάρισα απο την σκόνη και με χρυσό καθαρό χρώμα σε σκόνη τα πέρασα με το πινέλο,στη συνέχεια έβαλα πολύ λίγο μαύρο ακρυλικό χρώμα και άρχισα να κάνω τις λεπτές πινελιές στην επιφάνεια των κουτιών και περιμετρικά.Πριν στεγνώσουν τα σκούπισα ελαφρά για να κάνω την πατίνα μου.Ενα μικρό κλαδί με δύο κουκουνάρια περάστηκαν και αυτά με το χρυσό χρώμα μόνο στις άκρες τους.Νομίζω ότι είναι ένα άκρως Χριστουγεννιάτικο σκηνικό και μια ωραία διακόσμηση στο έπιπλο φυσικού ξύλου.Το αγγελάκι κόσμημα είναι δώρο απο την την φίλη μου Καλλιρόη που κάνει απίστευτα χειροποίητα κοσμήματα....δείτε τις εικόνες και πείτε μου πως σας φαίνονται.....












Σχόλια

  1. Με λίγες δικές σου πινελιές έφτιαξες μια ωραία Χριστουγεννιάτικη γωνιά πολύ κομψή και όμορφη !! Καλή συνέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα οι πινελιές είναι οι λεπτομέρειες που ανανεώνουν τα αντικείμενα....σ'ευχαριστώ Νικόλ!

      Διαγραφή
  2. Είναι πανέμορφο αυτό με το μαύρο και το χρυσό!! Έχω ένα παρόμοιο ξύλινο κουτί (με το μεγάλο σου) και σκεφτόμουν μήνες τώρα τι μπορώ να του κάνω!! Μου έδωσες την λύση!! Την σκόνη από που την πήρες και πως έκατσε στο κουτί? Κολλάει μόνη της? Καλημέρα Μαρία μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θα σου απαντήσω Ελεάνα μου στις ερωτήσεις σου.Πρώτα η σκόνη χρυσού είναι επαγγελματική και την έχουν στα καταστήματα που πουλάνε χρώματα για αγιογραφίες.Διαλύεται στο νερόμε πολύ ελαχιστη ποσότητα και χρησιμοποιείς πινέλλο αναλόγου μεγέθους.....στεγνώνει και δεν ξαναφεύγει...είναι το απόλυτο χρυσό που βλέπουμε στις εικόνες στην εκκλησία...έκανα ένα είδος πατίνας που τουλάχιστον για μένα είναι εύκολο,αφού ασχολούμαι με την ζωγραφική....πολλές όμορφες καλημέρες!Υ.Γ(για καλύτερο αποτέλεσμα αν είναι σκούρο το ξύλινο κουτί τρίψετο πρώτα με ένα σφουγγαράκι να φύγει το λούστρο ή το χρώμα και πέρασε το με prime στο λευκό του)....ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπέροχη γωνιά Μαρία μου! Το γούστο σου είναι τόσο φίνο! Με γεια σου :) Τα φιλιά μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μαρία μου δημιούργησες μια πολύ πολύ όμορφη, κομψή και ζεστή γωνιά με την απαραίτητη λάμψη για τις γιορτές και όχι μόνο! Τα ξύλινα κουτιά έγιναν υπέροχα και δένουν τόσο όμορφα με τα υπόλοιπα διακοσμητικά! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Όλοι κάπου έχουμε κάτι τέτοια κουτάκια Μαρία μου και ομολογώ πως το χρυσό είναι άψογο! Θα τα φτιάξω και εγώ!! Υπέροχη γωνιά και λαμπερή<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αν και δεν είμαι και πολύ του χρυσού, τα κουτάκια σου βγήκαν πολύ όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Οι μεταλλικές λάμψεις επιβάλλονται αυτή την εποχή! Το καδράκι σου υπέροχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου