Χριστουγεννιάτικη γιορτινή ατμόσφαιρα!

Όπως κάθε χρόνο ,αυτή η εποχή είναι δημιουργική για όσους ενδιαφέρονται να διακοσμήσουν σε εορταστική ατμόσφαιρα το σπιτικό τους.
Άλλωστε δεν απομένει και πολύς χρόνος μέχρι τα Χριστούγεννα,εαν θέλετε να φτιάξετε διάφορες κατασκευές που θα ομορφύνουν τον χώρο σας.Η διακόσμηση του σπιτιού, είτε είναι σε εσωτερικό ή εξωτερικό χώρο,είναι πολύ σημαντική, αφού χαρακτηρίζεται μια απο τις πιο οικογενειακές και φιλικές γιορτές  με ανθρώπους που αγαπάτε και που σας κάνουν να θέλετε να δώσετε τον καλύτερο εαυτό σας.
Υπάρχουν πολλές γωνιές μέσα στο σπίτι,που μπορείτε να διακοσμήσετε ώστε να δείχνει γιορτινό και παράλληλα φωτεινό.Θα βρείτε άπειρες ιδέες στο δυαδίκτυο αλλά και η δικιά σας πινελιά θα αναδείξει το προσωπικό σας γούστο.Εδω έχω να σας δείξω μια ανέξοδη ,απλή και συνάμα πρωτότυπη ιδέα για όσους αγαπούν το μινιμαλ στυλ διακόσμησης.Τα υλικά είναι λίγα και εύκολα να τα αποκτήσετε.Σίγουρα μια κρεμάστρα θα έχετε στο σπίτι σας,με πιαστράκια στις άκρες της.Μια εκτύπωση σ'οποιοδήποτε θέμα σας αρέσει,ενα μεγάλο κουτί απο (πατατάκια),που θα κολλήσετε την εκτύπωση και με μια κορδέλα,στο χρώμα που σας αρέσει.Δυό ποτηράκια που θα γίνουν ρεσώ και το σκηνικό είναι έτοιμο.Σίγουρα ότι και αν κάνουμε πάντα πρέπει να υπάρχει η διάθεση και το μεράκι για να έχουμε ενα ωραίο αποτέλεσμα.....












Σχόλια

  1. Μαρία μου η εκτύπωση είναι τέλεια και η γωνιά που έφτιαξες τόσο όμορφη!!!! Αν μας πάρουν είδηση τι κάνουμε με τα κουτιά από τα πατατάκια σε λίγο θα μας τα χρεώνουν σε τιμή διακοσμητικού!!!! χαχαχα Καλημέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ξέρεις βέβαια πια μάρκα είναι, απλά δεν ήθελα να τα διαφημησω....Ελεάνα μου. Πάντως την δουλειά μου την έκανα αφού γευτηκα πρώτα τα τσιπς...φιλακια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτα τα κουτιά είναι θαυματουργά. Πολύ μου άρεσαν οι χρωματισμοί σε ασπρόμαυρο. Κάτι διαφορετικό από το κλασικό κόκκινο-πράσινο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα πάντα κάνεις αρκεί να σου αρέσει,ειδικα αν έχεις περίσσευμα από κουτια κανείς τα πάντα!

      Διαγραφή
  4. Όμορφη γωνιά, έτοιμη να περιμένει τη γιορτή των Χριστουγέννων!!!
    Έχεις ακόμα χρόνο, ανυπομονώ τι θα μας ετοιμάσεις!!!Καλή συνέχεια!!!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπάρχουν κάποιες ιδέες που θα μπουν σε εφαρμογή σύντομα... φιλάκια και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  5. μου αρεσε η ιδεα της κρεμαστουλας! και του χρονου με το καλο Μαρακι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ή διάφορα Ζηνακι,χαχαχα μετά θα κρεμασω πάλι τα ρούχα μου!

      Διαγραφή
  6. Τι όμορφη γωνιά που δημιούργησες Μαρία μου! Είναι όλα πανέμορφα! Μου άρεσε πάρα πολύ και η επιλογή του ασπρόμαυρου! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα τοα ασπρόμαυρο έχει μία κομψότητα και διαχρονικότητα Θαλεια μου...και απο μένα φιλιά και στις δύο σας!

      Διαγραφή
  7. Καλέ έχω χάσει τόσο τέλεια πράγματα! Κάτι γίνεται και δεν εμφανίζονται οι αναρτήσεις σου στο bloglovin! Πολύ μου αρέσει που χρησιμοποίησες ψυχρά χρώματα στη διακόσμηση σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου