Χριστουγεννιάτικες μεταλλικές λάμψεις!


Σήμερα θα σας μεταφέρω,σε εορταστική ατμόσφαιρα με Χριστουγεννιάτικες δημιουργίες.Απλές λιτές κατασκευές, με υλικά που θα βρείτε σε χαρτοπωλείο.

Φυσικά θα χρειαστείτε και το ταλέντο σας ώστε να φτιάξετε στολίδια που θα αντανακλούν στην Χριστουγεννιάτικη ατμόσφαιρα.
Υλικά
Τι θα χρειαστείτε;
Ένα μεγάλο καλό ψαλίδι.
 Ένα φύλλο καρμπόν.
  Φύλλο αλουμινίου (θα το βρείτε σε μεγάλα χαρτοπωλεία σε διαστάσεις Α4 περίπου).
 Κοπίδι για σκληρές επιφάνειες.
 Εργαλείο χαρακτικής για φύλλα χαλκού ή αλουμινίου. (θα το βρείτε σε μεγάλα χαρτοπωλεία και καταστήματα ειδών για χόμπι)
Γυάλινα βάζα σε διαφορετικές διαστάσεις και σχήματα
Σε ένα χαρτί σχεδιάζω ένα στεφάνι . Με ένα χαρτί καρμπόν το μεταφέρω στο φύλλο αλουμινίου. Εάν δεν σας βρίσκετε λίγο καρμπόν στο σπίτι, τότε μπορείτε να το αντιγράψετε περνώντας την πίσω μεριά του χαρτιού σας, πίσω από το σχέδιο με μαλακό μολύβι σαν να μουτζουρώνατε.Στη συνέχεια αρχίζετε να κόβετε προσεκτικά μ'ένα ψαλίδι  και αφου το κόψετε λειαίνεται τις άκρες μ'ένα γυαλόχαρτο για να μην είναι κοφτερές.
Στη συνέχεια το κολλάτε πάνω σ'ενα χαρτόνι με διαστάσεις Α4.
Στα γυάλινα βάζα ή μπουκαλάκια,σχεδιάστε κατά τον ίδιο τρόπο στα φύλλα αλουμινίου(χαλκού),ή ότι άλλο σας
αρέσει, σχέδια που εσείς θα επιλέξετε.
Εγω προτίμησα ένα Αγγελο Χριστουγέννων.
Λάμψεις μεταλλικές στο χρώμα bronze,θα δώσουν τα πρώτα εορταστικά μηνύματα στη διακόσμηση του σπιτιού σας!









Σχόλια

  1. Πολύ ωραία ιδέα Μαρία μου ,έγιναν όλα υπέροχα !!Εχω σχέδια απο περιοδικά ,θα κάνω ένα .Καλή συνέχεια ,να είσαι καλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξεκινά είναι τόσο εύκολο,αρκει ναχεις σταθερό χέρι...φιλακια

      Διαγραφή
  2. Ο χαλκός είναι τόσο ωραίο υλικό, του έχω αδυναμία τελευταία! Πολύ όμορφη ιδέα Μαρία μου και η γωνιά σου θύμισε γιορτές!! Καλό Σαββατοκύριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο χαλκός έχει την δικιά του λάμψη,που συνδυάζεται με πολλά άλλα χρώματα Ελεάνα μου...!

      Διαγραφή
  3. Μου αρέσει πάρα πολύ αυτο το πορτοκαλί σκούρο χρωμα, πάνω στο διαφανο γυαλί!
    Καλό Παρασκευοσαββατοκύριακο!
    Φιλί γλυκό :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάνει τρομερή αντίθεση με διαφάνειες όσο και το μαύρο χρώμα γιατί του δίνει εμβανθυση...καλή εβδομάδα και φιλακια πολλά!

      Διαγραφή
  4. μια διαφορετική νότα στη χριστουγεννιάτικη διακόσμηση...να ξεφύγουμε λίγο από το χρυσό και το μπορντό που κυριαρχούν συνήθως!
    καλό ΣΒ εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάλι έχει την λάμψη ο χαλκός απλά είναι ασυνήθιστος στη διακόσμηση...καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  5. Πραγματική μεταλλική λάμψη!Και όχι απλή λάμψη αλλά Χριστουγεννιάτικη!Μπράβο Μαράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μαρία μου η δημιουργικότητα σου και το στυλ σου δεν σταματάει να με εντυπωσιάζει! Πολύ όμορφο όλο το σύνολο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ένα μεγάλο ευχαριστώ και το ανταποδιδω γιατί έχω μάθει πολλά από το δικό σου blog Κατερίνα μου!

      Διαγραφή
  7. Οι μεταλλικές αποχρώσεις είναι λατρεμένες μου και ταιριάζουν γάντι με το ντεκόρ των Χριστουγέννων. Ο χαλκός μεγάλη αδυναμία αλλά δεν είχα σκεφτεί να τον χρησιμοποιήσω έτσι... Εύγε Μαρία μου, υπέροχες οι κατασκευές σου. Φιλιά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα όλο και κάτι μας ξεφεύγει Χριστίνα μου...και εμένα μου συμβαίνει... σ'ευχαριστώ πολύ και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  8. Μαρία μου ο χαλκός δείχνει υπέροχος και δίνει την απαραίτητη λάμψη αλλά και ζεστασιά για τις γιορτές και όχι μόνο! Εχεις φτιάξει ένα πολύ όμορφο και εντυπωσιακό σύνολο! Μπράβο! Πάντα μας δίνεις τόσο όμορφες ιδέες! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίγουρα οι κατασκευές τα Χριστούγεννα δίνουν ζεστασιά και λάμψη στη διακόσμηση του σπιτιού Θαλεια μου...καλή συνέχεια !

      Διαγραφή
  9. Υπέροχα όλα! Τι μπορείς να φτιάξεις με λίγα φύλλα αλουμινίου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με λίγα υλικα και διάθεση κανείς πολλά πράγματα!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου