Το ουδέτερο "Taupe" στη διακόσμηση 2017!

Το "Taupe"σαν χρώμα,ανήκει στην κατηγορία των ουδέτερων χρωμάτων,που μπορεί να συνδυαστεί με θερμά και ψυχρά χρώματα στη διακόσμηση του χώρου σας.Είναι το χρώμα που θα επικρατήσει για το 2017. Είναι το ακαταμάχητο χρώμα για όσους θέλουν μια γήινη και εκλεπτυσμένη ισορροπία στο σπίτι τους.
Λίγο απο το μπέζ,λίγο απο γκρί και καφέ είναι οι τόνοι του taupe. Το μπέζ ισορροπεί ανάμεσα στη ψυχρότητα και την ζεστασιά,ενω με μερικές πινελιές στο μπλέ(ανθρακί) χρώμα προσδίδει την απόλυτη αισθητική στη διακόσμηση,σ'οποιοδήποτε δωμάτιο.
Το ανοιχτό γκρί αναδεικνύει τις λεπτομέρειες στα έπιπλα και τα αντικείμενα σας.είτε είναι σε μαύρο-λευκό,ασημί και ρόζ χρώμα....

Σε γενικές γραμμές, το taupe είναι ένα ιδιαίτερο χρώμα. Ωστόσο, οι πιο μπλε τόνοι του, δείχνουν πιο κομψοί και ζεστοί. 
  
Το taupe λειτουργεί ακριβώς όπως το ανοιχτό γκρι και δίνει περισσότερο βάθος συγκριτικά με το λευκό. Επιπλέον, χαρίζει στο χώρο αέρα φρεσκάδας και χαλαρότητας χωρίς να χάνει… πόντο κομψότητας!
Αν είστε ο τύπος του κλασσικού,μπορείτε να έχετε σαν επιλογή αυτό το χρώμα στο υπνοδωμάτιο σας,γιατί έχει αυτή την ιδιότητα να συνδυάζεται με άλλα χρώματα και να έχετε το ιδανικό αποτέλεσμα....
 Προτιμήστε το συγκεκριμένο χρώμα αν οι πάγκοι και τα ντουλάπια του μπάνιου σας διαθέτουν πέτρινες λεπτομέρειες καθώς θα τις αναδείξει ακόμα περισσότερο.
 Μπορεί το γκρι να έχει… πενήντα αποχρώσεις, αλλά το ανοιχτό γκρι (taupe) προσφέρει την ευκολία και την κομψότητα του λευκού χωρίς να λερώνει εξίσου εύκολα,στο χώρο της κουζίνας.


Σχόλια

  1. Λοιπόν το λάτρεψα αυτό το χρώμα!!! Γενικά φέτος κοιτάω το γκρι με άλλο μάτι ενώ το είχα αποκλείσει εντελώς από τους χώρους μου. Οι φωτογραφίες έμπνευσης όπως πάντα τέλειες, αποπνέουν μια εκλεπτυσμένη πολυτέλεια. Φιλιά και καλό μήνα Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ένα χρώμα διαχρονικό Χριστίνα μου με πολλές δυνατότητες στη διακόσμηση .Σ'ευχαριστώ πολύ και καλό μήνα!

      Διαγραφή
  2. Είνααι στην διακόσμηση το πλέον αγαπημενο μου χρώμα! Το αγαπώ σε τοιχους, πόρτες, πορτάκια κουζίνας, σε μικροέπιπλα που κάνουν τη διαφορά! Πολύ ενδιαφερουσες οι προτάσεις σου για μπάνιο και κουζίνα! Θα υιοθετήσω σίγουρα κάποιες απο αυτές! Τα φιλιά μου Μαρία μου και καλό μήνα να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά όπου και αν υπάρχει αυτό το χρώμα είναι πολύ εύκολο στο συνδυασμό απλά γιατί είναι ουδέτερο.Ξεχωρίζει και δίνει ιδιαίτερο στυλ...καλό μήνα και φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. Υπέροχο χρώμα!Σε ηρεμεί πράγματι ενώ σου δίνει μια αίσθηση κομψότητας!Καλό μήνα Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα ουδέτερα χρώματα στη διακόσμηση του σπιτιού έχουν το πλεονέκτημα να δίνουν μια απόλυτη ισορροπία και ηρεμία συνάμα Λίλια μου...καλό μήνα και σ'εσένα...φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. Μ'αρέσει πολύ αυτό το χρώμα και ιδιαίτερα στους τοίχους!! Δημιουργεί μία ηρεμία και ταιριάζει με πολλά στυλ επίπλων και αποχρώσεις ξύλου! Οι επιλογές σου Μαρία μου, όπως πάντα, κομψότατες!!! Τη φωτογραφία με τη κρεβατοκάμαρα τη λάτρεψα!!
    Καλό μήνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίγουρα όλοι προσπαθούμε στη διακόσμηση του σπιτιού να έχουμε ένα ήρεμο και χαλαρό αποτέλεσμα.Νομίζω ότι τα χρώματα αυτά είναι ιδανικά για κάθε τύπου διακόσμησης Ελεάνα μου...καλό μήνα και πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. οτι επελεξες απλα το λατρεψα!!!! υπεροχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ενθουσιάστηκα από τις φωτογραφικές σου συνθέσεις Μαρία! Ομολογώ πως δεν γνώριζα το σωστό όνομα του taupe και πλέον θα ξέρω τι να ψάχνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα μαθαίνουμε και κατι καινούργιο Κατερίνα μου ,όπως και εγω έχω πολλές πληροφορίες απο το δικό σου blog ....φιλάκια πολλά και καλό μήνα!

      Διαγραφή
  7. Ωραίο ουδέτερο χρώμα που μπορείς να συνδυάσεις με κάποιες πινελιές πιο έντονου. Λάτρεψα το συνδυασμό του με το σιελ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δένει πολύ με απαλά χρώματα και ιδιαίτερα με το πουδρέ σιέλ,όπως και το απαλό ρόζ...περισσότερο στα υπνοδωμάτια Μαρία μου...καλό μήνα!

      Διαγραφή
  8. Πολύ ωραίο χρώμα Μαρία μου! Παλιά μπορώ να πω ότι δεν μου άρεσε καθόλου αλλά τώρα έτσι που το βλέπω στις φωτογραφίες μου φαίνεται πολύ χαλαρωτικό και κομψό. Μάλιστα σκέφτομαι να βάψω κάποιες κολόνες στο σαλόνι μου με αυτό το χρώμα. Οι φωτογραφίες είναι φανταστικές και μας δίνουν πολλές ιδέες! Τα φιλιά μου και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Για μεγάλες επιφάνειες τοίχου ή ακόμα και σε κολώνες όπως λές θα δώσουν ένα πολύ ξεχωριστό στυλ Θάλεια μου....σ'ευχαριστώ και καλό μήνα...φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Το λατρευω αυτο το χρώμα Μαρία μου σου δινει την ισθηση της χαλρωσης και της αρχοντιας... πολύ ωραια ιδεα !! να περνας ομορφα .. φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου