Αστική πολυτέλεια,"made in Italy"!

Έπιπλα,χαλιά,διακοσμητικά αντικείμενα,στηρίζονται στη διαχρονική κομψή αισθητική της Ιταλικής πρωτεύουσας.
 Ο καθρέπτης είναι απο τον οίκο Baker,Abax,τα επιτραπέζια φωτιστικά του οίκου "Βourgie"καθώς και ο καναπές γωνία στο γκρί χρώμα, απο την Casa Patsi.Φημίζονται τα ποιοτικά υλικά "made in italy" και το Design τους.
Το ντελικάτο λευκό χρώμα στις καρέκλες και η απαλή δερμάτινη  υφή τους ,η κλασσική και μοντέρνα  φόρμα,έχουν όλα τα χαρακτηριστικά για ένα διαχρονικά κομψό ύφος στη διακόσμηση! 

Σχόλια

  1. Γεια σου Μαρία μου! Ναι είναι πιο φαντεζί αυτό το στυλ, ταιριάζει πολύ σε επαγγελματικούς χώρους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχει ένα διαχρονικό στυλ διακόσμησης Χριστίνα μου,που πολλοί το υιοθετούν στον χώρο τους...καλό και όμορφο σ/κο... φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Γκρί με μαυρο ο τελειος συνδιασμός Μαρια μου πολύ σικατος..υπεροχες ιδέες για μοντερνα και κομψά σπιτια... να περνας ομορφα .. φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σκυλίτσα μου,χαιρομαι που σου άρεσε αυτό το στυλ διακόσμησης...να περνάς καλά... φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. Ο μαύρος μπουφές και η δερμάτινη πολυθρόνα τόσο ιδιαίτερα !!! Φημίζονται οι Ιταλοί και για την ποιότητα τους αλλά και για την αισθητική τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ή Ιταλια καινοτομεί στο σχέδιο,την ποιότητα και στο στυλ διακόσμησης Χριστίνα μου...φιλακια πολλά

      Διαγραφή
  4. πολυ ωραια συνδιασμος ασπο με μαύρο ...είναι πάντα μοντέρνα και διαχρονικο
    καλο Σαββατοκυριακο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ο απόλυτος συνδυασμός χρωμάτων ειδικά στη διακόσμηση εσωτερικού χώρου...την καλησπέρα μου!

      Διαγραφή
  5. Είχα πάει σε ένα φιλικό σπίτι στην Βενετία (σε μια Ιταλίδα) και πραγματικά το σπίτι της, ήταν από τα πιο φινετσάτα που έχω δει στη ζωή μου. Καλό σ/κ Μαράκι :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι σίγουρη ότι θα το θυμάσαι και θα κάνεις την σύγκριση...πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Απίστευτη αισθητική και τον μπουφέ τον λάτρεψα πραγματικά!!! Οι ιταλοί το έχουν όντως Μαράκι μου!!! Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πράγματι όταν ή αισθητική αγκαλιάζει αρμονικά την διακόσμηση στο σπίτι είναι το κάτι άλλο Κική μου...πολλά φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι υπέροχο σκηνικό...Επίσης το ασπρόμαυρο αγαπημένο μου μοτίβο...Λευκό απαλό δέρμα σε καναπέδες και πολυθρόνες...υπέροχααααα.....!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το άσπρο μαύρο είναι δύσκολο στη διακόσμηση αλλά όταν μπορεί να το υποστηρίξει όλο το σύνολο τότε αλλάζει...φιλακια!

      Διαγραφή
  9. Αυτό το χαλί της πρώτης σύνθεσης το λάτρεψα!
    Θα ταίριαζε γάντι στο σπίτι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το χαλί ψάχνω να βρω και εγώ Κατερίνα μου...μου αρέσει πολύ... φιλάκια!

      Διαγραφή
  10. Όμορφα όλα αλλά δεν νομίζω ότι ταιριάζουν στο γούστο μου. Μου φαίνονται λίγο απρόσωπα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τίποτα στη διακόσμηση ενός χώρου δεν είναι απρόσωπο,αλλωστε ότι μας εκφράζει αυτό επιλέγουμε!

      Διαγραφή
  11. Υπέροχες επιλογές Μαρία μου! Όλα είναι υπέροχα και απίστευτα κομψά! Ειδικά τον καθρέφτη και τον μπουφέ τα λάτρεψα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου