Διακόσμηση με Αγάπη(Love)!

Ξεκινήστε να διακοσμείτε το χώρο σας με αγάπη(love),έτσι θα δώσετε ένα ζεστό κύμα φωτός γεμάτο αγάπη απο τις χάρτινες άκαυστες σακούλες,ή φαναράκια για ρεσώ.Είναι μια πολύ οικονομική και ρομαντική ιδέα που θα χαρίσει μια Ζεν ατμόσφαιρα στο σπιτικό σας.

Εγω προτίμησα να πάρω τα φαναράκια σε σχήμα καρδιάς στο λευκό χρώμα για να φεγγίζει καλύτερα ανάβοντας το ρεσώ το βράδυ.Μπορείτε να τα τοποθετήσετε σ'οποιδήποτε χώρο θέλετε,στο σαλόνι,στο υπνοδωμάτιο,στο γραφείο,σε σκάλες ή οπουδήποτε αλλού για να φωτίσετε διακριτικά το χώρο  σας,δημιουργώντας ένα εντυπωσιακό αποτέλεσμα....
Υπάρχουν πολλές παρόμοιες ιδέες,που μπορούν να μετατρέψουν τις χάρτινες σακούλες με διάφορα σχήματα και σχέδια όπως και χρώματα σ'εντυπωσιακά στοιχεία για να διακοσμήσετε το σπίτι σας σε ειδικές περιστάσεις.Όπως σε  γενέθλια,πάρτυ. αρραβώνες γάμοι.κτλ.... Δείτε τις παρακάτω φωτο στον δικό μου χώρο!








Σχόλια

  1. Και μόνο που το βλέπεις σου ζεσταίνει την καρδιά Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραία ιδέα διακόσμησης και δένει υπέροχα με τον χώρο σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια μικρή νότα ζεστασιάς στο σπίτι μου....

      Διαγραφή
  3. Τόσο απλό και τόσο γλυκό!!!Και οι λεβάντες υπέροχες!!Καλημέρα και καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έχω μια ιδιαίτερη σχέση με τα λουλούδια του αγρού και περισσότερο με την λεβάντα....καλημέρα και καλό μήνα!

      Διαγραφή
  4. Υπέροχο! Λιτό και όμορφο!!!
    καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η αγάπη όλα τα ομορφαίνει Μαρία μου!
    Καλή εβδομάδα, καλό μήνα από αύριο!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οχι μόνο τα ομορφαίνει,τα ζεσταίνει και τα κάνει να είναι πιο λαμπερά...καλό μήνα και φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Αν και με αγχώνει λίγο το κεράκι με το χαρτί φαίνεται απίστευτα όμορφο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το χαρτί είναι άκαυστο και σίγουρα δεν υπάρχει κίνδυνος...καλό μήνα!

      Διαγραφή
  7. Μου αρέσουν αυτά τα φαναράκια γιατί δημιουργούν πολύ όμορφη ατμόσφαιρα στο σπίτι!! Εσύ βέβαια όπως πάντα τα έκανες ακόμα πιο ρομαντικά!! Καλό μήνα Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι θέλω πολλές δόσεις ρομαντισμού,Ελεάνα μου...είναι κάτι που το επιδιώκω στη ζωή μου...καλό μήνα!

      Διαγραφή
  8. Πολύ όμορφη ιδέα Μαρία μου!!! Δημιούργησες κάτι ζεστό, από το τίποτα!
    Μπράβο!!!
    Καλό μήνα, φίλη!
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανάλαφρη,και πολλά υποσχόμενη ή διακόσμηση που είναι με απλά και λιτά αντικείμενα Μαρίνα μου...καλό μήνα και φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τι υπέροχη ιδέα! Λιτό, όμορφο, δίνει ζεστασιά και λάμψη και ομορφαίνει την ατμόσφαιρα! Έδεσε πολύ με την πανέμορφη, ρομαντική διακόσμηση του χώρου σου! Φιλάκια πολλά Μαρία μου και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Λίγα πράγματα χρειάζονται για να δείξουμε ότι υπάρχει μία ρομαντική και ζέστη νότα στο σπιτικό μας Θαλεια μου...φιλακια πολλά και καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Υπέροχη η γωνία σου πολύ τη ζήλεψα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου