Ταπετσαρίες, η νέα διάσταση στη διακόσμηση!

Με αφορφή μιας φίλης απο το fb ,ξεκίνησα το ψάξιμο και την σύνθεση φωτο σε board,για να δώσω μια εικόνα με περισσότερες επιλογές στις ταπετσαρίες τοίχου.
Προ ημερών, μου έστειλε μήνυμα στη σελίδα μου στο fb "Ιδέες για διακόσμηση" και φωτογραφίες του σαλονιού της ,που ζητούσε να της δώσω την δική μου άποψη για κάποια αλλαγή που θα κάνει στο σπίτι της. Αναφέρομαι ,βέβαια για τις ταπετσαρίες τοίχου,οι οποίες έχουν τεράστια θεματολογία και μεγάλη γκάμα χρωμάτων.Οι ταπετσαρίες τοίχου είναι μια έξυπνη και πολύ στυλάτη διακόσμηση στο χώρο του σπιτιού σας.Είτε θα ντύσετε όλο το δωμάτιο που σας ενδιαφέρει,είτε ένα μέρος του τοίχου θα αποτελεί μια νέα διάσταση στη διακόσμηση.
Χρώματα γήινα,που ταιριάζουν απόλυτα με σκούρα ή ακόμα και ανοιχτόχρωμα έπιπλα,η ταπετσαρία θα δώσει μια νέα όψη στο σπίτι σας.
Για όσους προτιμούν την κλασική διακόσμηση αυτές οι ταπετσαρίες είναι κατάλληλες....
Γεωμετρικά σχήματα απλά η σύνθετα,ρίγες κάθετες είναι σε πιο μοντέρνα γραμμή για χώρους σαλονιού η καθιστικού....
Το απόλυτο ασπρόμαυρο χρώμα,αποτελεί μια πρόκληση σε οποιοδήποτε χώρο και αν  τοποθετηθεί η ταπετσαρία.... 
Animal prints,μεγάλα floral μοτίβα,κάθετες ρίγες πλαισιώνουν τους τοίχους και δίνουν το μοναδικό τους στυλ διακόσμησης....
Για όσους αγαπούν τα παιχνιδίσματα στα χρώματα σε ρόζ,μόβ πουά,μπορούν να ντύσουν ένα μέρος του τοίχου στο γραφείο τους, στη κουζίνα ή ακόμα εκεί που ξεκουράζονται και χαλαρώνουν,διαβάζοντας ένα βιβλίο...
Παρ'όλο που βρισκόμαστε στο ξεκίνημα του χειμώνα,ένας  τοίχος με floral ταπετσαρία θα δώσει την (αιώνια) άνοιξη και  φρεσκάδα στο χώρο του σπιτιού σας....
Μεγάλη ποικιλία σε ποιότητα και σχέδια ντύνουν όμορφα το σπιτικό σας....
Σε γκρί αποχρώσεις....
Τέλος το αγαπημένο μεντί χρώμα κάνει την διαφορά και δροσίζει τον χώρο με το μοναδικό του στυλ!










Σχόλια

  1. Λατρεύω τις ταπετσαρίες, νομίζω πως δίνουν μια ιδέα από αρχοντιά στο σπίτι! Εγώ τις τίμησα και με το παραπάνω πάντως Μαράκι μου μιας και έχω σε δίαφορους τοίχους μέσα στο σπίτι!Οπότε δεν έχω παρά να συμφωνήσω με το άρθρο σου και να δηλώσω πως το απόλαυσα και αυτή τη φορά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λατρεύω τα εντυπωσιακά και ανάλαφρα διακοσμητικά στοιχεία στο σπίτι Κική μου.Είμαι της άποψης ότι είανι τοποθετημένο συμμετρικά και αρμονικά έχει μια ιδιαίτερη καλαισθησία.Οι ταπετσαρίες είναι το "ντύσιμο" του σπιτιού που θα αναδείξει κάθε έπιπλο και αντικείμενο ξεχωριστά...φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφες ιδέες Μαρία μου και πολύ καλογουστες!!!
    Καλή Κυριακή, φίλη! 💝

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. για αλλη μια φορα, οι επιλογες σου τοσο σικατες και πανεμορφες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αν η ταπετσαρία είναι σαν τις επιλογές σου Μαρία μου τότε την ψηφίζω και εγώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν οι επιλογές της ταπετσαρίας στα χρώματα και σχέδια είναι απλές νομίζω ότι θ'αρέσουν Κατερίνα μου....φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  5. Δεν θα σταθώ μόνο στο θέμα 100% αλλά στην υπέροχη δουλειά της σύνθεσης που έχεις κάνει για να παρουσιάσεις το θέμα. Επαγγελματική παρουσίαση στο σύνολο της, καλύπτει ένα μεγάλο πεδίο προτιμήσεων. Εύγε Μαρία μου για την άρτια παρουσίαση στο θέμα...

    Για την ταπετσαρία τώρα ενώ ήμουν μέχρι πρότινος πολέμια της έχω αναθεωρήσει 1000% και λόγω των δυνατοτήτων που σου προσφέρει αλλά και λόγω της ποιότητας της, χρώματα και σχέδια. Ναι την συστήνω ανεπιφύλακτα και ενδέχεται να την χρησιμοποιήσω πολύ σύντομα. Πολλά φιλιά και καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπάρχει τεράστια γκάμα χρωμάτων,σχεδίων και ποιότητας στο εμπόριο για τις ταπετσαρίες Χριστίνα μου.Άλλωστε δεν είναι απαραίτητο να ντύσεις όλο το σπίτι.Ακόμα και ένα μέρος του τοίχου θα δώσει άλλη όψη....πολλά φιλάκια και μια καλησπέρα!

      Διαγραφή
  6. Πολύ όμορφες οι συνθέσεις σου Μαρία μου.
    Να που η ταπετσαρία είναι ξανά must!
    Δεν το γνώριζα, από την αδερφή μου το έμαθα που σε λίγες μέρες θα αλλάξει ένα μεγάλο τοίχο στο καθιστικό της.
    Σε χρώματα που έχεις ανεβάσει κι εσύ ;-)
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ωραίο να γίνονται αλλαγές στη διακόσμηση και περισσότερο όταν θέλεις να αναδείξεις τον τοίχο ...πολλά φιλάκια και την καλησπέρα μου!

      Διαγραφή
  7. Λατρευω τις καλαίσθητες ταπετσαριες, σαν αυτες που μας προτεινεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εμένα μου αρέσουν πολύ Αριάδνη μου...φιλάκια!

      Διαγραφή
  8. Με την ταπετσαρία δεν έχω αποφασίσει αν τελικά την θέλω ή όχι.. Έχω ζήσει σε σπίτι με ταπετσαρία και σε σπίτι χωρίς, έχει τα αρνητικά της αλλά έχει και θετικά της. Πάντως δεν μπορώ να παραβλέψω το γεγονός ότι με μία όμορφη ταπετσαρία αλλάζει πολύ ένας χώρος, έχω μπει στο πειρασμό πολλές φορές να δοκιμάσω σε ένα τοίχο. Η τρίτη φωτογραφία που έχει εκείνη με τις χοντρές ρίγες σε μαύρο-μπεζ είναι εκπληκτική! Καλημέρα Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελεάνα μου καλημέρα. Μήπως σου είναι εύκολο να αναφερθείς λίγο στα αρνητικά της ( για να έχω μια ιδέα;)

      Διαγραφή
  9. Καταπληκτικές οι προτάσεις σου Μαρία μου! Τις λάτρεψα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου