Διακόσμηση στο γκρί ουδέτερο χρώμα!

Το γκρί χρώμα ,μπορεί να είναι ψυχρό αλλά όταν συνδυαστεί με τα κατάλληλα χρώματα έχει  μια άλλη ζεστή αισθητική στο χώρο της διακόσμησης.. .Μια ωραία διακόσμηση βασίζεται στην απλότητα και τα όμορφα αντικείμενα που πλαισιώνουν τον χώρο...Εδω κυριαρχεί το γκρί ανοιχτό χρώμα και οι καθαρές γραμμές για ηρεμία.Είναι στοιχεία που βοηθούν να οργανώσετε τον χώρο σας,καθώς είναι απο τις δεκαετίες του '50 και '60,ενω είναι μελετημένη όπως βλέπετε στα moodboards και η παραμικρή λεπτομέρεια.
Αποκαλύπτεται η ομορφιά όλων των στοιχείων ,ακόμα και στα πιο ασήμαντα με την σωστή τοποθέτηση τους....Ενας απόλυτα αυστηρός μεν αλλά ισορροπημένος και διαχρονικός συνδυασμός του γκρί με το μαύρο.To ριχτάρι στο veraman χρώμα είναι η ξεχωριστή πινελιά στο livingroom...
Η βιβλιοθήκη,είναι το σκηνικό που γεμίζει τον τοίχο,αλλά και η πολυθρόνα με το φωτιστικό είναι μια τάση διακόσμησης που έρχεται για το 2017...
Στα χρώματα του σιέλ,γκρί ,το λερωμένο λευκό ,μπορείτε να προσθέσετε πινελιές στο πιο φρέσκο και ιδανικό χρώμα το βεραμαν,που επιτυχώς συνδυάζεται και με το απαλό ρόζ χρώμα....
Oπως βλέπετε σ'αυτή την εικόνα,για να δώσετε περισσότερη ζεστασιά στο χώρο ,χρησιμοποιήστε μαξιλαράκια στο σιέλ ,μπέζ και κίτρινο χρώμα.Οι δύο καρέκλες σε παστέλ τόνους του βεραμάν και κίτρινου συμπληρώνουν το καθιστικό.
Ένας συνδυασμός τρυφερός,το γκρί με το απαλό ρόζ,δένει απόλυτα με τα μεταλλικά στοιχεία και ξύλινα ...
Το γκρί είναι το passepartout και αποτελεί την βάση,ενω το ρόζ στις διάφορες αποχρώσεις του αποτελεί  την γλυκιά αντίθεση όπου και να το χρησιμοποιήσετε...  
Ακόμα και τα μεταλλικά διακοσμητικά αντικείμενα,δίνουν μια πιο εκλεπτυσμένη αισθητική στη διακόσμηση....
Το στύλ Σκανδιναβικό ρουστίκ,είναι το πέρασμα στη διακόσμηση,όσων αγαπούν και προτιμούν τον αστικό μινιμαλισμό,  έχοντας μια ρουστίκ πλευρά που δείχνει ότι στο βάθος είναι φυσιολατρικό....Πολυθρόνα στο λευκό της χρώμα, με ξύλινα ποδάρια,σκαμπώ ,φωτιστικό και συρταριέρα σε  παστέλ τόνους ολοκληρώνουν την εικόνα στο livingroom...Τα μαξιλαράκια στις αποχρώσεις του μπλέ,κάνουν την αντίθεση τους στον  μεγάλο και αναπαυτικό γκρί καναπέ...

Κάποιοι απο τους σχεδιαστές διακόσμηση σπιτιών,λένε ότι το μπλέ είναι το νέο μαύρο και ίσως έχουν δίκιο .Οι πολλές αποχρώσεις του ταιριάζουν με το γκρί το λευκό ακόμα και το μαύρο,που τελικά αποτελεί μια κλασσικά και chic επιλογή.









Σχόλια

  1. Αγαπημένο το γκρι στο σπιτικό μας! Μου άρεσαν πολύ και οι προτάσεις σου για τις μεταλλικές πινελιές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το γκρί σαν ουδέτερο χρώμα, "αγκαλιάζει" τα μεταλλικά στοιχεία στο χώρο και τον ζεσταίνει Κατερίνα μου!

      Διαγραφή
  2. Πάρα πολύ ωραίες όλες οι προτάσεις σου Μαρία μου! Προχθές έβαψα έναν τοίχο στο σαλόνι γκρι ροζ και μου άρεσαν πολύ οι συνδυασμοί που δείχνεις με ροζ, μπλε και μεταλλικά στοιχεία. Μου έδωσες ιδέες! Πολλά φιλιά και σε ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίγουρα το γκρί χρώμα είναι ένας ουδέτερος καμβά,που δέχεται πολλά α΄λλα χρώματα.Εξίσου και το ρόζ αποτελεί ένα πολύ ωραίο συνδυασμό Θάλεια μου πολλά φιλιά και απο εμάνα!

      Διαγραφή
  3. Αγαπώ το γκρι χρώμα και όπως είδα το βεραμάν και το απαλό ροζ δίνουν άλλη χάρη! Εγώ του ασπρόμαυρου αγαπώ έντονα λοιπόν και το γκρι και οι προτάσεις σου είναι τέλειες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το βεραμάν,ρόζ και όλες οι παστέλ αποχρώσεις είναι οι καλύτεροι συνδυασμοί με το γκρί αν θέλεις να σπάσεις το χρώμα του,Μαίρη μου...σ'ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  4. Θα προτιμήσω τον γκρι καναπε με το μαυρο το λευκο και το ροζ μαξιλάρι Μαρία μου δινουν στην τμόσφαιρα πολύ σικάτη οπτική..τελειες προτασεις... να είσαι καλα και να περνας ακομα καλυτερα.. φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η βάση του καναπέ γκρί και πινελιές απο τα μαξιλαράκια στα χρώματα του ρόζ,και γκρί ανοιχτού χρώματος Ρούλα μου ...τι άλλο καλύτερο;Φιλάκια και καλό σ/κο!

      Διαγραφή
  5. Μου αρέσει τόσο το γκρι και όμως δε το έχω καθόλου στο χώρο! Είναι ήρεμο χρώμα και συνδυάζεται με πολλά χρώματα!! Με τις μεταλλικές λεπτομέρειες που διάλεξες είναι καταπληκτικό! Καλημέρα Μαρία μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εκτός του ότι το γκρί βοηθάει σ'ενα ισορροπημένο περιβάλλον σαν χρώμα,αν δεν το έχεις μπορείς να δώσεις γκρί πινελιές σε διακοσμητικά ή σε ριχτάρι στο καναπέ σου...και άλλα Ελεάνα μου...την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  6. Σκανδιναβικό ε; Ό,τι πιο ξεκούραστο και κατευναστικό. Το ένα καλύτερο από το άλλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι Σκανδιναβοί φημίζονται για την απλότητα και λειτουργικότητα στο χώρο τους....πολύ θα ήθελα να υιοθετήσω αυτό το στυλ διακόσμησης Χριστίνα μου!

      Διαγραφή
  7. Αχ αυτός ο συνδυασμός γκρι ροζ με τρελαίνει! Τώρα τελευταία έχω λατρέψει το γκρι στις κουζίνες. Έβαψε η μαμά μου γκρι ανοιχτό την κουζίνα της κι έχει μεταμορφωθεί κυριολεκτικά. Αν κι εγώ θα το προτιμούσα στα ντουλάπια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν θα πίστευα ποτέ πως για ένα χρώμα σαν το γκρι θα έλεγα "με έχεις"!!! Κι όμως φέτος το έχω λατρέψει!!! Έβαψα γκρι όλο μου το σπίτι ο δε συνδυασμός του με ροζ και χάλκινα στοιχεία λατρεμένος! Φιλιά και καλή Κυριακή Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου