Στην κουζίνα κτυπάει η "καρδιά" του σπιτιού!

Η κουζίνα είναι ο πιο πολυσύχναστος χώρος σ'ένα σπίτι Απο εκεί περνάνε όλοι,εκεί κτυπάει η καρδιά του σπιτιού και πιο συγκεκριμένα στον πάγκο εργασίας.
Σ'ένα περιβάλλον όμορφο,άνετο πολλά μπορείτε να κάνετε και κυρίως ν'απολαύσετε.
Αρα μια σύγχρονη κουζίνα όπως στη φωτο,πρέπει να είναι λειτουργική και τα υλικά που θα χρησιμοποιηθούν,να είναι "δεμένα",μεταξύ τους. Μια ωραία ιδέα είναι να δέσετε το ξύλο με το αλουμίνιο,το μάρμαρο στο τραπέζι,προκειμένου να συνθέσετε ένα σύνολο όμορφο και ταυτόχρονα φιλικό.
Δώστε βαρύτητα στη κουζίνα σας,επιλέγοντας υλικά,χρώματα υφές και φωτισμό που καθηλώνουν.Ένας επίσης ωραίος τρόπος να συμπληρώσετε την τέλεια εικόνα είναι η επιλογή μικροσυσκευών,παραμένοντας πιστοί στο στυλ του δωματίου και προσέχοντας την λεπτομέρεια.
Επίσης δώστε στην κουζίνα σας τον απαραίτητο χώρο ν'αναπνεύσει και ν'αναδειχθεί.Περιοριστείστε σε αποθηκευτικού χώρους σε χαμηλό μόνο ύψος.
Ένα μεγάλο  ντουλάπι κουζίνας έχει μετατραπεί σε πίνακα,μαγνητίζοντας όλα τα βλέμματα. Μπορεί να είναι ασυνήθιστο ,αλλά συνθέτει μια ωραία εικόνα βλέποντας το.
Η επιλογή των χρωμάτων της κουζίνας "Tupe",αναφίμβολα είναι ταυτισμένο με την καθαρότητα,με την απλότητα και την φρεσκάδα,γιατί έχει αυτή την ουδετερότητα σαν χρώμα.Αναζητείστε και εξοπλίσετε την κουζίνα σας με τα κατάλληλα σκεύη,σερβίτσια,αντικείμενα,αξεσουάρ,ολοκληρώνοντας με κέφι και φυσικά με την προσωπική σας πάντα άποψη το αποτέλεσμα.
Γιατί σ'εσας θα δίνει την μοναδική χαρά σε κάθε σας δραστηριότητα.
Αναζητείστε χρώματα και υλικά που θα είναι ελκυστικά,προσθέτοντας πινελιές έντονου χρώματος και ελάχιστου μαύρου...







Σχόλια

  1. Μοντέρνα αλλά ζεστή και ταυτόχρονα λειτουργική. Εννοείται πως η καρδιά του σπιτιού είναι η κουζίνα και για μένα αυτό ισχύει διπλά Μαρία μου. Βέβαια δύσκολα μπορεί να διατηρηθεί η δική μου τόσο αστραφτερή και καθαρή με όλα αυτά που κάνω εκεί μέσα αλλά όπως και να έχει οι ιδέες σου είναι ονειρικές. Πολλά φιλιά<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το γνωρίζω πολύ καλά ότι για να διατηρήσεις καθαρό τον χώρο της κουζίνας είναι δύσκολο και περισσότερο ακόμα αν έχεις πολύ δραστηριότητα.Εδω γελαω εγώ γιατί πολλές φορές λέω ότι την "παντρευτηκα".Οπότε ή κουζίνα την φέρνουμε στα δικά μας γούστα για να νοιώσουμε άνετες.Σ'ευχαριστω Λιλια μου και καλό σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και ποια γυναικα δεν θα ονειρευοταν μια τέτοια κουζινα Μαρία μου πραγματι ειναι η καρδια του σπιτιου και ο χωρος που καθε γυναικα περνα πολλες ωρες... αν ειναι κι λειτουργικη τοτε ακομα καλύτερα... να περνας ομορφα . φιλάκιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλες όσες αγαπούν τον χώρο της κουζίνας,λατρευουν την μαγειρική και την άνεση κινήσεων,σιγουρα θα ήθελαν μία ανάλογη κουζίνα Ρουλα μου... Σ'ευχαριστω πού πέρασες από εδώ... φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. Όντως η κουζίνα είναι το βασίλειό μας! Πολύ ωραίες ιδέες για διακόσμηση. Μου αρέσουν τα ανοιχτά χρώματα, δίνουν φως και κομψότητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ο αγαπημένος λειτουργικός χώρος για όλη την οικογένεια Ελευθερία μου...φιλακια!

      Διαγραφή
  5. Όντως η κουζίνα είναι το βασίλειό μας! Πολύ ωραίες ιδέες για διακόσμηση. Μου αρέσουν τα ανοιχτά χρώματα, δίνουν φως και κομψότητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Όντως η κουζίνα είναι το βασίλειό μας! Πολύ ωραίες ιδέες για διακόσμηση. Μου αρέσουν τα ανοιχτά χρώματα, δίνουν φως και κομψότητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Έχω ήδη σκεφτεί πως θα ήθελα τη κουζίνα του σπιτιού μου (αν ποτέ φτιάξω) :D
    Όταν η κουζίνα είναι όμορφα φτιαγμένη, λειτουργική και άνετη περνάς όλη την ημέρα σου εκεί, εμένα μου αρέσει και κάθομαι με το λαπτοπ στη κουζίνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μας δείχνεις ονειρεμένες κουζίνες Μαρία μου! Η δική μου δυστυχώς είναι σκούρα, κερασιά, και το κακό είναι ότι εγώ την είχα διαλέξει έτσι και μετά το μετάνιωσα. Ίσως μπορέσω να την φωτίσω με κάποια διακοσμητικά σαν αυτά τα υπέροχα που μας δείχνεις στις φωτογραφίες! Πάντα μας δίνεις πολύ όμορφες ιδέες με τις ωραίες αναρτήσεις σου! Φιλάκια πολλά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Έχω μικρή κουζίνα κι ονειρεύομαι μια μεγάλη κουζίνα να κάθομαι και να δημιουργώ με τις ώρες! Αχ! Αχ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Και για μένα η κουζίνα είναι ο χώρος που περνω τις περισσότερες ώρες μου. Αν είχα μια τέτοια δεν νομίζω να έμπαινα ξανα σε άλλο δωμάτιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου