Το ξύλο στη διακόσμηση!

Το φυσικό ξύλο,προσθέτει ζεστασιά και είναι ένα μοναδικό υλικό που μπορείτε να το  εντάξετε σε οποιαδήποτε χώρο στο σπίτι σας.
Μια απλή ξύλινη επιφάνεια,γίνεται το κέντρο προσοχής,με τα ιδιαίτερα διακοσμητικά αντικείμενα.Γιατί εδω παίζει ρόλο η λεπτομέρεια,στη υφή το χρώμα και το στυλ που εσεις θα δώσετε.Το φυσικό ξύλο δένει απόλυτα με τα metallic στοιχεία,όπως εδω στην εικόνα που βλέπετε.Πίσω ένας μεγάλος καθρέπτης πάνω σε μια διακριτική γκριζόασπρη ταπετσαρία.. Προσωπικά μου αρέσουν πολύ στη διακόσμηση, τα ασυνήθιστα πράγματα που είναι στην αυθεντική τους κατάσταση.Έτσι έρχονται σε μια ισορροπία πρακτικής και αισθητικής.
Ένα  φυσικό ακατέργαστο ξύλο,με δερμάτινα λουριά γίνεται η κρεμαστρα για τις πετσέτες στην κουζίνα.
Εδω είναι μια Γκαρνταρόμπα απο φυσικό ξύλο,εύκολη στην κατασκευή της, με δύο επιπρόσθετα ανοιχτά συρτάρια στο λευκό χρώμα και τοποθετούνται στη βάση της.Απλή πρακτική και μοντέρνα,ταιριάζει στην είσοδο του σπιτιού.
Κρεμαστό ράφι,τοίχου με δερμάτινα λουριά, και cool στοιχεία,δίνουν ένα χαρούμενο και ανάλαφρο στυλ διακόσμησης.
Ξύλο και μέταλλο στο λευκό χρώμα ,δένουν και προσφέρουν ένα πρακτικό μοντέρνο και αισθητικά όμορφο στυλ διακόσμησης,στο livingroom.
Όλες οι εικόνες χαρακτηρίζονται με μοντέρνο και πρωτότυπο στυλ διακόσμησης για άτομα που αγαπούν και προτιμούν τις απλές  και καθαρές γραμμές...
Ξύλινο γραφείο,κοντά στο παράθυρο που δίνει φώς,στο χειμωνιάτικο σκηνικό,και η καρέκλα με τα  ξύλινα πόδια και το σύγχρονο σχεδιασμό, αποτελεί διαχρονική επιλογή,καθώς ταιριάζει,άριστα τόσο σ ένα κλασσικό χώρο όσο και σ'ένα μοντέρνο.
Το σχήμα της σκάλας γίνεται  ραφιέρα και δημιουργεί μια πρωτότυπη νότα στη διακόσμηση...
Οι λειτουργικές κατασκευές στην κουζίνα και η αισθητική ορίζουν τον χώρο....δείτε τα σκαμπώ με τα ξύλινα πόδια,όπως και τα προσεχτικά επιλεγμένα φωτιστικά που  δένουν ευχάριστα και εξασφαλίζουν την φωτεινότητα στο χώρο....











Σχόλια

  1. To άβαφο ξύλο προσθέτει ζεστασιά στους χώρους. Ενώ θα περίμενες να δίνει ατημέλητη εικόνα εν τούτοις είναι τόσο σικ! Όπως πάντα εκλεκτικές οι επιλογές σου Μαρία μου... φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ένα καθαρό φυσικό ξύλο είναι μια "μικρή"πολυτέλεια στο χώρο του σπιτιού,Χριστίνα μου.Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ και φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Το φυσικό ξύλο στη διακόσμηση,έχει μια λιτή αισθητική!

      Διαγραφή
  3. Το ξύλο χαρίζει, ηρεμία, ομορφιά και ισορροπία στο χώρο.Υπέροχες οι επιλογές σου Μαρία μου<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι γουστοζικο,αναλαφρο και δίνει μία άνεση στο χωρο ΛΙλια μου...φιλακια!

      Διαγραφή
  4. Και εμένα μου αρέσει αυτός ο συνδυασμός του ξύλου!! Η πρώτη φωτογραφία είναι απλά τέλεια, τόσο κομψή σύνθεση χωρίς να νιώθεις ότι είναι παραφορτωμένο! Να περάσεις ένα όμορφο Σαββατοκύριακο Μαρία μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το φυσικό ξύλο δημιουργεί μια ζεν ατμόσφαιρα,όπου και αν το διακοσμήσης,ειδικά αν είναι ανοιχτόχρωμο Ελεάνα μου...σ'ευχαριστώ και καλό σ/κο!

      Διαγραφή
  5. Υπέροχες επιλογές Μαρία μου όπως πάντα! Και εγώ λατρεύω το φυσικό ξύλο και συμφωνώ ότι δίνει ζεστασιά αλλά και κομψότητα στον χώρο μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου