To "φθαρμένο" αλλά Σίκ στύλ διακόσμησης!

Σας αρέσει το ρομαντικό στυλ διακόσμησης στο χώρο σας; Είναι ένα στυλ διαφορετικό με πολύ γοητεία σε φθαρμένα,ή νοσταλγικά ξύλινα έπιπλα.Είναι ένα στυλ διακόσμησης που ξεκίνησε απο την Μεγάλη Βρετανία και ονομάζεται shabby Chic.Στη γλώσσα του Σαιξπηρ,σημαίνει φθαρμένο,αλλά σικ.
Για όσους αγαπούν αυτό το ιδιαίτερο και ρομαντικό ύφος,δεν έχουν απο το να γεμίσουν το σπίτι τους,ή κάποιες γωνίες με χαριτωμένα και νοσταλγικά έπιπλα,είτε είναι σε αντίκες ή έπιπλα που έχουν μεταμορφωθεί και πατιναριστεί,για να έχουν αυτό το φθαρμένο στυλ.
Για ένα πιο αποτελεσματικό και ισορροπημένο στυλ διακόσμησης,μπορείτε  να συνδυάσετε τα βασικά σας έπιπλα,με αντικείμενα της ίδιας τεχνοτροπίας.Επίσης προτιμείστε κουρτίνες ρομαντικές ή ταπετσαρίες με φλοραλ σχέδια.Ακόμα και μικροαντικείμενα,σε παστέλ χρώματα θα δώσουν το τέλειο ρομαντικό ύφος στο σπίτι σας.
Ακόμα και ένα μπουκέτο τριαντάφυλλα είναι shabby chic,σ'ένα χώρο.Προτιμείστε ανοιχτόχρωμα ξύλινα ή μεταλλικά έπιπλα.για ένα πιο φινετσάτο αποτέλεσμα.Μπορείτε να προσθέσετε έντονα κομμάτια vintage,ρομαντικού ύφους που εύκολα θα τα ταιριάξετε.Είναι ένα καθαρό αξιολάτρευτο Βρετανικό στυλ,που θα αγαπήσετε.Αν έχετε παλιά έπιπλα που θέλουν κάποια ανανέωση μην διστάσετε να εφαρμόσετε την τεχνική αναπαλαίωσης.  Καναπέδες συρταριέρες ,κομοδίνα ,καρέκλες όλα μπορείτε να τα μεταμορφώσετε.δίνοντας αυτο το εκλεπτυσμένο φθαρμένο στυλ.





Σχόλια

  1. Λατρεύω το σσάαμπι όπως συνηθίζω να το αποκαλώ ( με παχύ το σσα)!
    Μα πιο πολύ λάτρεψα την επιλογή των εικόνων σου Μαρία!
    καλό Φθινόπωρο να έχουμε :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχες δίκιο,παρατεταμένο το πρώτο σσσσ...γεμίζει το στόμα....καλό φθινόπωρο και φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. τελευταια εχω παθει μια τρελα με το στυλ αυτο, αν και δυστυχως δε ταιριαζει μεσα στο σπιτι μου! υπεροχες προτασεις :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγω την έχω προ πολλού αυτή την τρέλλα Ζήνα μου...χαχαχαχα

      Διαγραφή
  3. Το λατρεύω αυτό το στυλ αλλά δυστυχώς δεν ταιριάζει με τα σκούρα έπιπλα που έχω. Ισως να δοκιμάσω με μαξιλάρια και μικρά διακοσμητικά όπως λες. Τέλειες οι εικόνες που επέλεξες Μαρία μου! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια καλή σκέψη είναι αυτή που λές Θάλλεια μου μερικά φλοράλ μαξιλαράκια και το ντεκόρ αλλάζει στο χώρο...φιλάκια και απο εμένα!

      Διαγραφή
  4. Εγώ που είμαι της παλιας σχολής που λενε και του ρομαντικού μου αρεσει παρα πολύ το στυλ αυτό Μαρία μου...τα λουλουδακια και τα παλ χρώματα..σε ενα χώρο αλλα δεν θα έλεγα και όχι σε ενα μοντερνο στύλ .. ετσι για αλλαγη!! να περασεις φίλη μου μια όμορφη κυριακή...φιλακιαααα!!
    Υ.γ σε ευχαριστω πολύ για τις ευχες σου να περνας ομορφα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το έχω ξαναπεί πολλές φορές ότι η διακόσμηση ενός σπιτιού είναι θέμα προσωπικών επιλογών Ρούλα μου...ότι αγαπά και ταιριάζει στον καθένα.Το μοντέρνο στυλ,άλλωστε είναι απο τα αγαπημένα μου...σ'ευχαριστώ και πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. Μου αρέσει πάρα πολύ αυτό το στυλ , ιδίως στην κρεβατοκάμαρα.
    Θα προσπαθήσω να αλλάξω κάποια έπιπλα!!!
    Να είσαι καλά και να περνάς ακόμη καλύτερα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι στο υπνοδωμάτιο αυτό το στυλ διακόσμησης είναι μια φαντασία...πολύ ρομαντικό και ανάλαφρο Ρένα μου....την καλησπέρα μου!

      Διαγραφή
  6. Υπέροχες φωτογραφίες! Μου αρέσει πολύ να θαυμάζω αυτό το στυλ αλλά θα έβαζα μόνο κάποιες πινελιές στο σπίτι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πινελιές έτσι ,δίνεις μια νέα και όμορφη αλλαγή στο χώρο Κατερίνα μου!

      Διαγραφή
  7. σα να βρίσκομαι σε κατάστημα της Λώρα Άσλεϋ!

    https://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είναι το στυλ που αντιπροσωπεύει την Laura Asley....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μου αρέσει πάρα πολύ αυτό το στυλ στη κρεβατοκάμαρα!!
    Είναι απίστευτα ρομαντικό!! Νομίζω ότι τέλεια στο χώρο σου Μαρία μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αχ πολυ΄θα το ήθελα αυτό το στυλ στην κρεβατοκάμαρά μου ή έστω σε κάποιον χώρο δικό μου αλλά ποιος ακούει τον σύζυξ χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου