Το στυλ shabby chic!

Έχετε νοιώσει ποτέ ότι κάποια έπιπλα έχουν την δική τους προσωπικότητα και δεν μπορείτε να τα πετάξετε;
Βλέποντας την καρέκλα που υποθέτω ότι είναι της δεκαετίας του -60,πεταμένη στην αποθήκη,δεν μπορούσα ν'αντισταθώ στην σκέψη,ότι θα μπορούσα να την ανανεώσω,να την φρεσκάρω και να την διατηρήσω μερικά χρόνια ακόμα.

Όπως καταλάβατε,είναι μια καρέκλα που με το πέρασμα των χρόνων τα σημάδια απο την φθορά ήταν έντονα.Είναι μια καρέκλα με συναισθηματική αξία και έτσι αποφάσισα να την εντάξω στο σύνολο του δωματίου και να γίνει η μεταμόρφωση της,με την  γνωστή  πλέον επεξεργασία.
Σ'αντίθεση με τα υπόλοιπα έπιπλα που είναι στο λευκό,την καρέκλα την έβαψα σ'ένα παστέλ γαλάζιο χρώμα,για να εναρμονιστεί με το περιβάλλον του σπιτιού....
Με έμπνευση απο την θάλασσα και το φυσικό περιβάλλον του νησιού,νομίζω ότι τα χρώματα έδεσαν στο σύνολο τους....
Ένα μαξιλαράκι με φόντο το γαλανό χρώμα κάνει αντίθεση με τα έντονα λουλούδια.Μια κούπα καφέ και ένα μικρό κλαράκι στολίζουν την ανανεωμένη καρέκλα....
Εδω είναι το "πρίν" και το "μετά".Είναι η τελευταία εργασία της ανανέωσης που έκανα για φέτος το καλοκαίρι....Τώρα θα πρέπει να μπαίνουμε σιγά-σιγά στα βήματα του φθινοπώρου με καινούργιες και φρέσκιες ιδέες!







Σχόλια

  1. Αγαπημένο στυλ Μαράκι μου.Δροσερό και κομψό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το Shabby Chic είναι ο συνδυασμός το παλιού και ταυτόχρονα κομψού στυλ Λίλια μου....φιλιάκια!!

      Διαγραφή
  2. Ωραίες παντα οι ιδέες σου και οι μεταμορφώσεις σου Μαρία μου.. καιρό ειχα να περασω αλλά εκανα μια μεγαλη βολτα...σε όλες τις περασμενες σου ιδέες..!! παντως η καρέκλα εγινε παρα πολύ ομορφη με την δευτερη ευκαιρία που της εδωσες...!!
    Δεν μπορεσαμε να συναντηθουμε το καλοκιαρι ειμαστε ακομα εκτος πόλης να τα πουμε καποια στιγμή απο κοντα;.. ναι; να περνας καλα ποτι και να κανεις φιλακιααααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λατρεύω και επιδιώκω να βρίσκω παλιά και χρήσιμα αντικείμενα ή έπιπλα και να τα μεταμορφωνω Ρούλα μου....Σ.ευχαριστώ που πέρασες και ελπίζω να τα πούμε απο κοντά...φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. Όπως πάντα οι εικόνες σου υπέροχες και οι ιδέες για να σε αντιγράψουμε άφθονες.Εγώ πάντως θα το κάνω ...excellent inspiration!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι το στυλ διακόσμησης, που βασίζεται σε παλιά ή αναπαλαιωμένα ή έπιπλα παλαιωμένης όψης. Σκοπός είναι να επιτύχουμε μέσω επεξεργασίας, την εμφάνιση ενός παλαιωμένου επίπλου, με φθαρμένη όψη συνήθως σε λευκό ή μπεζ χρώμα και παστέλ αποχρώσεις Αλέκα μου....φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. Απαντήσεις
    1. Το shabby chic είναι ένα στυλ διακόσμησης που συνδυάζεται σε μεγάλο βαθμό με την DIY τάση που κυριαρχεί τα τελευταία χρόνια στο χώρο της διακόσμησης.

      Διαγραφή
  5. υπεροχη προταση και λατρεψα τη φλυτζανα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το shabby chic στυλ,δεν περιορίζεται μόνο στα έπιπλα, αλλά επεκτείνεται και σε διακοσμητικά αντικείμενα,ωστόσο εγω προτίμησα την έτοιμη φλιτζάνα Ζήνα μου...φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Πολύ όμορφη έγινε Μαρία μου! Αναμένουμε και τα Φθινοπωρινά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το στυλ Θεωρείται ιδανικό για εξοχικές κατοικίες και διαθέτει αρκετά κοινά στοιχεία με το country και το ρομαντικό στυλ.Το λατρεύω Κατερίνα μου....

      Διαγραφή
  7. Πολυ ωραια μεταμορφωση ...μπραβο ..και οι φωτογραφιες πολυ ομορφες
    καλη εβδομαδα να εχεις !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ένα από πλέον αγαπημένα στυλ διακόσμησης, είναι το Shabby Chic.Το προτίμησα φέτος για το σπίτι στην Ιθάκη...σ'ευχαριστώ που πέρασες και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  8. Πολύ ωραία ιδέα Μαρία μου και εξαιρετική η επιλογή του χρώματος!!!
    Σίγουρα θα τη χαρείς πολλά χρόνια ακόμα! Με γεια!!!
    Φιλιά
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω και εύχομαι του χρόνου πάλι να ξανακάνω τις υπόλοιπες ανανεώσεις Μαρίνα μου που άφησα πίσω φιλακια πολλά και την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  9. Πολύ ωραία μεταμόρφωση και το χρώμα απο τα αγαπημένα μου !!Να είσαι καλά καλό Φθινόπωρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μαρία μου έκανες τη καλύτερη επιλογή σε χρώμα, δροσερό, φρέσκο και το όλο σύνολο πολύ ρομαντικό!! Μπράβο!
    Έχουμε και εμείς παρόμοιες καρέκλες στο χωριό και πρέπει κάποια στιγμή να το πάρω απόφαση. Καλό φθινόπωρο να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άντε καλή δύναμη Ελεάνα μου,γιατί σίγουρα όλα αυτά τα παλιά κομμάτια θέλουν προσπάθεια και χρόνο....φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  11. Πολύ ομορφο, ρομαντικο και κοριτσιτκο ;)

    https://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μαρία μου η καρέκλα άλλαξε τελείως και έγινε υπέροχη! Μου άρεσε πάρα πολύ το απαλό χρώμα που διάλεξες και το μαξιλάρι με την κούπα καφέ δείχνουν τέλεια! Πέτυχες μια πάρα πολύ ρομαντική διακόσμηση και το λατρεύω αυτό το στυλ! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου