Ανανέωση σε shabby chic style!

Οι καλοκαιρινοί ρυθμοί και τόνοι έφτασαν στο τέλος.Ήρθε η ώρα της ανασκόπησης,για όλες τις εργασίες που έγιναν στη διάρκεια του καλοκαιριού.Πόσο εύκολα,μπορεί κάποιος να φανταστεί οτι οι διακοπές μπορεί να συνδυαστούν με ανακαινίσεις στο σπίτι;Θα σας απαντήσω ότι ναί συνδυάζονται,εαν έχεις τον χρόνο και φυσικά την διάθεση.
Γιατί, ίσως να είναι εύκολο στη σκέψη,αλλά στη πράξη υπάρχει βαθμός δυσκολίας.Ευτυχώς στην περίπτωση μου υπερίσχυσε η όρεξη για δουλειά παρά τις δυσκολίες που παρουσιάστηκαν στη συνέχεια.Πρίν ξεκινήσω για το ταξίδι μου στην Ιθάκη,είχα όλα τα απαραίτητα υλικά πάρει μαζί μου,οπότε όλα ήταν εύκολα να πάρουν τον δρόμο τους.....Είχα τον χρόνο σύμμαχο μου και μπορώ να πώ ότι περίσεψε στο τέλος.Απο καιρό σκεφτόμουνα να κάνω κάποιες μικροαλλαγές και ανανεώσεις σε υφάσματα,μαξιλαράκια και διάφορες διακοσμητικές πινελιές αντικειμένων που ήδη υπήρχαν στο σπίτι.Αλλά ας ξεκινήσω με τον παλιό μπουφέ της γιαγιάς ,που πήρε το χρώμα το λευκό μετά απο επεξεργασία που έγινε.Αυτή η φωτό είναι σε εξωτερικό χώρο και έχει ήδη ξεκινήσει η μεταμόρφωση του.Τα στάδια είναι γνωστά για όσους ασχολούνται με ανανεώσεις και μεταμορφώσεις επίπλων.Εγώ  θα προχωρήσω στο τελικό αποτέλεσμα που βλέπετε στην επόμενη (κάτω)φωτο.
Ο μπουφές τρίφτηκε σ'όλες τις επιφάνειες του ,με το χέρι για να φύγει το παλιό χρώμα και να γίνει η επιφάνεια λεία και απαλή.Στη συνέχεια πέρασα  (prime) στο λευκό του χρώμα και μετά το άφησα να στεγνώσει.Μέσα σε τρείς ημέρες το αποτέλεσμα όπως βλέπετε είναι αυτό.Τα σκαλίσματα τα έτριψα με το σφουγγαράκι για να του δώσω το shabby chic στυλ.
Εκτός απο το βάψιμο στις εξωτερικές επιφάνειες,καθάρισα και έτριψα με τον ίδιο τρόπο και το εσωτερικό του μπουφέ.Στο συρτάρι και στο κάτω μέρος, στα ντουλάπια τοποθέτησα αυτοκόλητη ταπετσαρία στο απαλό γαλάζιο χρώμα....
Ο μπουφές της γιαγιάς μεταμορφώθηκε,ολοκληρωτικά,αφού πέρασε απο τα κύρια στάδια της επεξεργασίας.Με τα κατάλληλα υλικά και με την προσωπική εργασία,έγινε αυτό που ήθελα εξ'αρχής....




Εδω είναι ένας γυάλινος δίσκος με ποτηράκια της ρακής.....
Την κουρτίνα την είχα ράψει και ήταν έτοιμη όταν έφτασα στο νησί,μαζί με τα μαξιλαράκια....
Το καλάθι ταξίδεψε και αυτό μαζί  μου για να στολιστεί στο μπουφέ...(δείτε εδω)


Μια παλιά κορνίζα την έβαψα στο απαλό γαλάζιο χρώμα....
Σας έδειξα την πρώτη μου ανανέωση σ'ένα παλιό έπιπλο.Υπάρχει και συνέχεια που θα αναρτήσω την επόμενη φορά.
Ήθελα να τονίσω ότι σε κάθε απόφαση που παίρνουμε,μπορούμε να βρούμε κάτι κοινό.Την ανάγκη μας για επιβράβευση,σ'οτιδήποτε κάνουμε.Όταν λοιπόν καταφέρνεις κάτι αναγνωρίζεις την προσπάθεια που καταβάλλεις προσωπικά βλέποντας το στην τελική του μορφή και φυσικά απαλαμβάνοντας το....
































Σχόλια

  1. Ένα επιπλάκι πανέμορφο που στα χέρια σου έγινε ακόμα καλύτερο!Καλό Φθινόπωρο Μαράκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γενικά Λιλια μου,μου αρέσει ή ανανέωση σ'οποιοδηποτε χώρο και ιδιαίτερα ή μεταμόρφωση στα παλιά έπιπλα.... καλό φθινόπωρο!

      Διαγραφή
  2. Φανταστική μεταμόρφωση Μαρία! Έδωσες ρέστα πραγματικά και το αποτέλεσμα σε ανταμείβει και με το παραπάνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα έγιναν έτσι όπως τα ήθελα Κατερίνα μου... ελπίζω να συνεχίσω και του χρόνου πάλι... σ'ευχαριστω πολύ!

      Διαγραφή
  3. Τρελαίνομαι με τις μεταμορφώσεις παλιών επίπλων!! Λατρεύω το κλασσικό και νομίζω πως του αξίζει δεύτερη ευκαιρία! Μαρία έγινε πολύ όμορφο και ρομαντικό και νομίζω ταιριάζει στο συγκεκριμένο νησί. Πολλά φιλιά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτή ήταν από την την αρχή της αναπαλαίωσης ο στόχος μου Ελεάνα μου.Ρομαντικο, κομψό και φυσικά διαχρονικό... φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  4. Τρελαίνομαι με τις μεταμορφώσεις παλιών επίπλων!! Λατρεύω το κλασσικό και νομίζω πως του αξίζει δεύτερη ευκαιρία! Μαρία έγινε πολύ όμορφο και ρομαντικό και νομίζω ταιριάζει στο συγκεκριμένο νησί. Πολλά φιλιά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπεροχο! λατρεψα παρα πολυ τα υφασματα που χρησιμοποιησες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα υφάσματα τα αγόρασα και τα εραψα στο Ηρακλειο Ζήνα μου.Μαξιλαρακια και κουρτίνες τα είχα ήδη ετοιμάσει... φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. Εντάξει ζηλεύω!!!Τέλειο το έπιπλο!Ομορφο και πριν αλλά ακόμα πιο όμορφο ως λευκό shabby chic!!!!Όλο το σκηνικό στο σύνολο του ονειρεμένο Μαράκι μου! Περιμένουμε τη συνέχεια!!!Καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ένα ρομαντικό σκηνικό,νομιζω ότι ταιριάζει σε εξοχική κατοικία Κική μου... σ'ευχαριστω πολύ και καλό μήνα!

      Διαγραφή
  7. Καταπληκτική η μεταμόρφωση του μπουφέ της γιαγιάς!!! Μπορώ να πώ πως τον ερωτεύτηκα!!!! Και τί όμορφα που ταίριαξαν όλα όσα στόλισες πάνω του! Οι κουρτίνες δε και τα μαξιλαράκια, πολύ πολύ όμορφα!!!!
    Ανυπομονώ να δώ και τα υπόλοιπα!!!
    Καλό φθινόπωρο να έχεις, Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίγουρα μου πήρε χρόνο όλη αυτή ή ανανέωση αλλά πιστεύω με την σειρά μου ότι άξιζε τον κόπο Μαριάννα μου... σ'ευχαριστω και καλό μήνα!

      Διαγραφή
  8. δεν το απολαμβάνεις μονο εσύ, το απολαμβάνουμε κι εμείς το αποτέλεσμα των κόπων σου.>Η διακόσμηση του χώρου είναι εξαιρετική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Του χρόνου πάλι στο νησί θα έχω την ευκαιρία να το απολαυσω πάλι Αλέκα μου....ευτυχώς περνάει γρήγορα ο χρόνος...φιλια πολλά

      Διαγραφή
  9. Μου άρεσε πολύ η αλλαγή του μπουφέ της γιαγιάς, αν και πριν ήταν ωραίος. Με τα ρομαντικά στοιχεία που πρόσθεσες, το απογείωσες. Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πανέμορφα όλα Μαρία μου! Ο μπουφές έγινε φανταστικός και δείχνει τόσο ωραία με όλα τα διακοσμητικά που τον στόλισες! Εκανες καταπληκτική δουλειά! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Είμαι λάτρης του shabby chic και προσπαθώ κι εγώ να γυρίσω το σπίτι και τη διακόσμηση του σε αυτό το στυλ. Είναι υπέροχο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου