Πράσινα φυτά στο χώρο σας!

Αυτή την φορά δεν θα μιλήσω για έπιπλα και χρώματα,αλλά το πως θα βάλουμε τα φυτά στο χώρο μας.Γιατί τα φυτά του εσωτερικού χώρου έχουν,την ικανότητα να προσθέτουν μια φρεσκάδα και θετική αύρα.
Τα πράσινα φυτά,βοηθούν στο φιλτράρισμα των παθογόνων οργανισμών που αναπτύσονται σε κλειστούς χώρους.Είναι ένα ζωηρό και συνάμα διακοσμητικό στοιχείο που σίγουρα είναι εύκολο στη συντήρηση του,αν γνωρίσεις τα φυτά που θα βάλεις.....
Είναι ωραίες ιδέες για τα φυτά,να τα βάλετε στο πρεβάζι του παραθύρου,ή σε μια γωνιά,στο τραπεζάκι της βεράντας και όπου αλλού νομίζετε ότι θα είναι ωραίο για εσας...
Όπως βλέπετε εδω στις φωτο,υπάρχουν σε μικρές και μεγαλύτερες επιφάνειες, μικρά και μεσαίου μεγέθους γλαστράκια,που είναι εύκολα στη συντήρηση, καταπράσινα και stylιsh....

Τοποθετείστε γλαστράκια παντού,στην κουζίνα σας ,στον τοίχο κρεμαστά,ή σε μικρές ξύλινες βάσεις στο τραπέζι της κουζίνας και δώστε την αίσθησης του εξοχικού στο χώρο σας.....
Ακόμα και ένα απλό γυάλινο βαζάκι,μπορεί να φιλοξενίσει ένα αγαπημένο σας φυτό,όπως εδω το αρισμαρί πάνω σ'ένα μικρό κρεμαστό ραφάκι.Τα μικρά γλαστράκια,όπου και αν τα τοποθετήσετε
είναι απίστευτα χαριτωμένα.Πάρτε ιδέες και ξεκινήστε την αγορά πράσινων φυτών,απο το ανθοπωλείο,την λαική αγορά και διακοσμήσετε τα....
Ακόμα και σε φωτο,με απλές κορνίζες δίνουν αυτή την απλή,λιτή ομορφιά στη διακόσμηση....εσείς θα βάζατε πράσινα φυτά στο σπιτικό σας;




Σχόλια

  1. Μ'αρέσουν πολύ τα φυτά άσχετα που τα περισσότερα δεν ζουν στα χέρια μου κλαψ. Αλλά πάντα έχω κάτι πράσινο στο πρεβάζι του παραθύρου μου στην κουζίνα. Το νιώθω άδειο όταν δεν έχω τίποτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μαρία μου μου αρέσουν πάρα πολύ τα φυτά μέσα στο σπίτι αλλά δεν ξέρω γιατί, δεν μου κρατάνε πάνω από δυο μήνες. Τα τελευταία δύο χρόνια όμως η Γεωργία έχει αγοράσει κάποια φυτά για το σαλόνι που τα φροντίζει μόνη της και είναι υγιέστατα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου