Το "τολμηρό" κόκκινο χρώμα στη διακόσμηση!

Το κόκκινο,είναι ένα δυναμικό και ασυνήθιστο χρώμα,που δίνει ζωντάνια και ένταση στο χώρο της διακόσμησης.Δένει πολύ όμορφα με το λευκό προσδίδοντας του ,μια πιο εκλεπτυσμένη και ζεστή αισθητική στο χώρο.
Λίγοι είναι αυτοί που το προτιμούν στο σπίτι τους ,γιατί είναι το χρώμα που φέρνει ένταση.Άρα καλό θα είναι να υπάρχουν όρια ,ως προς την χρήση του.Για να είναι το αποτέλεσμα αρμονικό και καλαίσθητο,πρέπει να μην είναι φορτωμένος ο χώρος που θα είναι το κόκκινο χρώμα.Ένας άσπρος καναπές, με σκόρπια μαξιλαράκια στα χρώματα του άσπρου-κόκκινου,δίνει μια χαριτωμένη παιχνιδιάρικη πινελιά.Επίσης ένα κομό στο γλυκό κόκκινο χρώμα  με επεξεργασία πατίνας στο μαύρο ,κάνει την διαφορά.
Υλικά,εφαρμογές,τεχνοτροπίες σας προκαλούν να φτάσετε τις ιδέες σας στα όρια τους.Τολμήστε το κόκκινο και πειραματιστείτε με την αισθητική στο χώρο σας.Μια πολυθρόνα,ενα καθιστικό με την καρό κουρτίνα,ενα μικροέπιπλο και μια κανάτα,θα δώσουν ένα ξεχωριστό ύφος στο σπίτι σας....
Ένα εντελώς διαφορετικό design,βασισμένο σε μια φρέσκια ματιά με κυρίαρχο χρώμα το κόκκινο.....


Μικροαντικείμενα,κουρτίνες,μαξιλαράκια,ισορροπούν πάνω στη λεπτή  κόκκινη γραμμή,που ενώνει την αισθητική με το design.
Αν λοιπόν βρίσκεται στην καρδιά σας αυτό το τολμηρό κόκκινο χρώμα και σας αντιπροσωπεύει,υιοθετήστε το σε μικρές δόσεις.....είτε σε ένα έπιπλο,ή κάποιο χρηστικό αντικείμενο,ακόμα και σε ταπετσαρία τοίχου....
Στη διακόσμηση,έπαιξαν με διαφορετικές υφές και με βάση το λευκό χρώμα,για να δημιουργήσουν μια πιο ισορροπημένη και ρομαντική ατμόσφαιρα....










Σχόλια

  1. Μαρία μου τέλειες οι επιλογές σου, πολύ ωραία ανάρτηση! Λατρεύω το κόκκινο στη διακόσμηση αλλά συνειδητοποίησα ότι το έχω μόνο σε σεντόνια. Μου έβαλες όμως την ιδέα να χρησιμοποιήσω κάποια μικρά διακοσμητικά και μαξιλαράκια σε κόκκινο χρώμα που τώρα που δροσίζει ο καιρός θα ζεστάνουν το χώρο. Φιλάκια πολλά και σε ευχαριστούμε για τις ιδέες που μας δίνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην νομίζεις και εγω πάσχω απο αυτό το χρώμα....μόνο τσάντα έχω και αυτή την πολυχρησιμοποιώ....αλλά είναι πράγματι πολύ ζεστό και χουχουλιάρικο χρώμα θάλλεια μου...φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  2. Τέλειο χρώμα και τέλειες οι επιλογές σου Μαρία!Χρώμα και πάλι χρώμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίγουρα το χρώμα στη ζωή μας είναι απαραίτητο,μας δίνει χαρά και αισιοδοξία Λίλια μου...φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. Δε ξέρω αν το κόκκινο φέρνει ένταση πάντως εμένα μου αρέσει πολύ! Δίνει ωραία αίσθηση στο χώρο, είναι ζεστό σαν χρώμα και μου δίνει και την εντύπωση του ρουστικ!! Πολλά φιλιά Μαρία μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πλησιάζει πολύ στο ρουστίκ στυλ,Ελεάνα μου και μάλιστα όταν έχεις μικροέπιπλα στο χώρο σου...φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. ΑΧ μη μου ιδέες να βάψω όλα τα κομό κόκκινα.
    Καλό χειμώνα Μαρία μου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί όχι...ότι μας ευχαριστει αισθητικά το κάνουμε Χριστίνα μου...καλό χειμώνα και φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. Ωραίες οι επιλογές σου. Μέχρι πρότινος τον ένα μεγάλο τοίχο στο σαλόνι τον είχα κόκκινο και είχα κόκκινες λεπτομέρειες σ'όλο το δωμάτιο για να ταιριάζουν. Με κούρασε όμως μετά από 2-3 χρόνια και το άλλαξα τώρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου