Φτιάχνοντας μολυβοθήκες απο τενεκεδάκια!

Μήπως με την έναρξη της σχολικής περιόδου πρέπει να βάλετε βαθειά το χέρι στην τσέπη για να αγοράσετε τα σχολικά είδη;Αν έχετε καλλιτεχνικές ανησυχίες και θέλετε ένα οικονομικό τρόπο για να οργανώσετε το γραφείο των παιδιών σας ,τότε σας προτείνω ένα πολύ εύκολο,γρήγορο και ανέξοδο τρόπο για να φτιάξετε μολυβοθήκες απο διάφορα κονσερβοκούτια που πιθανόν θα έχετε στο σπίτι σας.
Τα υλικά που θα χρειαστείτε είναι καθαρά κονσερβοκούτια και εκτυπώσιμο χαρτί ,με όποιο σχέδιο σας αρέσει.Αυτό που θα χρειαστείτε περισσότερο είναι η φαντασία και διάθεση ,τα υπόλοιπα είναι θέμα γούστου....Πρωταγωνιστικό ρόλο σ'αυτή την φωτο είναι η "σοφή"κουκουβάγια .Βρήκα ένα μεγάλο τενεκεδάκι και αφού το καθάρισα και το στέγνωσα ,έκοψα το χαρτί στο ανάλογο μέγεθος και το κόλλησα.Όπως βλέπετε στη φωτο δίπλα υπάρχει άλλο ένα μικρότερο, με σχέδιο τα φτερά στο ασπρόμαυρο χρώμα.
Εδω είναι πιο χαρούμενες οι μολυβοθήκες για κοριτσάκια που αγαπούν τις πεταλουδίτσες και τα χρώματα....
Ακόμα μια μεγαλύτερη μολυβοθήκη,για να χωρέσουν περισσότεροι μαρκαδόροι ή μπογιές,σ'εντονο χρώμα με φόντο τον παπαγάλο....Επίσης έχετε την δυνατότητα να τα χρησιμοποιήσετε, σαν γλαστράκια ή να τοποθετήσετε τα πινέλλα της ζωγραφικής ή του μακιγιάζ.Οι επιλογές είναι πολλές και ανάλογα με το τι χρειάζεται ο καθένας στο χώρο του.Σίγουρα ότι και αν επιλέξετε το αποτέλεσμα θα είναι ωραίο!











Σχόλια

  1. Τέλειες- τέλειες- τέλειες!!! Η μια καλύτερη από την άλλη. Εύγε Μαρία μου για άλλη μια φορά!!! Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήταν μια κατασκευή εύκολη σαν ένα παιχνίδι Χριστίνα μου....το διασκέδασα. Πάντως σ'ευχαριστώ πολύ και φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφες οι μολυβοθήκες σου! Ωραία σχέδια και χρώματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Άρτεμις....καλό σ/κο και την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
    2. Sorry,για το όνομα Ανθή μου...φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Πάρα πολύ ωραίες ιδέες, Μαρία μου!Ειδικά αυτές που έβαλες και από μέσα χαρτί είναι εκπληκτικές! Πάντως κάθε μολυβοθήκη σου έχει το δικό της χαρακτήρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου περίσσεψε χαρτί Δέσποινα μου,οπότε σκέφτηκα ότι θα φαινόταν καλύτερα με την εσωτερική επένδυση του κουτιού....σ'ευχαριστώ και φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  4. Τις λάτρεψα ειδικά τις πρώτες σε ασπρόμαυρο μοτίβο απλώς με ενθουσίασαν!!!! Μπράβο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ασπρόμαυρο αλήθεια είναι ότι "γράφει"καλύτερα στις φωτο Μαιρούλα μου...σ'ευχαριστώ και πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  5. ηρθε πάνω στην ωρα αυτη η αναρτηση γιατι εχω μαζεψει 2 τενεκεδακια και εψαχνα ιδεες να τα κανω μολυβοθηκες. τελεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραία,λοιπόν Ζηνάκι μου...έτοιμο το project για εφαρμογή...φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. Οι δύο πρώτες μολυβοθήκες είναι καταπληκτικές και της ζήλεψα!!!!
    Με πεταλούδες εχω και εγώ και είναι πολύ ρομαντικές! Καλή συνέχεια Μαρία μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έγινε και αυτό Ελέανα μου....σειρά τώρα έχει ένα άλλο project....φιλάκια πολλά και καλό σ/κο!

      Διαγραφή
  7. Φαντασία να υπαρχει Μαρία μου και κανεις μικρα θαυαματακια.. όλες μου αρεσαν ντυνεις και το μεσα οπως είδα..τα κολας με κόλα;είναι χαρτί αυτό; πολύ ομορφα εγινας... καλο σου βραδυ φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα το πρώτο ρόλο τον παίζει η φαντασία που διαθέτουμε η διάθεση και ο χρόνος Ρούλα μου....σ'ευχαριστώ και καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
  8. Είναι υπέροχες, λατρεύω όλα αυτά τα σχέδια!! Πολύ όμορφη ιδέα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Δήμητρα...καλό και ωραίο σ/κο!

      Διαγραφή
  9. μολυβοθήκες, φτιάχνω κάθε χρόνο για τα παιδιά...σειρά φέτος έχουν τα πινέλα μου!!!
    σε ευχαριστούμε για την ιδέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραία,ότι χρειάζεται ο καθένας Λίτσα μου....φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  10. Hi dear! You hve a fantastic blog, I really like it!!!
    Do you want to follow each other? Let me know
    HAPPY WEEKEND
    xoxo
    http://stylishpatterns.blogspot.com.es/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ που πέρασες απο το blog μου,Αλεξάνδρα,ελπίζω να τα λέμε συχνά!

      Διαγραφή
  11. Μαρία μου ξετρελάθηκα με τις μολυβοθήκες σου, είναι τέλειες! Θα προσπαθήσω να φτιάξω για τα πινέλα μου και ευτυχώς έχω κρατήσει μπόλικα τενεκεδάκια που δεν ήξερα τι να τα κάνω.. Μου άρεσε πάρα πολύ που τις έντυσες κι από μέσα! Φιλάκια πολλά και καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βλέπεις Θάλεια μου,ότι στο τέλος όλο και κάτι κανουμε σε αντικείμενα που θεωρούμε ότι δεν είναι χρήσιμα....σίγουρα κάνει και για πινέλλα και ότιδήποτε μικροαντικείμενα.Καλή εβδομάδα και φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  12. Μαρία μου τι όμορφες που είναι οι μολυβοθήκες σου !!Εχεις πολύ φαντασία και μεράκι ,ότι φτιάχνεις είναι τέλειο!!να είσαι καλά, καλό Φθινόπωρο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το μεράκι μετράει περισσότερο γιατί ψάχνομαι συνέχεια Μεταξία μου...νάσαι καλά και καλό φθινόπωρο!

      Διαγραφή
  13. Υπέροχες έγιναν Μαρία μου! Ειδικά αυτή με την κουκουβάγια δεν θα μπορούσες να έχεις πιο ταιριαστό θέμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίγουρα η κουκουβάγια είναι η πρωταγωνίστρια Κατερίνα μου....φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  14. Υπέροχες! και πανέμορφα τα σχέδια που ανέβασες. Το χαρτί δεν τσαλακώνει όταν το κολλάς;
    Πολλά φιλιά :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Δεν ακριβώς ένα απλό χαρτί...είναι σταθερό και κολλάει εύκολα χωρίς να τσαλακωνει,Αρια οπότε δεν με δυσκόλεψε καθόλου...φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Είναι όλα υπέροχα! Τα τενεκεδάκια αυτά μας έχουν σώσει την ζωή με τόσες χρήσεις! Λάτρεψα το τελευταίο σχέδιο με τα λουλούδια! Πόσο υπέροχα χρώματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μου θύμισες τα παιδικά μου χρόνια Μαρία μου!
    Πολλά φιλιά και καλό φθινόπωρο με γουστόζικες ιδέες ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου