Ζωγραφίζοντας τις κούπες!

Ξεκινήστε να ζωγραφίζετε κούπες σαν παιχνίδι,γιατί μόνο τότε θα έχετε την χαρά της δημιουργίας ακόμα και στα πιο απλά πράγματα. Αν έχετε στο σπίτι σας κούπες ή πιατα σε διαφορετικά μεγέθη και θέλετε να δώσετε  το προσωπικό σας στυλ ,τότε δεν έχετε παρά να πάρετε  ανεξίτηλους μαρκαδόρους και να αρχίσετε την ζωγραφική.Γιατί με διάθεση και φαντασία όλα αλλάζουν.Προσωπικά ξεκίνησε σαν ιδέα αφού είχα αρκετές άσπρες κούπες και με απλές  κινήσεις,μεταμορφώθηκαν αμέσως.
Κοντά σ'αυτές πήραν και άλλαξαν μορφή και κάποιες πέτρες απο την παραλία πού έτυχε να τις έχω.Έτσι ακόμα μια φορά με τα παιχνιδίσματα αυτά ολοκλήρωσα τις ιδέες μου και σας τις δείχνω...



Ένα σκίτσο,ή κάποια σχέδια γεωμετρικά,ή κουκίδες σε χρώματα που σας εκράζουν και οι κούπες - πιάτα ή ότι άλλο έχετε παίρνει άλλη μορφή. Μπορείτε να τις χησιμοποιήσετε κανονικά,χωρίς να έχετε τον φόβο μήπως και ξεβάψουν.Τα μαρκαδοράκια αυτά είναι ειδικά,ώστε να κρατάνε ακόμα και στο πλυντήριο πιάτων. Ναι σας λέω ότι θα το διασκεδάσετε αρκεί να δώσετε το δικό σας στίγμα! 





Σχόλια

  1. Να κάτι που λείπει από το εργαστήρι μου: ανεξίτηλοι μαρκαδόροι για τέτοιες μεταμορφώσεις!
    Πολύ όμορφη η ιδέα σου Μαρία μου!
    Πολλά φιλιά και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχες!!Δεν περίμενα με μαρκαδόρο να γίνετε τόσο όμορφα κάτι τέτοιο!Pin απευθείας Μαρία μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι όμορφες που τις έκανες Μαρία μου!!! Πρέπει οπωσδήποτε να προμηθευτώ τέτοιους μαρκαδόρους!!! Καταπληκτικό αποτέλεσμα!
    Φιλιά φίλη
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαρία μου είναι πολύ όμορφες οι κούπες!! Δε περίμενα ότι μπορείς να τις αλλάξεις τόσο εύκολα με ένα μαρκαδοράκι και βέβαια να αντέχουν!!! Θα το δοκιμάσω σύντομα γιατι έχω και εγώ μονόχρωμες κούπες!! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφες έγιναν οι κουπες σου αλλα και τα βότσαλα Μαρία μου! Εχω κι εγω πολλά βότσαλα και σίγουρα θα το τολμήσω! Φαίνεται πολυ διασκεδαστικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πανέμορφα τα σχέδια σου Μαρία μου και ο συνδυασμός λευκού, μαύρου και χρυσού είναι αξεπέραστος. Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Υπέροχα σχέδια... πανέμορφες δημιουργίες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι τέλεια ιδέα, και τι όμορφο αποτέλεσμα!

    Μαρία, σου έχω στείλει και mail. Έχεις κερδίσει μία καρτ ποστάλ :-)
    http://www.neanikon.gr/cartespostalesgiveaway/
    Που θέλεις να στην στείλω. Στείλε μου mail neanikon@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ ωραία σχεδιάκια Μαιρη μου!
    Μπραβο σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ ωραίο αποτέλεσμα !! Τόσο απλό αλλά συνάμα ωραίο και σικάτο! Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Και είναι καιρός τώρα που λέω να αγοράσω αυτούς τους μαρκαδόρους και όλο το αφήνω για μετά, να τώρα που με ξεσήκωσες για τα καλά!!! Τέλειες οι πέτρες, τέλειο το σερβίτσιο, τέλειες οι φωτό!!! Μπράβο σου βρε Μαράκι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Υπέροχες έγιναν Μαρία μου! Έχω και μαρκαδόρους οπότε θα πάρω έμπνευση από τα σχέδια σου και θα στρωθώ στη ζωγραφική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μαρία μου υπέροχα σχέδια!! Οι κούπες φαίνονται πανέμορφες και πολύ κομψές, αλλά και οι πέτρες έγιναν πολύ ωραίες!! Φιλάκια πολλά και να περνάτε όμορφα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου