Καλάθι με floral επένδυση!

Τα ψάθινα καλάθια,όπως και όλα τα διάφορα αντικείμενα απο φυσικά υλικά ,μπορείτε να τα μεταμορφώσετε με διάφορους τρόπους.Ένας τρόπος είναι αν έχετε καλάθι,να κάνετε με επένδυση το εσωτερικό του, απο ύφασμα βαμβακερό και λεπτομέρεια με δαντέλα χειροποίητη.
Μια κατασκευή καλαθιού που θα προσθέσει ρομαντισμό στο σημείο που θα το βάλετε.Τι θα χρειαστείτε;...ένα ψάθινο καλάθι στο μέγεθος και σχήμα που σας εξυπηρετεί,ένα κομμάτι ύφασμα σε floral,ή ότι άλλο σας αρέσει και δαντέλα για να κάνετε το τελείωμα στο ύφασμα.Θα πρέπει να μετρήσετε σωστά για να έχετε μια καλύτερη εφαρμογή στο εσωτερικό του καλαθιού. Μ'αυτά τα υλικά θα δώσετε το ρομαντικό ύφος,που θα το διακοσμήσετε σε χώρους που θα σας εξυπηρετεί.
Το καλάθι πρίν είχε διάφορα καλούδια,δώρο σε εορταστική περίοδο.Μετά την χρήση τους,και αφού άδειασε ήθελα να το διακοσμήσω και να του δώσω αυτό το ρομαντικό στυλ.Αγόρασα ύφασμα που να "στέκει" και ξεκίνησα το ράψιμο.Δεν μου πήρε πολύ χρόνο γαιτί ήταν πολύ εύκολο στο κόψιμο του υφάσματος στο μέτρημα αλλά και στο ράψιμο.Ετσι το τέλειωσα μέσα σε λίγη ώρα.Την δαντέλα την είχα,οπότε έδωσα το τελευταίο φινίρισμα στο ψάθινο καλάθι.Δείτε τις φωτο και πείτε μου αν θα αποφασίζατε να φτιάξετε κάτι ανάλογο!











Σχόλια

  1. Ρομαντικό κι ευαίσθητο, όπως και εσύ Μαρία μου :)) Γεια στα χέρια σου! Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ενα υφασμα μπορει να κανει τη διαφορα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αχ πόσο πανέμορφο!!! Τρε ρομαντίκ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Love it. Thanks for sharing!

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM
    INSTAGRAM @BEAUTYEDITER

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πανέμορφο το αποτέλεσμα και φαίνετε ότι είναι από τα χεράκια σου Μαράκι μου γλυκό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ όμορφο με διαχυτο ρομαντισμό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ονειρεμένο έγινε!!! Πόσο καλάθια έχω άραγε;;; Πόσο όμορφη ιδέα μου έδωσες!!! Καλή συνέχεια γλυκιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αχ, τι όμορφο και ρομαντικό που έγινε!! Γεια στα χέρια σου Μαρία μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου