Ένα καλοκαιρινό σκηνικό!

Απλά βότσαλα απο την θάλασσα μετατρέπονται σε κακτάκια .Μια βόλτα στην παραλία, θα σας πείσει να μαζέψετε βότσαλα  σε διάφορα σχήματα και μεγέθη.Προτιμήστε τα μεσαία και πιο μικρά για καλύτερο αποτέλεσμα στην μετατροπή τους.Επίσης να είναι λεία η επιφάνεια τους ,για να μπορέσετε να τα βάψετε.
Έτσι κάνοντας την βόλτα σας  στη αμμουδιά παίρνετε τον καθαρό σας αέρα,γεμίζετε το σακίδιο σας ,με πέτρες και ξεκινάτε την μεταμόρφωση τους.Κάπως έτσι ξεκίνησε η μέρα μου,μαζεύοντας μικρά και μεσαία βότσαλα για να τα βάψω και να φαίνονται όπως τα αληθινά κακτάκια.Είναι μια απλή διαδικασία,αρκεί να έχετε τα χρώματα.Για την ακρίβεια το πράσινο είναι το ιδανικό χρώμα που θα βάψετε τα βότσαλα και το λευκό που θα σχεδιάσετε τα αγκαθάκια σε σχήμα"Χ". Για την βάση εγω είχα ήδη μια στο άσπρο χρώμα.Το μόνο που έκανα ήταν να φρεσκάρω το χρώμα και να συμπληρώσω νέο χώμα για να φυτέψω το αληθινό κακτάκι που αγόρασα. 

Σκεπτόμουνα να κάνω το σκηνικό μου, πιο καλοκαιρινό και έτσι έφτιαξα και ένα μικρό βαρκάκι απο πολυμερικό πηλο,όπως βλέπετε σ'αυτή την φωτο.Θα γνωρίζετε ότι ο πηλός είναι εύπλαστος και μπορείτε να δώσετε το σχήμα που σας αρέσει.Η διαδικασία του πολυμερικού πηλού στο ψήσιμο είναι εύκολη και δεν μου πήρε πάνω απο 10 λεπτά.
Εδω είναι έτοιμα όλα ,όπως ο νέος μου πίνακας, το βαρκάκι, η βάση για τα κακτάκια και μια πετρούλα ζωγραφισμένη...












Σχόλια

  1. Υπάρχει κάτι που κάνεις εσύ βρε Μαρία μου και δεν είναι όμορφο?Καλό βράδυ^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 'Εχω κάνει πολλά πράγματα που ήταν όχι και τόσο καλά.Αλλά πιστεύω ότι με τον χρόνο και την υπομονή κάποια μαθαίνονται και τελικά αρέσουν Λίλια μου...καλη εβδομάδα!

      Διαγραφή
  2. Μαρία μου το βαρκάκι καταρχάς είναι Εκπληκτικό!!!!! Νομίζω πως θα προσπαθήσω να φτιάξω και εγώ ένα για ντεκόρ στην αυλή του σπιτιου στο χωριό!! Το σκηνικό που έφτιαξες είναι πολύ όμορφο και το κουτί με τους κάκτους βότσαλα φοβερό!!
    Καλό βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου πήρε λιγο χρόνο παραπάνω για να δώσω αυτό το σχήμα της βάρκας Ελεάνα μου...φαίνεται εύκολο αλλά δεν είναι και τόσο...στο τέλος τα κατάφερα...να είσαι καλά και φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. Πολύ όμορφη και άκρως καλοκαιρινή η διακόσμηση, Μαρία μου!!! Και οι "βοτσαλένιοι" κάκτοι και τα ξύλινα διακοσμητικά ... τέλεια!!! Πολύ μου άρεσε και ο πίνακας από πίσω με τα υπέροχα χρώματα!!! Πολλά φιλιά !!! Καλή σου μέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια μικρή πινελιά στο χώρο και αμέσως άλλαξε το σκηνικό Ιωάννα μου...σ'ευχαριστώ και καλή εβδομάδα...φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Υπέροχο όλο το ντεκόρ και οι δημιουργίες σου Μαρία μου!
    Άκρως καλοκαιρινά ΟΛΑ!!!
    Μπράβο σου!
    Πολλά φιλιά :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το καλοκαίρι είναι η ιδανική εποχή για να ξετυλίξει κάποιος τις ιδέες του...ίσως βοηθάει η διάθεση αλλά και τα χρώματα απο την θάλασσα,απο την φύση...φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  5. Α!!! ωραια τα κακτακια!!!!!υπεροχα ολα κουκλα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. !!!!!!!! Η καλλιτεχνικότητα σου Μαρία μου είναι διάχυτη παντού, ο πίνακας, το βαρκάκι, τα ζωγραφισμένα βότσαλα, τα κακτάκια όλα τέλεια! Ακόμη και οι φωτογραφίες σου ειναι εξαιρετικές! Μπράβο, μπράβο!!! Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ότι μπορώ το κάνω Χριστίνα μου...λατρεύω τις εποχικές αλλαγές στη διακόσμηση του σπιτιού....ειδικά το καλοκαίρι...φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  7. Τι ωραία δουλειά που έκανες!! Λάτρεψα!
    Φιλιά Μαρία μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Υπέροχη γωνιά!!!Τέλειος ο πίνακας!!!Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τέλειο το σύνολο Μαρία μου! Ειδικά το βαρκάκι σου φανταστικό και με χαρακτήρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έτοιμο να σαλπάρει Κατερίνα μου το βαρκάκι...φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  10. Πραγματικά καλοκαιρίνο το όλο σύνολο Μαρία μου! Το βαρκάκι υπέροχο :**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το μόνο που μένει τώρα είναι το το βάλουμε στην θάλασσα να κάνει το ταξίδι του....φιλάκια Δήμητρα μου!

      Διαγραφή
  11. Κάθε φορά που έρχομαι ανοίγει και πιο πολύ η φαντασία μου!!! Πόσες ιδέες έχεις και πόσο όμορφα τις υλοποιείς βρε Μαράκι μου!!!Το σκηνικό σου είναι ονειρεμένο, ο πίνακας, τα βότσαλα, το βαρκάκι, μια τόσο όμορφη και καλοκαιρινή γωνιά !!! Μπράβο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν υπάρχει διάθεση... γενικά μιλάω τώρα έχω την έμπνευση και έτσι βγαίνουν κάποιες καλές ιδέες Κική μου.Σ'ευχαριστώ πολύ για το γλυκό σου σχόλιο φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  12. Πολύ ωραία ιδέα! Πολύ μ'άρεσαν τα βοτσαλάκια όπως έδεσαν με το κακτάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι αρχικά η πρώτη μου εμπνευση ήταν τα βότσαλα με το κακτάκι και έστι έδεσε όλο το σκηνικό Μαράκι μου...φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  13. Μαρία μου, δεν ξέρω από που να αρχίσω. Το βαρκάκι με πολυμερικό πηλό το βρίσκω τόσο μίνιμαλ, κομψό και πρωτότυπο. Ο Πίνακας; Δεν έχω λόγια! Μου άρεσε πολύ. Τα κακτάκια; Ακόμη και η ζωγραφισμένη πετρούλα είναι γλύκα. Όλα είναι όμορφα φτιαγμένα, όμορφα τοποθετημένα και συνδυασμένα μεταξύ τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ήταν μια σκέψη που ολοκληρώθηκε σε δόσεις Ελευθερία μου,λόγω του ότι ο χρόνος μου τώρα τελευταία είναι περιορισμένος.Ευτυχώς όμως που η διάθεση μου δεν πέφτει εύκολα και έτσι κατάφερα να τα κάνω όλα .Σ'ευχαριστώ πολύ που πέρασες απο το ιστολόγιο μου...φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  14. Μαρία μου όλα όσα έκανες είναι καταπληκτικά!! Δεν έχω λόγια!! Και ο πίνακας και το σκηνικό με τα κακτάκια και το βαρκάκι μου άρεσαν πάρα πάρα πολύ!! Με ότι και να καταπιαστείς το κάνεις υπέροχο!! Μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου