Η τέχνη στη διακόσμηση!

Τι είναι τέχνη μέσα στη  διακόσμηση;Ετσι θα ξεκινήσω να σας παρουσιάσω ένα πίνακα ζωγραφικής που έχω ετοιμάσει στα χρώματα της θάλασσας.Ίσως να γνωρίζετε κάποιοι απο εσας ότι η ζωγραφική αποτελεί ένα χόμπυ στη ζωή μου και μου δίνει την δυνατότητα να σκέφτομαι και να αντιλαμβάνομαι τα πράγματα σε μια άλλη διάσταση.
Πάντα υπάρχει ένας ιδιαίτερος λόγος που με ωθεί να φτιάξω ένα έργο ζωγραφικής και να το βάλω στο σπίτι μου.Η αλήθεια είναι ότι  έχω ήδη αρκετούς πίνακες που έχω φτιαξει, αλλά με εμποδίζει το μυαλό μου για να κάνω την σχετική ανάρτηση .Είναι μια συνθήκη που έχω κάνει με τον εαυτό μου, που έχει την μαγεία της πληρότητας,ένα σύστημα κλειστό στην ανοικτότητα του.
Εδω σ'αυτή την εικόνα που όλα φαντάζουν μπλέ μέσα απο τα χρώματα της θάλασσας,έχω προσθέσει και μια εικόνα της αγαπημένης μου μπλέ ορτανσίας.Δίπλα είναι ένα μπόλ,που αρχικά ήταν λευκό,θέλοντας να το συνδυάσω με το σκηνικό έβαψα με ακρυλικά χρώματα τις βούλες που είχε επάνω.Δείτε τις εικόνες παρακάτω και θα καταλάβετε ότι πολλά αντικείμενα που έχουμε ήδη στο σπίτι μπορούν να μεταμορφωθούν και να πάρουν την κατάλληλη θέση στη διακόσμηση του χώρου....










Σχόλια

  1. Ότι καλύτερο να μπορείς να εκφράζεσαι μέσα από τις δημιουργίες, το όφελος είναι διπλό. Τόσο στο υλικό μέρος αλλά κυρίως στο ψυχικό. Βλέποντας τον πίνακα σου Μαρία μου βούτηξα σε έναν κήπο με λευκές και μπλε ορτάνσιες, εκείνες που μεγάλωνε όλο αγάπη ο παππούκος μου. Έδειξα στην αδερφή μου την ανάρτηση σου και μου λέει ότι της ήρθε στο νου ένα κυκλαδίτικο νησι.. Είδες; Μας ταξιδεύεις και είναι τέλειο. Εγω προσπάθησα να ξαναζωγραφίσω αλλά δεν τα κατάφερα. Είναι αδύνατον έχω μπλοκάρει. Ελπίζω να δούμε και άλλους πινακες σου στο μέλλον. Πολλα φιλιά <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η τέχνη είναι έκφραση και για να δημιουργήσεις πρέπει να έχεις την έμπνευση που πολλές φορές έρχεται απο το πουθενά...έχει περάσει μεγάλο χρονικό διάστημα που τα πινέλλα μου είναι σε ακινησία Ίριδα μου...καταλαβαίνω πολύ καλά τι μου λές όταν δεν μπορείς τώρα να ζωγραφίσεις....ένα ευχαριστώ σ'εσένα και την αδερφή σου για τα σχόλια σας...ελπίζω να σας ταξίδεψα με ωραίες εικόνες...φιλιά πολλά και στις δύο σας...καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  2. Μπράβο σου Μαρία!
    Είναι υπέροχο έργο, που σε ταξιδεύει και σε γεμίζει γαλήνη. Άκρως καλοκαιρινό!
    Θέλω κι εγώ να ασχοληθώ περισσότερο με τη ζωγραφική, γιατί με έχει αρκετά αποσπάσει το ντεκουπάζ κι όλες οι τεχνοτροπίες που έχω καταπιαστεί κι έχει ατονίσει αυτό το κομμάτι μου. Και να σκεφτείς ότι ξεκίνησα από σχέδιο και ελαιογραφίες!
    Σε θαυμάζω! Δεν είναι εύκολο να ζωγραφίσεις , ειδικά αν έχεις λιγάκι απομακρυνθεί από αυτό. Μάλλον πρέπει να αρχίσω πάλι από το μηδέν: σχέδιο και φωτοσκιάσεις με το μολύβι και το κάρβουνο!
    Σε φιλώ γλυκά!
    Καλό μήνα και καλή συνέχεια να έχεις :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το γνωρίζω Άρια ότι κατά καιρούς έχουμε ορισμένα κολληματάκια...αλλά τι να κάνουμε; Το ντεκουπάζ μου αρέσει πολύ αλλά δεν έχω καταφέρει να το κάνω τόσο τέλεια όσο εσύ....είναι μια τεχνοτροπία που δεν την πιάνει το χέρι μου.Η ελαιογραφία και σχέδιο είναι πολύ δύσκολο κομμάτι,εκτός και αν έχεις το χάρισμα της ζωγραφικής...προς το παρόν χρησιμοποιώ ακρυλικά χρώματα που ξέρω να τα "δουλεύω" καλά...σου εύχομαι γρήγορα πίσω στα πινέλλα σου και καλή επιτυχία σ'ότι και αν κάνεις ...φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  3. Υπέροχοι χρωματισμοί!!! Μας ταξίδεψες, μας γέμισες με όμορφες, χαλαρές, καλοκαιρινές εικόνες!!! Μου αρέσει η ιδέα να αλλάζω ανάλογα με τη διάθεση ή την εποχή τους πίνακες στο σπίτι!!! Καλό μήνα γλυκιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάπως έτσι το κάνω και εγώ Κική μου...ανάλογα με την εποχή διασκομείται κατάλληλα ο χώρος και ιδιαίτερα σε πίνακες μιας και έχω αρκετούς...καλό μήνα και καλή εβδομάδα να είσαι καλά και πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Υπέροχα χρώματα Μαρία και καταπληκτικός πίνακας συναγωνίζεται σε ομορφιά το λουλούδι δίπλα του!!!
    Μπράβο φίλη!
    Καλό μήνα, φιλιά
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω ότι τα χρώματα έδεσαν με την μπλέ ορτανσία που είναι και απο τα αγαπημένα μου λουλούδια Μαρίνα μου....ωστόσο δεν μπορώ να συναγωνιστώ την απέραντη ομορφιά της φύσης αλλά μπορώ να πιάσω λίγο τα χρώματα της...σ'ευχαριστώ να είσαι καλή και καλή εβδομάδα...φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  5. Μου άρεσε πολύ το μπλε!Πώς φαίνεται ότι με έχει συνεπάρει το καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλους μας συΝεπαιρνει το καλοκαίρι γιατί υπάρχει η "καλοκαιρία" που δημιουργεί διάθεση και αισιοδοξία Δέσποινα μου...φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  6. Πολύυυυυυυυ όμορφα χρώματα, ιδανικά συνδυασμένα. Το μπολ μου έκλεψε την καρδιά!!! Φιλιά και καλό ΣΚ Μαράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Χριστίνα μου....είπα να βάλω μικρές μπλέ πινελιές στο χώρο μου για να φέρω την αλλαγή....να είσαι καλά και καλή εβδομάδα!!!!

      Διαγραφή
  7. Πολύ όμορφη και αρμονική γωνιά! Ευχαριστούμε για την ιδέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έχει μια ιδιαιτερότητα γιατί είναι μέσα απο την ψυχή μου αυτός ο πίνακας Γωγώ μου...καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  8. Τι υπέροχο μπλε είναι αυτό?? Μαράκι είναι πραγματικά πανέμορφος ο πίνακας και όλη η σύνθεση που έχεις φτιάξει! Πολλά μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Είναι ελεύθερες και σφριγηλές πινελιές, αμιγή χρώματα,με θέμα την θάλασσα Μαιρούλα μου...φιλάκια και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γέμισε χρώμα και ομορφιά η οθόνη μου Μαρία!Εντελώς καλοκαιρινό και δροσερό post!Μπράβο κούκλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σαν να ήρθε το καλοκαίρι στην οθόνη μου Μαρία! Φανταστικός πίνακας με υπέροχα μπλε! Καλό καλοκαίρι να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. με τη ζωγραφικη δεν το εχω καθολου. γι αυτο αρκουμαι να χαζευω τις δημιουργιες αλλων και η δικη σου ειναι υπεροχη κ με αγαπημενα χρωματα. ταξιδιαρικη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μ'αρέσουν απίστευτα τα χρώματα όπως έδεσαν μεταξύ τους. Μου θυμίζει καλοκαίρι στο νησί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Φανταστικός πίνακας Μαρία μου!! Απίθανα τα χρώματά του!! Όλη η σύνθεση που έχεις φτιάξει είναι καταπληκτική!! Μπράβο και πάλι μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου