Secret Bunny 2016!

Ένα πασχαλινό δώρο έκανε ένα πολύ μακρινό ταξίδι,όπως το είπε χαρακτηριστικά η κρυφή μου κουνελίτσα η Δέσποινα απο το http://www.despinasstudio.gr/ .Ναι ήρθε απο την Κομοτηνή,ένα πακέτο που μόλις το παρέλαβα απο τον κουριερ η χαρά μου ήταν μεγάλη αλλά και η συγκίνηση μου συνάμα και όλα αυτά χάρις το υπέροχο και μοναδικό παιχνίδι της Ζήνας http://www.efzincreations.com/  που έχει αναλάβει όλη αυτή την οργάνωση.
Ενα παιχνίδι μυστικό που στην συνέχεια αποκαλύπτει όμορφες και ξεχωριστές γνωριμίες με κοινά ενδιαφέροντα όπως το blogging.Ένα μεγάλο ευχαριστώ στην Δέσποινα για τα όμορφα δωράκια της,που τα στόλισα γιατί μου άρεσαν πολύ.Επίσης ένα μεγάλο ευχαριστώ στην Ζήνα που με κέφι οργανώνει τα παιχνίδια,δίνοντας έτσι την δυνατότητα γνωριμιών ανάμεσα στις bloggers.
Εδω το γράμμα της που ήταν το πρώτο που διάβασα και στη συνέχεια άρχισα να ξετυλίγω ένα-ένα τα όμορφα αυγουλάκια με τα τόσο φανταχτερά χρώματα που ήταν μια δημιουργία δικιά της απο πολυμερικό πηλό
(δείτε εδωhttp://www.despinasstudio.gr/2016/04/easter-eggs-polymer-clay-tutorial.html
...ένα πολυ γουστόζικο λιλιπούτειο και βολικό μπερλοκάκι,με φρούτα....
...και ένα μεγάλο κερί,με προσθήκη κανέλας και αποξηραμένα διάφορα.Ελπίζω να συνεχιστεί αυτό το ιδιαίτερο παιχνίδι και να συμμετέχουμε και του χρόνου.Μπορείτε να επισκεφτείτε το blog της Ζήνας και θα βρείτε ξεχωριστές δημιουργίες, γεμάτο φαντασία και μεράκι!  












Σχόλια

  1. φέτος δεν μπόρεσα να συμμετάσχω αν και το ήθελα πολύ!Υπέροχα τα δώρα σου Μαρία μου!Χρόνια Πολλά σου εύχομαι<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά Λίλια μου,ελπίζω του χρόνου να είσαι διαθέσιμη σ'αυτό το ωραίο παιχνίδι της Ζήνας...φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  2. Πραγματικά είναι υπέροχα τα δώρα και με γεια!!!
    Χρόνια πολλά και του χρόνου με υγεία και καλό μήνα :)
    Φιλάκια και καλό βράδυ Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρονια πολλά κορίτσι μου,να είσαι και να περνάς καλά...σ'ευχαριστώ πολύ...πολλά φιλάκια και καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
  3. Χρόνια Πολλά Μαρία μου γλυκιά, να τα χαρείς τα ξεχωριστά σου δώρα!Η Δέσποινα τα έκανε πανέμορφα! Να είμαστε καλά και του χρόνου πάλι ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι τα δώρα μου άρεσαν πολύ γι'αυτό τα έχω ήδη στολίσει στο χώρο του σπιτιού ίριδα μου....να είσαι καλά και φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  4. Χρόνια Πολλά Μαρία μου γλυκιά, να τα χαρείς τα ξεχωριστά σου δώρα!Η Δέσποινα τα έκανε πανέμορφα! Να είμαστε καλά και του χρόνου πάλι ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μαρία μου τα δώρα σου από την Δέσποινα είναι πανέμορφα! Ενα κουτί όλο εκπλήξεις! Να τα χαρείς και του χρόνου με υγεία! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναί,όλα ήταν πανέμορφα και ξεχωριστά απο τα χέρια της Δέσποινας...σ'ευχαριστώ πολύ και πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Είναι όλα υπέροχα να τα χαίρεσαι! Μπράβο Δέσποινα για τις δημιουργίες σου!
    Χρόνια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου σ'ευχαριστώ που πέρασες απο εδω και να σου ευχηθώ Χρόνια πολλά!

      Διαγραφή
  7. Ένα μεγάλο μπράβο στη Δέσποινα! Υπέροχα τα δωράκι της! Και του χρόνου να είμαστε καλά να ξαναπαίξουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Της αξίζει το μπράβο για τις όμορφες δημιουργίες της...φιλάκια Κατερίνα μου!

      Διαγραφή
  8. Τι όμορφα δωράκια που σου έστειλε η Δέσποινα! Το κερί βέβαια είναι όλα τα λεφτά, θα μυρίζει υπέροχα!! Και του χρόνου Μαρία μου!! Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το κερί δεν θέλω να το ανάψω για να μην χαλάσει τόσο πολύ μου αρέσει Ελεάνα μου...χρόνια πολλά και καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
  9. Πολύ όμορφα όλα τα δώρακια Μαρία μου!!! Μπράβο στην Δέσποινα που τα ετοίμασε με τόση φροντίδα!!! Χρόνια πολλά!!!Πολλά φιλιά και καλή σου βδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά Ιωάννα μου να είμαστε όλοι καλά να ξαναπάρουμε μέρος στο παιχνίδι αυτό της Ζήνας...μπράβο σ'όλους...φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  10. Πόσο χαίρομαι που σου άρεσαν, Μαρία μου!Και τι όμορφα που τα φωτογράφησες όλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δέσποινα μου άλλο είναι όμως στην πραγματικότητα πιο ωραία και φυσικά τα χαίρομαι...σ'ευχαριστώ πολύ για τον κόπο και την προσπάθεια που έκανες...να είσαι καλά...φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  11. Το φρουτένιο μπρελοκάκι είναι τρρρρρρρρρρέλα!
    Τα αυγουλάκια πρέπει οπωσδήποτε να μας κάνει ένα tutorial η Δέσποινα γιατί δείχνουν φανταστικά.Και του χρόνου, κορίτσια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα έχω ακόμα τα αυτγουλάκια μέσα σ'ένα μπόλ Αλέκα μου...τόσο πολύ μου αρέσουν...φιλα΄κια!

      Διαγραφή
  12. Το μπερλοκακι ήδη το χρησιμοποιώ,όσο για τα αυγουλακια τα έβαλα σε θέση που να μπορώ να τα βλέπω,χωρίς να τα αναψω...δεν θέλω να τα χαλασω Αλέκα μου...Σ'ευχαριστω που πέρασες και Χρόνια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Υπέροχα τα δωράκια σου Μαρία μου! Να τα χαρείς και πάντα τέτοιες όμορφες εκπλήξεις στο ταχυδρομείο! Φιλιά & καλό Σαββατοκύριακο :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχώς το παιχνίδι αυτό μας δίνει αυτή την ευκαιρία Δήμητρα μου....φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  14. Θα συμφωνήσω κι εγώ πως όλα είναι πολύ όμορφα! Η αίσθηση να ανοίγεις ένα δώρο που δεν ξέρεις τι περιέχει όμως δεν περιγράφεται! Και του χρόνου Μαράκι, πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα δίνει χαρά το δώρο και ιδιαίτερα όταν πρόκειται για άτομα που δεν γνωρίζεις Χριστίνα μου...φιλάκια πολλά και σ'ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  15. καλα, φανταζομαι και πόσο αρωματικό θα ήταν το πακελ΄το!!!! Υπέροχες δημιουργίες από τη Δέσποινα, όπως πάντα! ευχομαι να τα χαρεις τα δωράκια σου.

    οσοσ για τα δικάμου..... τελειωσε το Πάσχα, αλλά σταθερά στη θέση τους :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Ζήνα μου για ααυτό το ξεχωριστό παιχνίδι.μας δίνεται η δυνατότητα της γνωριμίας και η ανταλλαγή όμορφων δώρων...φιλάκια!

      Διαγραφή
  16. Πανέμορφα και εμενα μου άρεσαν πάρα πολύ!
    Την καλημέρα μου!
    Φιλί γλυκό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Αριάδνη μου άξιζε τον κόπο η συμμετοχή μου...φιλάκια πολλά και την καλησπέρα μου!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου